Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Trip Report - Eerste festival XTC

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

Trip Report - Eerste festival XTC

Berichtdoor LichtBron » zo apr 29, 2018 1:39 pm

Wie: Meneer I 22 jaar
Met wie: 6 vrienden (7 totaal) 2 stelletjes MM en MO en 2 maten van mij D en R. R ging als enige aan de alcohol. De rest had allemaal al vaker gebruikt.
Wat: XTC, oranje louis vuittons +/- 255mg( speciaal voor koningsdag)
Waar: Kingsland Amsterdam, 12:00 - 20:00
Wanneer: 27-04-2018

Afgelopen weekend heb ik voor het eerst XTC gebruikt op een festival. Ik heb hiervoor 2 keer xtc gebruikt op een thuis chilling en 1x op een hardstyle feest van Brennan Heart. Elke keer na dat ik gebruikt heb zit er keurig 3 maanden tussen.

Sorry voor het lange verhaal :lol:

De aanloop
Ik heb met stelletje MM en MO wel vaker XTC gebruikt. Samen met hun heb ik dan ook de tickets geboekt voor het festival. Vervolgens heb ik D en R nog uitgenodigd en het leek hun ook leuk om mee te komen.
Er zouden veel bekende ook naar Kingsland gaan, waaronder allebei mijn zussen. Deze wisten toen nog niet dat ik wel eens gebruikte. Wel had me zusje al vermoedens. Een goede vriendin van mijn zusje is namelijk het zusje van de vrouw uit stel MO. Zij wist wel dat er regelmatig gebruikt werd en ik daar ook wel is bij was.
Mijn zusje is dan ook iemand die niet zo snel dingen voor zich zelf kan houden. Ze begon dan ook "grapjes" te maken aan tafel waar mijn ouders bij zaten over dat ik aan de XTC zal gaan etc, niet wetende dat ze dichter bij de waarheid zat dan dat zij zelf wist. Toen ze de avond voor het feest hierin wel heel ver ging heb ik die avond haar kamer bezocht en besloten te vertellen dat ik inderdaad aan de XTC ging. Hier reageerde ze eigenlijk heel kalm op en ze beloofde niet meer zulke "grappen" te maken in het bij zijn van mijn ouders. Uiteindelijk heb ik het mijn oudere zus ook gemeld.

De dag zelf
10:00
Kingsland zou om 12:00 beginnen. Wij zouden met de partybus gaan welke 11:15 zou vertrekken. Stelletje MM woont op zichzelf en hier zouden we dus ook na het feest gaan afteren en blijven slapen. Om 10:00 zouden we bij MM verzamelen. Ook toen zag ik pas de pillen die geregeld waren. Ze waren groter dan de pillen die ik eerder had gebruikt maar vertrouwde erop dat ze inderdaad 250mg waren. Ik heb er daarom ook 3 meegenomen. Dat is ongeveer gemiddeld wat ik op een thuis chilling gebruik. Toen iedereen aanwezig was hebben we snel nog wat flesjes met mixdranken gevuld en zijn we vertrokken richting de bus.

11:15
Bij de bussen aangekomen. Het mixdrankje was inmiddels al op en het was een lekkere volle bus. De bus vertrok uiteindelijk iets later, namelijk 11:45

13:00
Doordat de bus later vertrok en het nog wel een stukje lopen was vanaf de bussen kwamen we ongeveer om 13:00 aan op terrein. De tickets scannen en fouilleren ging heel snel en ook onze van te voren bestelde locker was snel gevonden. Even nog snel een nuchtere foto maken, tokens bestellen, wat eten en dan kan de pret beginnen.

13:30
We hebben inmiddels een patatje gegeten en besluiten de pillen te gaan slikken. Ik ben toen begonnen met net iets meer dan een halve pil omdat hij niet lekker door het midden brak. Om
14:00 zou Brennan Heart beginnen en deze wilde ik niet missen, al helemaal niet omdat hij de eerste was waar ik ooit XTC bij op had. Ik hoopte dus ook dat die snel zou inkicken. Ondertussen kreeg ik een WhatsApp van mijn zusje met de vraag waar ik was en of ik al was begonnen. Ik heb toen eerlijk gezegd dat ik op dat moment net een halve pil had ingenomen en onderweg was naar de hardstyle stage.

14:15 (+0.45)
Ja hoor daar kwam die. Heel langzaam kwam de pil op. Steeds begon de muziek lekkerder te klinken en begon ik voor mijn idee ( waarschijnlijk niet voor de buitenwereld :lol: ) soepeler te bewegen. Dit was ook het moment dat ik mijn zussen tegenkwam. Uiteindelijk reageerde zij heel chill en heb ik nog even lekker gedanst en gesproken met hun. Ik was dus ook heel blij dat ik het van te voren verteld had.

14:30 (+1.00)
Stelletje MM en MO voelde nog niks en vonden de hardstyle niet zo bijzonder. Zij zijn dan ook niet echt fan van dat soort muziek. Zij zijn uiteindelijk met zijn 4en vertrokken naar de deephouse stage welke binnen was.
Bij mij ging het steeds maar lekkerder. De muziek was heerlijk. Ik wilde met iedereen dansen en wilde dat iedereen zich vermaakte. Ik vroeg dus ook constant aan vriend R, de vriend die aan de drank zat, of hij het nog wel tof vond en niks hoefde te drinken.

15:15 (+1.45)
Inmiddels waren mijn zussen al even weg en stond ik nog heerlijk te bewegen op de hardstyle. Iedereen was mijn vriend en de muziek klonk hemels. D was inmiddels vrienden tegengekomen en daar bij gaan staan. R en ik besloten om even wat te drinken te halen, langs de WC's te gaan en binnen te kijken bij de deephouse. Zodra ik binnen kwam merkte ik dat ik verschrikkelijk begon te denken. Het was alsof alle zorgen weer terug waren. Ik vond er niks meer aan, de lichten deden mij niks meer en iedereen was veel te vrolijk. De vrienden die binnen bij de deephouse stonden gingen heerlijk. Ik heb dacht even alles gehad te hebben en dat dit het dan maar was. Plots kwam ik tot de ingeving dat ik misschien wel te weinig had geslikt of het alweer aan het uitwerken was. Op huisfeesten gebruik ik ook vaak wel redelijk wat en gaat dat ook in een sneller tempo. Ik besloot dus de andere helft van de pil te slikken. (Achteraf was dit de beste keuze ooit :hulde: )

15:45 (+2.15)
Inmiddels waren we met de hele groep naar buiten vertrokken en zijn we bij de mainstage gaan staan waar Hardwell zou gaan draaien. Alleen D ontbrak nog, maar door de slechte verbinding op het festival hebben we dat maar zo gelaten. Ik stond een beetje te dansen en voelde mij nog niet helemaal top maar was blij dat we weer met zijn allen waren, totdat dat moment daar was.
Alles veranderde. Er kwam een hele warm gloed over me heen en de muziek bleek ineens 10x zo hard en zuiver te zijn. Ik kreeg een lach op mijn gezicht van hier tot Tokyo en keek mijn onbekende buurman aan. Hij sloeg een arm om me heen en zei: "Dit is toch heerlijk?" Waarop ik zei: "Godverdomme wat is dit mooi! :love: " met volle kippenvel over mijn hele lichaam. Letterlijk al mijn zorgen waren weg en ik voelde mezelf geweldig.

17:00 (+3.30)
Ik heb heerlijk genoten van Hardwell en heb natuurlijk geen moment stil gestaan. Ik heb allerlei nieuwe vrienden gemaakt en wilde met iedereen dansen. Na Hardwell wilde de groep die eerder bij deephouse stond weer terug naar binnen. R en ik besloten naar de hardstyle stage te gaan omdat wij die muziek veel chiller vonden ( R al helemaal omdat hij enkel alcohol op had). Bij de hardstyle stage kwamen wij uiteindelijk D weer tegen en heb ik samen met hem nog een halve pil genomen.

18:00 (+4.30)
Rond 18:00 kreeg R honger en gingen we ergens wat te eten halen. Alles leek nieuw voor mij. Als ik een hogere dosis xtc op heb ( Op dit moment +/- 380mg) raak ik mijn hele oriëntatievermogen kwijt. Alles is dan alsof ik er nog nooit geweest ben en alsof alles 25x zo lang is dan daarvoor.
R had trek in een Turkse pizza. De rij was zeker een half uur lang. Na 2 minuten zei ik al van: "Wil je niks anders eten? Ik ga fucking hard nu.. Zal ik anders alvast naar binnen gaan? Ik ga even een smoothie halen.. Wil je echt niks anders eten?" Uiteindelijk heeft hij een wafel gegeten waarbij de wachtrij maar 5 minuten was en zijn we uiteindelijk naar de mainstage gelopen.

18:30 (+5.00)
Om 18:30 heb ik nog een halve pil genomen omdat ik het het laatste uur nog leuk wilde hebben. DJ Snake zou komen en daar had ik dus wel heel veel zin in. Uiteindelijk kon DJ Snake het niet maken en kwam er een andere DJ met een trumpet tussendoor ( geen idee hoe die heet). Ik vond dit persoonlijk wat minder klinken.

19:45 (+6.15)
Uiteindelijk hebben we 19:45 afgesproken bij de kluisjes. Wat uiteindelijk bleek is dat vrouw van stelletje MO al sinds 17:00 niet zo lekker ging en veel heeft overgegeven. Door het slechte bereik op het festival hebben R, D en ik hier vrij weinig van meegekregen.

20:15 (+6.45)
Gelukkig vertrok de bus al een stuk eerder dan gepland. De chauffeur moest namelijk nog naar een ander festival daarna en vertrok dus eerder. De bus was heel rustig met in totaal denk ik ongeveer 15 mensen.

21:00 (+7.30)
De hele bus reis heb ik mij wat minder gevoeld. Net voor de laatste halte hield ik het niet meer en heb ik in het zakje overgegeven. Dit luchtte echter zo erg op dat ik mij daarna weer helemaal top voelde.

22:00 (+8.30)
Inmiddels zijn wij al even bij het huis van MM gearriveerd en besluiten man MM en ik nog een kwartje te nemen. D voelt zich niet lekker en neemt dus niet meer bij. Vrouw MM heeft ook geen behoefte meer om bij te nemen en vrouw MO gaat zaterdag vroeg op vakantie en moet gebracht worden door man MO. R doet nog wel een drankje.

23:00 (+9.30)
Ik zit in een heerlijke chill modus en lig met mijn ogen dicht te genieten van de muziek. We hebben nog 3 ballonnetjes gedaan en zijn nu lekker aan het bijkomen van de lange dag. MO zijn inmiddels naar huis vertrokken omdat ze toch liever daar sliepen en D is ook naar huis vertrokken omdat hij zich helemaal niet lekker voelde. Vrouw MM moest zaterdag om 13:00 werken dus is ook al in bed gaan liggen. Samen met man MM en R chillen wij nog lekker even en genieten we van de muziek die op staat.

00:30 (+11.00)
We vinden het wel mooi geweest en gaan slapen. Ik slaap eigenlijk als een roos maar moet er wel een aantal keer uit om te plassen en te lossen op de wc.

Conclusie
Ik heb het erg naar mijn zin gehad. Ik heb mij ongeveer een uurtje iets minder gevoeld maar daarna ging het weer heerlijk. Ik heb me qua dosis erg ingehouden omdat er heel veel bekende op dit festival rond liepen. Volgende keer ga ik misschien naar een iets minder commercieel festival om iets harder uit me dak te gaan. Daarom geef ik deze dag een 8,5/10
LichtBron
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: zo apr 29, 2018 12:21 pm

Re: Trip Report - Eerste festival XTC

Berichtdoor Rtby » wo mei 02, 2018 8:00 pm

Fijn dat je een leuke dag hebt gehad! En uitgebreid omschreven, goed reportje :)

Wel zeg je dat je volgende keer meer wilt gebruiken en deze keer 'rustig' aan hebt gedaan. Maar gezien de eindstand zou ik toch echt anders zeggen. Een normale dosis eindigt bij 2x je eigen lichaamsgewicht in mg. Nu geef ik toe daar ook wel eens boven te hebben gezeten, maar met die sterke pillen gaat het snel.

Ook al houd je 3 maanden tussenpozen, zal je plezier aan xtc wel sneller afnemen met de doseringen die je nu hanteert / wenst te hanteren! Denk daar aan. Liever iets minder en dus ook iets minder hard, maar wel nog vaak een leuk feest mee maken zou ik je aanraden! Begin bijvoorbeeld wat later op de dag, neem na je eerste halfje niet steeds bij met halfjes (zeker op deze sterkte). Geniet eens van het effect als je het wat verder uitspreid over het feest? ;)
Rtby
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: vr jul 15, 2016 9:21 pm

Re: Trip Report - Eerste festival XTC

Berichtdoor Perry » vr mei 04, 2018 4:11 pm

The revival of DF? :D

Ik zal heel eerlijk zijn: Ik heb al wat teveel MDMA reports gelezen en gebruik t zelf niet meer, omdat ik het voor mezelf verpest heb. Daarom zal ik je report niet doorlezen, waarvoor mijn excuses... MAAR ik wil je wel op 't hart drukken dat het advies van Rtby naleven echt aan te bevelen is, wil je achteraf niet met 'n stuk nutteloos spijt & gemis opgescheept zitten.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Trip Report - Eerste festival XTC

Berichtdoor Kikkerr » za mei 26, 2018 1:41 am

Perry schreef:The revival of DF? :D

Ik zal heel eerlijk zijn: Ik heb al wat teveel MDMA reports gelezen en gebruik t zelf niet meer, omdat ik het voor mezelf verpest heb. Daarom zal ik je report niet doorlezen, waarvoor mijn excuses... MAAR ik wil je wel op 't hart drukken dat het advies van Rtby naleven echt aan te bevelen is, wil je achteraf niet met 'n stuk nutteloos spijt & gemis opgescheept zitten.

PRECIES ik was eigenwijs en heb niet geluisterd nu verdraag ik geen XTC meer , het werkt niet meer zoals ik wil dat het werkt, en laatste twee keer werd ik ziek ervan zelfs.....
(pillen waren getest)

Mooi report trouwens :)
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am

Re: Trip Report - Eerste festival XTC

Berichtdoor LichtBron » za mei 26, 2018 12:05 pm

Bedankt voor jullie adviezen! Ik zal er zeker rekening mee gaan houden de volgende keren. Het moet natuurlijk wel leuk blijven :)
LichtBron
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: zo apr 29, 2018 12:21 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner