Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Speed : Wicked eerste keer.

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

Speed : Wicked eerste keer.

Berichtdoor Aventus » do aug 28, 2014 2:04 pm

Hallo allemaal,

Ik ga jullie zo goed mogelijk proberen uit te leggen hoe ik mijn eerste keer speed heb ervaren.

Dit is mijn eerste tripreport dus mijn verontschuldigingen mocht het niet duidelijk genoeg overkomen.

Ik zal allereerst de setting uitleggen,

Ik woon samen met mijn vriendin in een chalet op een mooi park midden in het bos, toch moeten we verhuizen omdat het voor studenten niet goed te betalen is en het eigenlijk ook meer als tussenoplossing is begonnen.

Laten we nu beginnen met de dag,


Ik ben net wakker en over 2 dagen moeten we het chalet opleveren en luie studenten als we zijn, natuurlijk nog nergens aan begonnen.

Maarja, net wakker dus. Ik rook elke avond voor het slapen gaan een jointje en gisteravond viel die op de een of andere manier niet zo heel lekker. Hardkloppingen paniek, elke blower heeft het vast wel eens meegemaakt.

Rond een uur of 10 ook onrustig en moe wakker geworden, toch maar opstaan want de tijd begint te dringen.

Pak mijn kopje koffie en kijk om me heen terwijl ik geen idee heb waar te beginnen met inpakken.

Rond half 12 eindelijk zover dat ik me gedoucht en aangekleed had, belt een maatje van me dat ie in de buurt is en dat hij even een sigaretje komt roken.

Inmiddels is het 12 uur en komt mn maat aanzetten en zegt al meteen dat mijn inpakplan van vandaag grandioos gaat falen.

Nu weet ik dat deze maat best wel eens aan speed kan komen, dus al grappend, "doe mij een lijn pep en dan komt het wel goed".

Hij gaat gelijk akkoord en daar sta ik 5 minuten later met een dekseltje met daarop 2 lijnen en een opgerolt stuk briefgeld.

* helaas ben ik niet zo thuis in hoe pep werkt en kan ik dus geen uitspraak doen over de hoeveelheid en sterkte, al heb ik me daar tijdens de trip wat beter over ingelezen *

En daar gaat die eerste lijn mn neus in. Een brandend gevoel in mn schedel, een tranend oog en een nare zure brok in mn keel later ben ik gelijk gaan zitten en heb wat water gedronken.

Dus ik ga zitten, helemaal niks aan de hand. Start een leuk gesprek met mijn maat over dingen die ik nog wel eens zou willen doen.

En toen ineens!

Voordat ik het doorheb ben ik aan het praten over al mijn problemen en gevoelens. Dingen die ik althans niet snel bespreek met mensen.

Inmiddels is het 3 uur en voel ik me lekker. Ik voel me niet opgefokt maar wel gefocust en zeer scherp.

Mijn maat is inmiddels weggegaan en ik ben inmiddels in de tuin gaan zitten met een pak dubbelfris en mn pakje shag.

Roken voelt fijn, roken is geweldig. Het houd me lekker bezig en voelt fijn in mijn keel. Drinken vind ik niet zo fijn, maar toch probeer ik elk kwartier sowieso een flinke slok te nemen.

Inmiddels is het 5 uur en mijn vriendin komt bijna thuis van haar stage, ook een reacreatief drugsgenieter.

FUCK, ik heb nog niks ingepakt!

Mijn maat herft wat pep voor me achtergelaten en ik nak die laatste lijn snel mn neus in.

Uiteindelijk heb ik in een half uur de gehele keukentroep van borden tot sateprikkers tot pannen in dozen en voordat ik het doorheb staan ze allemaal netjes opgestapeld.

En dan is het half 6 en zie ik mijn vriendin aan komen fietsen, we zouden een keer samen pep doen dus hield het voor me behalve als ze erom zou vragen.

Ik voelde me zo verliefd toen ze de deur binnenstapte, het was lekker weer dus voor het eerst in wel een week weer een lekker fel zonnetje en alles was gewoon zoals het had moeten zijn.

Het is nu 6 uur en inmiddels ben ik gezellig aan het praten met mijn vriendin, ik vond het heel fijn om in detail te horen hoe het er op haar stage aan toe ging. Gaf me een goed gevoel.

Uiteindelijk gepraat tot een uur of 10. Het voelde alsof de speed wat afzakde en vond dat jammer. Ik genoot intens van alles wat ik met zoveel focus kon waarnemen.

Ik bedacht me dat ik sowieso nog alle schilderijen van de muur moest halen. Want morgen zou ik brak zijn en dan wil ik het liefst zo min mogelijk doen.

Op het moment dat ik dat schilderijtje oppakte, leek het alsof mijn hart zich ineens ultra opstartte, hij ging als een malle tekeer en eerst was het een beetje beangstigend, maar na 2 minuten voelde ik dat weer uren door kon gaan zonder te stopppen.

Het was 1 uur dat mijn vriendin naar bed ging, ik kijk op de klok en besef dat het al 1 uur is en dat ik nog geen enkel teken van vermoeidheid voel.

Wel voelde ik me een beetje trippy, mijn telefoonscherm begon een beetje te verkleuren en de letters versprongen een beetje.

Nergens in de buurt van truffels of zoiets, maar wel aanwezig.

Inmiddels 3 uur, ik merk dat ik de hele nacht besteed aan het lezen van ervaringen met speed, risico's en effecten.

Niet dat ik er angst voor had, maar vond het gewoon bijster interessant om te lezen.

Toen zag ik de klok 4 uur slaan en besefte me dat ik toch echt moe moest worden, morgen moet ik immers gewoon weer inpakken.

En daar zag ik nog een brokje skuff liggen, jointje gedraaid, toen werd alles wat meer mellow zeg maar, alsof ik een stuk zwaarder werd.

Helaas nog geen geluk in het vatten van de slaap.

Dat is het punt waarop ik me zorgen ga maken, internet staat vol over mensen die een hell kater krijgen van pep, vooral de eerste keer.

Half 7 mijn vriendin wakker gemaakt,vertelt dat ik niet kon slapen en verwachte dat er niet veel van terecht zou komen vandaag.

Nog steeds voelde ik me zwaar, niet op een nare manier. Al was ik me vanaf een uur of 6 eral op aan het voorbereiden dat mijn lichaam ging zeggen tot hier en niet verder.

Vriendin om 8 uur weg naar stage.

Om 5 over 8 de oven aangezet en het enigste wat nog in huis was was een kruidenstokbrood. Ik heb nog nooit iets zo moeilijk weggekregen.

Daarna ging het alleen maar beter, heb lekker gedoucht. Blikjes redbull gedronken en ik voel me net alof ik de hele nacht lekker heb liggen slapen.

Energie genoeg, anders had ik nu geen tijd om dit rapport voor jullie te schrijven.

Ik ben benieuwd of ik een apartere trip heb meegemaakt dan dat normaal de bedoeling is, em hoe het kan dat ik vandaag kiplekker in mn vel zit zonder ook maar een gaap gelaten te hebben.

Ik hoop dat alles goed te lezen is geweest en dat het een beetje duidelijk is.
Aventus
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: do aug 28, 2014 4:28 am

Re: Speed : Wicked eerste keer.

Berichtdoor Poseidon » do aug 28, 2014 6:43 pm

Klinkt wel of de speed je goed op sleeptouw nam.
Mooi report. Stap voor stap sleep je ons mee in je ervaringen. 8-)
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Speed : Wicked eerste keer.

Berichtdoor Aventus » do aug 28, 2014 7:37 pm

Poseidon schreef:Klinkt wel of de speed je goed op sleeptouw nam.
Mooi report. Stap voor stap sleep je ons mee in je ervaringen. 8-)


Op sleeptouw is een perfect uitgedrukt woord voor deze trip inderdaad. Blij dat het het lezen waard was.
Aventus
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: do aug 28, 2014 4:28 am

Re: Speed : Wicked eerste keer.

Berichtdoor Aventus » do aug 28, 2014 7:51 pm

En gezien ik net nogal moe werd, nog een nak genomen. Klein beetje dat wel. Misschien vanavond een update.
Aventus
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: do aug 28, 2014 4:28 am

Re: Speed : Wicked eerste keer.

Berichtdoor Prototype » do aug 28, 2014 8:45 pm

Leuk reportje :grin:
Veel herkenbare dingen ook.
Trouwens wel apart dat je telefoonscherm verkleurde & dat die letters zo trippy deden, nog nooit gehoord dat iemand zoiets heeft meegemaakt op speed :p
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Speed : Wicked eerste keer.

Berichtdoor Poseidon » do aug 28, 2014 8:52 pm

Toen ik afgelopen zaterdag een stevige lijn nam, zag ik een tijdje blauwe vlekken als stuitenballen voor mijn ogen dansen. Licht van beeldschermen maakte ook weirde indruk.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Speed : Wicked eerste keer.

Berichtdoor Aventus » do aug 28, 2014 10:22 pm

prototype schreef:Leuk reportje :grin:
Veel herkenbare dingen ook.
Trouwens wel apart dat je telefoonscherm verkleurde & dat die letters zo trippy deden, nog nooit gehoord dat iemand zoiets heeft meegemaakt op speed :p


Verder opgelet en zelf 2 uur geleden zag ik nog heel subtiel de wolken paarsig flitsen als ik er naar keek.

Maar dat kan natuurlijk ook door de lichamelijke vermoeidheid komen.
Aventus
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: do aug 28, 2014 4:28 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner