door TerrorTukker » ma nov 11, 2013 8:49 pm
Geachte trippers
Laatst op een zaterdag naar een feest gegaan, met 2gr speed (10-30% waarschijnlijk, nog niet getest) en 1 pil á 200mg binnen gekregen.
Begon om half 1, met een lijntje, half 2/2u een flink bommetje geslikt, daarna nog 2 dikke lijnen. Was ongeveer 3/4 uur toen ik wel iets harder wou gaan ipv kei scherp te staan, ik moest meer energie hebben! halve pil gedaan en een half uur/uur later (veels te snel, weet ook niet waarom) nog een. om half 5 ofzo begon ik vrij vaag te worden, te zien aan de stervens grote uitbulkende pupillen, voelde alsof ze bijna op me wang lagen. Werd ook intens paranoïde van iedereen die me aankeek/staarde, het voelde alsof de hele zaal me aan zat te kijken. Bijna gekotst maar het kwam gelukkig niet hoger dan tot me keel. Trouwens werd ik na het eerste halfje compleet doorweekt van het zweet, af en toe werden er zelfs druppels gevormd, genoeg water gedronken, in 7 uur niet 1 keer gepist.
om 9 uur was ik thuis, nog steeds even vaag, geprobeerd te slapen, wat niet lukte. overige deel van de zondag iedereen vermeden i.v.m mijn krater ogen. Niet veel gegeten en lag om 9 uur s'aams weer in bed. Slapen werd tegengehouden door mijn hersenen die om de 2 seconden over een ander onderwerp gingen nadenken. Op een gegeven moment begon ik allemaal minuscule touwtjes te zien die mijn deurklink naar beneden wilde trekken om de deur te openen. Ik de deur snel op slot doen, maar al snel werd de sleutel ook 'aangevallen' door de touwtjes. Toen begonnen mijn speakers voeten te ontwikkelen, en weg te lopen, sloffen werden meegesleept door de touwtjes, de rugleuning van mijn ligstoel scheurde open en kreeg zo een mond (wtf?). Ik zag kleine vliegjes die werden geboren uit het patroon van mijn sloffen, die hadden een soort t-rex schreeuw/huil. Ik zag ook kleine voorwerpen veranderen in honderden kleine bolletjes die naar me toe vlogen en op mijn hoofd landen, wat resulteerde in vage prikkelingen, het gevoel was zo echt!. dit alles was in FULL HD en leek ongelofelijk echt, de geluiden ook, krakende deurklink en de jankende vliegjes etc. Telkens als ik mijn ogen dichtdeed begon alles tegelijk te trippen, en moest ik er naar kijken om het te stoppen. 3 á 4 uur lang vaag in mijn kamer rondgelopen en uiteindelijk in bed gaan liggen om een beste 3 uur te slapen. 36 uur later waren pupillen en kaken weer op normaal niveau.
Het was een uiterst realistisch, maar toch onrealistische ervaring, iets waar ik nog nooit van heb gehoord en vraag me dan ook af of er nog meer mensen zijn die dit hebben meegemaakt. Heeft natuurlijk te maken met de drugs, weinig eten en slapen en de vaagheid die ik nog had, maar dit had ik nooit verwacht, ook omdat het al meer dan 10 uur na de laatste halve was. Deze combo ga ik ook niet weer doen, en ben bewust van de schade aan mijn hersenen etc.
groetjes