Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Te hard op 6-apb

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

Te hard op 6-apb

Berichtdoor oohmymary » ma okt 19, 2015 11:33 pm

Omdat ik op internet niet zoveel kon vinden over fout gaan op 6-apb deel ik hier mijn verhaal.

ADE, voor mij een van de fijnste weekendjes van het jaar. Op vrijdagavond had ik al genoten van een feestje op 4fa. Niet te heftig gemaakt met de volgende avond nog in het vooruitzicht, om 10:00 lag ik in bed. Helaas maar 4 uurtjes slaap kunnen pakken, maar eenmaal wakker voor mijn doen nog redelijk wat kunnen eten.

Ik kon me aan het begin van de avond niet voorstellen hoe ik de nacht ooit zou gaan overleven, met al een kaartje voor de after in mijn tas.
Eenmaal aanwezig hing er een relaxte sfeer. Ik was nog wat moe maar had rond 01:00 zin om de capsule in te nemen en het weekend goed af te sluiten.

Dit zou mijn eerste keer 6-apb worden. Normaal vind ik nieuwe middelen best spannend, maar deze keer viel dat mee. Ik heb ervaring met MDMA en meerdere XTC-achtige RC's. Daar ga ik altijd prima op. Ik ben zeker geen fan van klapperkaken en mega-pupillen dus zorg ook altijd dat de dosis niet te hoog ligt.

De capsules hadden een standaard hoeveelheid van 160 mg. De vrienden waar ik mee was, R en N, namen deze dosis vaker en gaan daar altijd goed op. Met de 4fa van de nacht daarvoor in mijn achterhoofd dacht ik dat een wat hogere dosis geen kwaad zou kunnen.

Een halfuur tot drie kwartier na inname gebeurde er iets vreemds: ik voelde een soort plop in mijn oor waarna ik ineens enorme oorpijn kreeg. Ook de buitenkant van mijn oor deed pijn. Toen het bleef aanhouden en doortrok naar mijn keel besloot ik even langs de EHBO te gaan. Ik wilde zeker weten dat het niks met mijn gehoor te maken had.

Ik voelde al dat ik wat meer energie had, op een hele subtiele manier voelde ik het opkomen. Natuurlijk begon ik pas echt iets te voelen toen ik bij de EHBO stond. Met een flesje water en waarschijnlijk al wat wijde pupillen stond ik daar. "Ik heb oorpijn". Ik voelde me ineens weer 12 en vroeg me af waarom ik ook alweer perse naar de EHBO wilde.

De beste man die me hielp deed precies wat ik hoopte: vriendelijk met me meelachen en vertellen dat het geen kwaad kon. Dat wilde ik alleen even horen.

Met een gerust gevoel liep ik naar de rokersruimte, waar R en N op me aan het wachten waren. Ik besefte op dat moment dat ik ineens heel veel begon te voelen van de capsule, zoveel dat ik eigenlijk niet meer wist wat ik nou precies voelde. Ook R gaf aan iets te hard te gaan. De sigaret deed me totaal niet goed en mijn ledematen voelden als spaghetti. Ik werd misselijk en kon R en N nog rustig vertellen dat ik even naar de WC ging om te kijken of ik misschien moest overgeven.

Het moment dat ik door de rokende menigte naar de WC liep was misschien nog wel het allerkutste. Ik had ineens het gevoel dat ik ieder moment kon overgeven, ik moest echt heel snel op de WC zijn. Normaal moet ik praktisch al kotsen van de geur van een dixi, maar ditmaal lukte het niet. Ik hing duizelig boven de ranzige pot maar zelfs de intense geur van uitwerpselen van vreemden liet me niet overgeven. Het was alsof ik wel moest, maar er gewoon niks in mijn maag zat.

Toen ik zo duizelig was dat ik dacht ieder moment out te kunnen gaan, leek het me een goed idee om me weer bij mijn vrienden te voegen. N vond het net als ik een goed idee om even te gaan zitten. Het ging toen steeds beter maar mijn zicht bleef wazig en mijn ledematen bleven sliertjes spaghetti. Na een kwartiertje stond R alweer rustig te dansen, hij zei dat het fijn was om zijn energie kwijt te kunnen.

We besloten een van de zalen binnen te gaan. Ik dacht dat ik misschien gewoon mijn energie kwijt moest. R en N namen plaats op een verhoogd stuk, dat leek voor mij nog een onmogelijke opgave. Daar kon ik nooit op staan zonder te vallen. Ik bleef op de grond rustig dansen. Dat ging prima, maar ik kon nog niet echt genieten van de muziek: dit terwijl ik eigenlijk nog nooit zulke goede muziek gehoord had op een technofeest. Ik gloeide van de hitte maar had niet het gevoel dat ik aan het zweten was.

Na een tijdje besloten we een sigaretje te roken. Ik voelde me op dat moment oke, maar zeker nog niet echt goed. R en N raakten in gesprek met twee vreemden die duidelijk erg lekker gingen. Normaal hou ik van heel veel praten met vreemden op hetzelfde niveau, maar ik moest er op dit moment echt niet aan denken. Ik kreeg enorme koude rillingen, volgens mij heb ik het nog nooit zo koud gehad. Voor het eerst in m'n leven had ik ook last van klappertandjes, maar hier had ik zelf gelukkig wel invloed op.

Ik wilde zo snel mogelijk weer naar binnen om het maar warm te hebben. Ik baalde toen de vreemden met ons mee gingen naar binnen, ik had helemaal geen zin om contact te maken en wilde mezelf gewoon weer onder controle hebben. Ik ergerde me zelfs een beetje aan het meisje van het stel, dat duidelijk graag over zichzelf vertelde.

We gingen naar een andere zaal, waar het wat minder druk was. Dit beviel me beter en ik kon weer een beetje genieten van de avond. Ook dansen ging makkelijker. Ik denk dat het ondertussen 04:00 was.

N en ik kwamen zitzakken tegen, iets beters kon ik me op dat moment niet voorstellen. We waren lekker aan het praten, N had een halfuurtje daarvoor wat XTC ingenomen na helemaal niks te hebben gevoeld van de capsule. Ik vertelde N dat ik me heel graag weer gewoon nuchter wilde voelen, om vervolgens op XTC verder te gaan. Zo'n 5 tot 6 uur na inname voelde ik me nuchter genoeg om een klein kwartje XTC te nemen. Ik voel kleine hoeveelheden X vaak al snel en met de uren daarvoor in mijn achterhoofd wilde ik absoluut niet teveel nemen.

Ik merkte na een tijdje dat ik het vreemde meisje meer kon waarderen, zelfs toen ze de konijnendans (kots) wilde leren vond ik haar nog lief. N en ik waren heerlijk aan het praten, en ineens was het 7 uur.

Toen het meisje me deodorant en een luchtje aanbood bij de kluisjes vond ik haar geniaal. Ik was blij dat ze meeging naar de after, een vrouw met deodorant en een geurtje bij zich is een vrouw naar mijn hart.

N en ik liepen samen met de rest richting centraal om daar de tram naar de after te pakken. We hadden de fijnste gesprekken en ik voelde me weer helemaal goed.

Eenmaal aangekomen bij het volgende feestje werd ik even geconfronteerd met mijn eigen drugskop. "Oke dame, ik geef je een kans. Je vertelt me nu wat je gebruikt hebt. Als je zegt dat je niks gebruikt hebt kun je gelijk vertrekken." De bewaker in kwestie was waarschijnlijk zo accuraat door de coke, maar dat terzijde. Ik vertelde hem dat ik XTC gebruikt had, om het hele verhaal daarvoor maar even achterwege te laten. Ik vertelde dat ik niks meer bij me had en ook niks bij zou nemen.

Daarop liet hij me binnen, waar ik me meteen afvroeg met hoeveel mensen hij dit gesprek had moeten voeren. De meest doorgewinterde junks waren daarbinnen en in elke hoek werd schaamteloos gesnoven. Niet anders dan ik had verwacht op een after, trouwens.

Terwijl het merendeel van onze inmiddels grotere groep aan de keta ging, pakten N en ik af en toe nog wat X bij. We hebben een heerlijke ochtend gehad: beetje zitten, biertjes drinken, dansen. Precies wat ik had gehoopt van de after.

Rond 11:00 besloten we dat het genoeg was en dronken nog een kopje thee op centraal. We namen afscheid van onze nieuwe "vrienden" en N, die de andere kant op moest. Om 15:15 lagen R en ik in bed en sliepen vrijwel meteen. Om 02:00 werd ik even wakker en ontdekte dat het licht nog aan was. Ik werd om 07:00 nog eens wakker voor een uurtje, en daarna hebben we nog tot 11:00 geslapen. Al met al dus zo'n 19 uur slaap gehad, asociaal lang.

Verder ben ik oohmymary, een beetje nieuw op DF. Ik lees al een tijdje mee maar heb zelden interessante dingen te vertellen, als ik lees wat sommigen hier allemaal meemaken. Ik hoop dat mijn verhaal niet te langdradig is geworden en ik mensen ermee heb kunnen informeren.

:wave:
oohmymary
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: di sep 01, 2015 11:35 am

Re: Te hard op 6-apb

Berichtdoor Partypipo » di okt 20, 2015 12:24 am

Niet iedere op XTC lijkende drugs hoeft altijd bij iedereen hetzelfde te vallen. Nou denk ik ook dat 160mg voor een vrouw (weet je gewicht niet) redelijk hoog gedoseerd is. Misschien dat een andere dosis het wel goed voor je doet, misschien is dit gewoon je drug niet...

Twee dagen achter elkaar serotonine slurpers nemen is niet echt aan te raden, sowieso. Misschien dat als je niet de dag ervoor 4fa had gedaan dat het wel lekker ging. Of misschien als je gewoon langer geslapen had dat je wel lekker ging.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Te hard op 6-apb

Berichtdoor zornax » di okt 20, 2015 8:19 am

Zou ook niet goed weten waardoor het zou kunnen komen maar mijn ervaring ermee is dat als je de dag ervoor 4fa gebruikt en de volgende dag aan de 6apb gaat je veel harder gaat als normaal. Lichaam die vermoeid is waardoor je het wat minder goed aan kan denk ik.
Avatar gebruiker
zornax
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 261
Geregistreerd: di jun 05, 2012 10:43 am

Re: Te hard op 6-apb

Berichtdoor SPEESCEES » ma okt 26, 2015 8:28 am

Bij mij is 6-apb ook best psychedelisch, okal ga ik xtc achtig lekker, merk ik toch altijd wel dat ik onder invloed ben van psychedelica, visueel en mentaal, een soort combi tussen 2cb en x, ik zou me erg kunnen voorstellen dat dat bij de ene niet zo lekker valt dan bij de andere. en ook iedereen reageert er anders op, 5-apb bijvoorbeeld... voor veel mensen is dat minder psychedelisch dan 6-apb, maar bij mij is 5-apb zwaar psychedelisch en hallucinerend waardoor ik meer trip dan van het feest kan genieten. Dat mocht ik lekker zelf ondervinden op een feest.. ging bijna bad :')
Wat gaan we dit keer gebruiken?
Avatar gebruiker
SPEESCEES
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 62
Geregistreerd: za jan 31, 2015 4:21 am
Woonplaats: In de goot

Re: Te hard op 6-apb

Berichtdoor Jmths » di okt 27, 2015 10:39 am

zornax schreef:Zou ook niet goed weten waardoor het zou kunnen komen maar mijn ervaring ermee is dat als je de dag ervoor 4fa gebruikt en de volgende dag aan de 6apb gaat je veel harder gaat als normaal. Lichaam die vermoeid is waardoor je het wat minder goed aan kan denk ik.

De dag ervoor 4FA wat eveneens een potente 'serotonine releaser' is en maar 4 uur kunnen slapen, niet zo heel verbazingwekkend dat het niet helemaal lekker viel.
Mijn kleine vriendinnetje heeft vrij letterlijk 60% nodig van wat ik neem om dezelfde effecten te krijgen. We weten 'OohmyMary's' gewicht niet maar de kans is wel aanwezig dat 160mg een forse dosering voor haar gewicht is.

Bij mij is 6-apb ook best psychedelisch

Zelf heb ik op 6APB niets psychedelisch mee gemaakt tot nu toe, ik ben van plan met NYE 175mg te misbruiken, wellicht dat ik op een wat hogere dosering iets psychedelisch ga merken.

@oohmymary

Enig idee nog hoeveel 4FA je de dag ervoor had genomen?
4FA hield mij de laatste 2 keren ook flink wakker (hartkloppingen).
Ik heb zodra de MDMA zijn werk begint te doen altijd dat mijn oren 'ploppen' maar nog nooit oorpijn gehad, ik had gelezen dat noradrenaline een grote rol speelt bij het 'kieren van de oren'.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron