Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

XTC 2e keer, prachtige ervaring.

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

XTC 2e keer, prachtige ervaring.

Berichtdoor Math1js » vr jun 10, 2011 8:33 pm

Dit tripreport heb ik ook op .nl gezet, niet wetende dat .info the place to be is, dus bij deze :grin:

Hier mijn 1e tripreport ooit geschreven, na gister een fantastische avond te hebben gehad!

Om vooraf eventjes te zeggen: ik had hiervoor 1 keer xtc gebruikt, dit was dus mijn 2e ervaring.

Gebruikt: 3 pillen getest op ongeveer 110 mg mdma en 2 hasj joint opgerookt met z'n 3en.

Wie: ik (18) en 3 anderen (19/20/23)
Waar: Op kamer van een vriend.
Wat: XTC Met vogeltje, getest op 110mg mdma, 3 per persoon genomen, hasj joint aan einde van de avond.


Een vriend van mij was relaxed genoeg om zijn kamer beschikbaar te stellen, dus konden we met z'n allen een heerlijke plek ervan maken. Zo hadden we bijvoorbeeld laptop op een massive HD tv aangesloten en dan muziek via tv met itunes visuals fullscreen :eek: wat een ervaring was dat. Ik merkte dat mijn gevoelens en ervaring van de omgeving heel sterk meeging met de visuals, erg tof. Daar konden we dus op de bank/bed/kussens op de grond heerlijk zitten.

We hadden ook nog een apart kamertje met pc en dikke headset, kon je eventjes in je eigen wereld wegkruipen, helemaal afgesloten van de buitenwereld :)
Wat ik aan het aparte kamertje zo cool vond was dat je de andere trippers nog wel kon zien en alles, maar doordat je een headset op had met muziek op had, kreeg ik een soort van spectator gevoel bij. Het nummer wat ik op herhalen had gezet: http://www.youtube.com/watch?v=1DxTtJ0j ... fle=873848

Dat was dus de setting waar we begonnen, ik en 3 anderen hadden dus pillen, en dan hadden we 2/3 (1tje kwam later) niet gebruikers/tripsitters die er bijzaten met een biertje.
Iedereen verzamelde zich zo rond 20:00 bij het huis, nog eventjes in de tuin met een vruchtendrank gezeten en toen eens naar zijn kamer gegaan met z'n allen.
Daar alles klaargezet zodat we bovenstaande kamer hadden, en toen om 21:30 met zijn 4en eerste pil gedropt.
1 van m'n maten zat wel erg te wachten tot hij het effect ging voelen, hele tijd:' voelen jullie hem al? volgens mij voel ik hem, jij ook al?' etc etc. Vond dat een beetje jammer maar ik heb mezelf goed genoeg kunnen afleiden zodat ik niet zat te wachten tot het effect zou komen.
Tegen zo'n 22:30 voelde iedereen hem wel heerlijk, echt prachtige gesprekken gehad, de hele tijd bij iemand anders gaan zitten om eventjes te praten en de ervaring te delen. Ook nog heerlijk gegeten. Hadden namelijk chocolade meegenomen, en bakjes met verse aardbeien/frambozen/druiven, mijn god wat smaakte dat heerlijk. We wisselden dus een beetje af met in kamertje met headset zitten en met zijn allen bij elkaar. Ik ben uiteindelijk met een dekentje op de grond gaan zitten met kussens, en een fort gemaakt van kussens :love: voelde me er echt helemaal thuis. Toen eventjes naar de wc gegaan en in de spiegel gekeken. Daar iets van 10 minuten naar mijn glimlachende kop gekeken en water in mijn gezicht gegooid wat echt een super ervaring is. Alsof je gezicht al het water meteen opneemt, lekker verkoelend :).

De 3 andere namen om zo'n 23:00 hun 2e pil, ik nog niet want voor mijn gevoel was ik nog prima bezig, om half 12 had ik het gevoel dat een 2e pil ook erg chill zou zijn, dus dat gedaan. Om 00:00 kwam de 3e nuchtere/tripsitter erbij, en ik denk dat hij nog nooit in zijn leven zo'n warm ontvangst heeft gekregen, met zijn allen lopen knuffelen als een gek 8)
Om 01:00 uur de 3 anderen weer 1 pil erbij, die zaten nu dus op de 3pp. Ik had hetzelfde gevoel als bij mijn 2e, dus ik liet de 3e nog eventjes wachten.
01:15 zijn we uiteindelijk naar de stad gegaan omdat de ouders gingen slapen, en we wilde geen overlast bezorgen + stad leek ook erg relaxed.
01:30 aangekomen in de stad, allemaal vrienden tegengekomen die via via blijkbaar wisten dat ik wat had genomen en dus knuffels kwamen geven :wave:

Toen heb ik om 02:00 mijn 3e pil genomen, waar het voor mij bij is gebleven voor de avond. Op stap waren de tripsitters lekker aan het dansen, en wij wisselden een beetje af omdat het wel erg warm was binnen. Wat me erg opviel was dat als je binnen in een kroeg stond, je niet het gevoel had om helemaal los te moeten gaan, maar je kon ook niet stilstaan, oftewel een beetje staan wiebelen op de muziek.
Minpunt van de avond: 1 van mijn vrienden die ik op stap tegen kwam was een beetje erg zat , en toen ik op het terras stond naar mij toe kwam en riep:' HEEY HEB JIJ EEEEXTEEEZEEE OP!?.'
Ik reageerde hier op door hem een beetje verdwaasd aan te kijken en nee te zeggen, die extra aandacht van mensen om me heen zat niemand op te wachten. Hem toen eventjes verteld dat hij dat liefst niet meer kon doen, maar hij verdween bijna direct naar binnen.

Note to self: zorg dat je vrienden weten hoe ze zich moeten gedragen bij iemand die een pil opheeft.

Vanaf 03:00 alleen nog maar buiten staan praten met iedereen, heerlijk. Waar ik mezelf wel op betrapte was dat ik ontzettend snel praatte. Het gevoel dat mijn brein sneller was, maar ik moest en zal iets vertellen. Waarschijnlijk had je als buitenstaander 4 knullen gezien die razendsnel tegen elkaar stonden te praten met ieder een permanente glimlach op hun kop :D
In een (toen naar mijn gevoel) super slim moment had ik alvast 2 polmpjes gehaald zodat we als de kroeg dicht was nog eventjes konden gaan roken.

Dit dus ook gedaan. 04:00 ging de kroeg dicht dus wij gingen met 6en naar een parkje (waren ondertussen 2 vrienden die we op stap waren tegengekomen meegegaan, zij vonden dat er wel een relaxte sfeer rond ons hing :lol: )
De tripsitters kwamen later aan met wat kip omdat ze honger hadden. Met zijn 3en dus die 2 joints opgerookt, en het gevoel van kroop weer in je lichaam, alsof je werd verfrist.
Terwijl we daar dus zaten te chillen kwamen er een paar mensen langslopen die we kenden, dus die kwamen er ook gezellig bij zitten.
Uiteindelijk om 05:00 kregen we te horen dat het zou gaan regenen, dus zijn we richting huis gefietst. Thuis aangekomen om 05:30 nog eventjes met een muziekje op bed gaan zitten want ik was nog niet echt moe. 06:15 toch maar bed ingekropen met muziek in mijn oren en verrukkelijk geslapen.
1e keer dat ik 1 xtc pil had gebruikt was ik de dag erna helemaal niet brak en zelfs nog een afterglow (?).

Heb ik deze keer alweer :D. Betrapte mezelf er net op dat ik stond te lachen onder de douche om helemaal niets, awww yeaaaah :D

Ziezo. 'T is een iets langere tekst geworden dan verwacht maar ik hoop dat het niet te moeilijk is om te lezen!
Math1js
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: vr jun 10, 2011 8:11 pm

Re: XTC 2e keer, prachtige ervaring.

Berichtdoor Saikedellik » vr jun 10, 2011 8:43 pm

Leuk report! Erg herkenbare dingen..

Die afterglow had ik eergisteren ook (1 dag na gebruik), en kreeg zelfs tijdens het stappen 's avonds weer boeiende visuals bij de lampen in de kroeg. Helaas de 2e dag na gebruik wel compleet energieloos.. Het naspacen die dag erna vind ik zelf ook heerlijk eigenlijk.
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: XTC 2e keer, prachtige ervaring.

Berichtdoor kotaku » vr jun 10, 2011 10:45 pm

Die afterglow heb ik ook. De eerste keer met nog wat energie ook.
330 mg is wel veel hoor, wees je daar echt bewust van;)
Don't do drugs, m'kay? Drugs are bad, m'kay?

Done (chrono): Cafeïne, alcohol, valium, wiet, paddo's, hasj, XTC, truffels
Avatar gebruiker
kotaku
אללה הוא יהודי
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 502
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:58 pm
Woonplaats: Pindakaas


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron