Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Witte dominos slecht gaan

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

Re: Witte dominos slecht gaan

Berichtdoor sky skunk » do jun 19, 2014 8:20 pm

Druks schreef:
sky skunk schreef:
Druks schreef:
Ja er is een 1% kans dat de pillen vervuild zijn. En jij pakt meteen die 1% om hier wijs te lopen doen.

Dat pillen laat inslaan gebeurd wel eens vaker. En als je dan al vermoeid bent/te weinig gegeten hebt en vervolgens (te) veel drugs in je lichaam duwt gaat je lichaam raar doen. Het out gaan kan daarmee verklaard worden. Hallucineren komt ook regelmatig voor op hoge dosissen, zeker als je lichaam bezig is met out gaan is de kans groter dat je gaat hallucineren. Verder kennen we de situatie niet van de TS. Dus bek houwe.


Ik weet nog dat ik de dingen zag toen ik me voelde wegzakken. De vriend die me de domino had gegeven had er zelf ook 1 genomen die is normaal gebleven. zelf ben ik 1m74 en weeg ik maar 56kg dusja als dan zal die 220 mg wel te veel zijn geweest :/
maar als ik 'ou' zou zijn geweest is dat gevaarlijk ? :s
thx voor alle reacties mensen!

Out gaan is zeker niet goed voor je. Flauwvallen valt nog mee maar echt voor langere tijd je bewustzijn verliezen kan gevaarlijk zijn. Als je echt out was gegaan had er een ambulance bij moeten komen.

Was je die dag moe? Of had je te weinig gegeten?

Ik had een hele dag gewerkt en eten weet ik niet meer ik denk dat ik niet zoveel had gegeten die dag
sky skunk
Newbie
Offline
 
Posts: 9
Geregistreerd: wo jun 18, 2014 5:45 pm

Re: Witte dominos slecht gaan

Berichtdoor Partypipo » do jun 19, 2014 8:38 pm

sky skunk schreef:
Partypipo schreef:
Rudolph schreef:Ik ben zelf nog wat langer maar rond hetzelfde gewicht... Het enige wat ik aan ong. 220mg merkte was dat ik kneiterhard ging (afgezien van een keer met lachgas), dus misschien ben je er wat gevoeliger voor?

Als je ongeveer hetzelfde weegt en dus 4 mg mdma per kg lichaamsgewicht neemt en dan alleen maar een beetje hard gaat ben jij er misschien redelijk ongevoelig voor.
Ik ga al bijna out bij in één keer 2mg mdma per kg lichaamsgewicht.
Ik neem eerst ongeveer 1mg/kg en als het begint op te komen nog een keer 1mg/kg. Met een lagere dosis ga ik niet lekker genoeg en met de dosis in één keer ga ik zo ongeveer out...

Zou ik er gevoelig voor kunnen zijn omdat ik adhd heb ? ik heb al wel gemerkt met de meeste drugs dat ik veel harder ga dan mijn vrienden

Nee, jouw lichamelijke reactie is redelijk normaal naar mijn idee bij zo'n hoge dosis bij jouw gewicht.
Het is pas vreemd als je lichaam NIET zo reageert op zo'n dosis.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Witte dominos slecht gaan

Berichtdoor cojiro » do jun 19, 2014 8:50 pm

nvm
Paper glad, geen vouwtjes
Speed is troep en ik heb er een half jaar van mijn leven aan verspild. Laat het liggen.
Avatar gebruiker
cojiro
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 926
Geregistreerd: za jan 11, 2014 3:15 am
Woonplaats: Utrecht

Re: Witte dominos slecht gaan

Berichtdoor Rudolph » do jun 19, 2014 8:57 pm

Partypipo schreef:
Rudolph schreef:Ik ben zelf nog wat langer maar rond hetzelfde gewicht... Het enige wat ik aan ong. 220mg merkte was dat ik kneiterhard ging (afgezien van een keer met lachgas), dus misschien ben je er wat gevoeliger voor?

Als je ongeveer hetzelfde weegt en dus 4 mg mdma per kg lichaamsgewicht neemt en dan alleen maar een beetje hard gaat ben jij er misschien redelijk ongevoelig voor.
Ik ga al bijna out bij in één keer 2mg mdma per kg lichaamsgewicht.
Ik neem eerst ongeveer 1mg/kg en als het begint op te komen nog een keer 1mg/kg. Met een lagere dosis ga ik niet lekker genoeg en met de dosis in één keer ga ik zo ongeveer out...

In één keer zou mij waarschijnlijk ook niet goed afgaan, ik verdeel het altijd over kwartjes dus dan praat ik over 4 keer 1mg/kg in een tijdsbestek van 4(?) uur. Wat ik wel merk dat het bij mij altijd een stuk langer doorwerkt, als anderen al op apegapen liggen knal ik nog door (ook bij normale dosissen)...
xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Avatar gebruiker
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2800
Geregistreerd: do dec 12, 2013 9:42 pm
Woonplaats: Noordpöhl

Re: Witte dominos slecht gaan

Berichtdoor sky skunk » do jun 19, 2014 10:01 pm

Rudolph schreef:
Partypipo schreef:
Rudolph schreef:Ik ben zelf nog wat langer maar rond hetzelfde gewicht... Het enige wat ik aan ong. 220mg merkte was dat ik kneiterhard ging (afgezien van een keer met lachgas), dus misschien ben je er wat gevoeliger voor?

Als je ongeveer hetzelfde weegt en dus 4 mg mdma per kg lichaamsgewicht neemt en dan alleen maar een beetje hard gaat ben jij er misschien redelijk ongevoelig voor.
Ik ga al bijna out bij in één keer 2mg mdma per kg lichaamsgewicht.
Ik neem eerst ongeveer 1mg/kg en als het begint op te komen nog een keer 1mg/kg. Met een lagere dosis ga ik niet lekker genoeg en met de dosis in één keer ga ik zo ongeveer out...

In één keer zou mij waarschijnlijk ook niet goed afgaan, ik verdeel het altijd over kwartjes dus dan praat ik over 4 keer 1mg/kg in een tijdsbestek van 4(?) uur. Wat ik wel merk dat het bij mij altijd een stuk langer doorwerkt, als anderen al op apegapen liggen knal ik nog door (ook bij normale dosissen)...

dit heb ik ook als al men vrienden terug normaal zijn staan mijn pupillen nog op pitch black en ben ik nog klaarwakker
sky skunk
Newbie
Offline
 
Posts: 9
Geregistreerd: wo jun 18, 2014 5:45 pm

Re: Witte dominos slecht gaan

Berichtdoor snoepertje » zo jul 06, 2014 9:39 pm

halucinaties heb ik ook nog nooit meegemaakt. dat bijna "out" gaan heb ik ook meegemaakt. 180 mg op een lege maag om 11 uur s'ochtends.

hallucinaties? nog nooit. ik ga nu verstandiger om met drugs, maar toen ik dat nog niet deed had ik tussen 11 en 2 ongeveer 350 mg mdma binnen gehad (weeg 72 kg) en toen heb ik niet gehallucineerd. maar ik kon me vrij weinig herinderen van die dag. dus wil je een leuke avond hebben en er aan terug kunnen denken, be wise en gebruik niet te veel. bijpakken is nooit goed bij X
Done: pep, mdma, 4fmp, wiet, hasj, alcohol, 2cb, ket, sos.

To do: DMT, LSD.

bam. schreef:Mijn auschwitz-postuur verergerd altijd wel na pep gebruik :snort:
snoepertje
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 83
Geregistreerd: vr jun 27, 2014 4:53 pm

Re: Witte dominos slecht gaan

Berichtdoor Hassan » ma jul 07, 2014 3:07 am

niet iedereen kan? volgens mij hallucineren op MDMA. ik heb ook een aantal vrienden die dit nooit hebben gehad, terwijl ik en een aantal vrienden dit wel regelmatig hebben. goed dat je nu verstandig(er) gebruikt
Hassan
Offline
 

Re: Witte dominos slecht gaan

Berichtdoor Perry » ma jul 07, 2014 8:15 am

Er zullen vast een paar uitzondering zijn wereldwijd, maar in principe zou iedereen het moeten kunnen.
Hoe het precies in zijn werk gaat weet ik nog niet, maar het lijkt me vrij sterk dat een bij een drug waar best veel onderzoek naar gedaan is een groot deel van de gebruikers een compleet andere werking heeft.
De moleculaire structuur heeft ook weg van enkele psychedelica en bovendien werkt het op je serotonine.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Witte dominos slecht gaan

Berichtdoor Einstein » ma jul 14, 2014 10:51 pm

Hmm, de gevoeligheid zal wel wisselen. Bij drugs is er altijd een factor van de willekeur die een rol speelt :snort:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner