Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Tof avondje met vrienden XTC en Wiet

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

Tof avondje met vrienden XTC en Wiet

Berichtdoor MegaForce » ma okt 03, 2011 3:30 am

Wat: MDMA, Purple Triforce getest op 170 mg. MDMA
Dosis: 240 mg.
Setting: 1 kamer appartement van DE en DA, met 2 zits bank een stoel en matras tegen de muur aangeschoven.
Wie: ik en 4 vrienden vanaf nu DE, DA, DO en P genoemd.
Wanneer: 24 September 2011
Muziek: Hardstyle Radio

De tijdlijn is geschat en weet lang niet alles meer maar vond het toch wel een reportje waard
het is meer als een livereport geschreven dan als een tripreport...

Ik DE en DA hadden het idee om voor het in 3,5 maand weer is xtc te gebruiken.
Dit stond eigenlijk pas gepland voor de herfstvakantie maar door een gesprek met DE over het stofje begon het toch wel weer te kriebelen bij ons alledrie dus besloot ik om op zoek te gaan naar een goede pil.
Duurde niet lang voor ik ergens wat kon kopen en we zouden een dag later consumeren.
DO en P zouden er ook bij komen maar die gingen alleen maar smoken en aan de waterpijp

We hadden om 21:30 bij DE en DA afgesproken toen ik aankwam was iedereen er al.
Eerste wat ik maar is ging doen is was een joint draaien aangezien dit spacend meestal niet meer lukt :xtc: DO was ondertussen ook bezig met haar joint en P was al aan de waterpijp gegaan.

21:45
1 van de 2 katjes is weg!! hele huis meerdere malen doorzocht niks gevonden.
Komt er iemand op het goede idee om in het trappenhuis te kijken en daar was het katje uiteindelijk ook :P
Even paniek omdat het katje weg was nu weer even terug naar het doel van de avond

22:00
Na nog even een tijd gepraat te hebben besloten DA en ik om ons eerste halfje in te nemen DE wacht nog even want ze had dr nog geen goed gevoel over.

22:30
ik en DA beginnen m nu toch wel te voelen de gebruikelijke klamme handen, tintelingen in buik en raar gevoel in de keel. :xtc:
Op een gegeven moment zag ik een lintje liggen en besloot om daarmee even met een katje te spelen.
beestje ging helemaal los zelden zo'n pret gehad met een lintje :rock: :P
Iedereen was met elkaar aan het praten maar ik zat helemaal in eigen gedachten over van alles. Dat ik geluk heb met zulke vrienden en dat de waterpijp van P echt super mooi was. :P :rock:

22:40
Ik zit op een bureaustoel met wieltjes, ik ga voorover zitten rolt de bureaustoel iets naar achter knal ik vol met me hoofd op de bankleuning :conf: :oops: Kan ook echt alleen mij weer gebeuren :P
DA begint ondertussen ook steeds schevere hoofden te trekken en begint wat meer te praten.
DE heeft haar halfje nog niet genuttigd.

22:50
DA, P en ik besluiten om een rondje te gaan lopen.

23:00
DA, P en ik gaan een rondje lopen DE en DO blijven thuis.
Op trap naar beneden begon die er pas echt in te slaan het typische warme love gevoel kwam over me heen, ik moest DA ook wel een knuffel geven en ik hou van je zeggen:P

23:10
We hebben ondertussen al een stukje gelopen en bij mij gaat hij nu echt goed hard, DA voelt m ook hard.
Paar keer me zicht helemaal wazig buiten en zag de straatstenen bewegen.
Lopen was erg fijn overig fijn om even energie kwijt te kunnen.

23:15
Weer die klote trap op 3 verdiepingen eenmaal boven aangekomen zwaar buiten adem:P
Eenmaal terug in het huisje blijkt dat DE ook haar halfje nu heeft ingenomen DO heeft ondertussen ook haar eerste joint op.

23:25
Ik zit op het matras en DA zit tegenover me hij begint steeds meer spacende koppen te trekken en ik ook liggen compleet dubbel om elkaar :P:P
P gaat ondertussen al aan de zoveelste waterpijp :P

00:00
DE, DA en ik besluiten om nog een halfje bij te pakken. DO is ondertussen aan haar 2e joint begonnen en P zit nog steeds aan de waterpijp.

00:20 het 2e halfje begint nu lekker te werken maar we besluiten alledrie dat we echt hard willen gaan dus gooien we dr nog een halfje in.

00:30 DO en P gaan weg blijven nog 3 spacende lui over.:P :rock:

00:40 beginnen 3e halfje nu goed te voelen.
Ben nu echt hard aan het gaan DE en DA spacen hem nu ook hard.
DA begint steeds langzamer te reageren en is duidelijk in ze eigen wereld, meeste wat ie zegt is onverstaanbaar:P
DE begint steeds drukker te worden fysiek

01:00
Ben flink aan het knarsetanden. DA en DE zijn ook aan het bijten en DE heeft ook veel last van een trillende onderkaak
begin nu ook te hallucineren als ik ergens op focus zag ik alleen maar pixels. Heb DA ook al verschillende keren met een blauw oog gezien of met een bril op.
DE is fysiek heeel druk

1:15
DE moet overgeven.
Waarschijnlijk veel te druk geweest.

1:20
DE moet weer overgeven.

1:30 - 03:30
Deze tijd is echt een waas in me geheugen kan er heel weinig van herinneren.

03:30
Ik lig op het matras en zit nu echt in de comedown DA ook DE heeft m nog wel

03:45
Besluit om maar eens de joint te gaan roken die ik van tevoren gedraaid had.
Roken met 3 man de joint in een stevig tempo op..

03:55
Joint is op dus nieuwe joint draaien:P

4:25
Eindelijk een joint had heel veel moeite met draaien had eerst verkeerde kant van de vloei gelikt dus hij ging zo weer open:(
Gooide ook nog me grinder omver waar nog wiet in lag;(

05:00 Joint is op en ik besluit naar huis te gaan
Onderweg nog langs de 24 uurs pomp gereden voor wat drinken en eten.
Onderweg ook nog een auto gehallucineerd weer een stukje verder zag ik ineens een groepje hangjongeren staan.
dit vond ik al raar voor het tijdstip toen ik dichterbij kwam zag ik dat het gewoon bomen waren :love:
en weer een stuk verderop zag ik allemaal fietsen op het fietspad liggen :rock:

Conclusie:
Zeker een toffe nacht geweest alleen jammer dat ik niet alles meer weet.
Triforce was zeker voor herhaling vatbaar.
volgende Report 15 of 16 Oktober word een Livereport dan echt live :lol:

Grtzz XTC180
DONE Nicotine, Caffeine, Alcohol, Oxazepam, Wiet, Hasj, Spacecake, Coke, MDMA/XTC, Speed en 2C-b
TO DO LSD Truffels Paddo MXE DMT 6Apb Ketamine en vast nog wel meer:P
Dont do Opiaten GHB
Avatar gebruiker
MegaForce
Highway through life
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 144
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 3:20 pm
Woonplaats: Apeldoorn

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner