Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

XTC (hallucineren)

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

XTC (hallucineren)

Berichtdoor skyhigh » di jan 22, 2013 8:53 pm

:mad: deze trip is alweer een tijdje geleden maar herinder hem nog helemaal en verveelde me dus ik dacht schrijf wel evvetjes een trip reportje!

setting ik , 2 meisjes en nog 9 jongens
waar: buiten (overal en nergens)
drugs : 3 blauwe sterren

Het Trip report

het is 7 uur en ik kan niet wachten om te beginnen kijk er al 3 weken naar uit en het moment is dan eindelijk daar. Ik kijk nog 1 keer of ik alles heb
-extra trui check
-pet check
-joggingbroek extra voor tegen de kou check
-extra kleding voor de mensen die vergeten warme kleding meetenemen check
-pillen check
-wiet check
-2 pakken sigaretten en floei en tip check
nog even het laatste gesprek met me pa, Jeffrey je mag van mij drinken en een jointje roken maar laat het daarbij ik heel onschuldig natuurlijk pap en hij zei veel plezier!
Ik fiets rustig naar die tunnel en tot mijn grote plezier hoeven we nog maar op 2 mensen te wachten!

(dit word een heel lang tripreport srry daarvoor als je alleen het hallucineren wilt lezen ga naar het vetgedrukte stuk)

8uur
iedereen popt een pil een hele andere weer een halfe ik zelf neem een halve omdat ik bij deze pillen meestal overweldigt word door het effect als ik hele neem en bij een halve kickt die er precies goed in. We lopen nog snel naar de AH om nog wat extra water te kopen en sigaretten etc. Na zon 20 minuten te wachten kijk ik mijn goede vriend J aan en we beginnen allebij te lachen en beginnen allebij als een gek te praten, dat heb ik altijd en daarna weet ik dat de pil er in is geslagen.
half9
we lopen verder een parkje in en draaien een paar jointjes. Ik ben al aardig van me koekenpan en denk shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit na 30 minuten!!!. Ik loop een rondje met Myr en voer een gesprek met hem ik ken hem eigenlijk nog niet maar in die 10 minuten zijn we vrienden voor het leven geworden we vertelde allebij een beetje ons verhaal en we zitten ongeveer in het zelfde schuitje dat al meteen een band schepte. Na die 10 minuten was er voor mij een lekkere joint gedraaid want ik kon nog niet draaien die dag en gingen we met zn alle lekker paffen.
half 10
Na een paar jointjes te hebben gerookt gaan we naar "t job" daar kon iedereen daar kan iedeen zitten dus dat is wel handig :P. We zijn zon 10 minuten aan het lopen denk ik en komen we 3 gasten tegen van school we praten nog evvetjes met ze en hun gaan weer verder op pad. Als hun weg zijn haal ik mijn andere halfje tevoor schijn en snoep die lekker op. Eenmal bij job aangekomen gaan we zitten draaien nog een paar jointjes en een paar fotos gemaakt zegt J op eens he boys ik heb een cobra 6 bij me zullen we afsteken dus wij allemaal jatoch. hij steekt hem af en heb nog nooit zon harde knal gehoord en precies op het moment dat die af ging zag ik een vel witte explosie over het hele grasveld vliegen (het is egt een heel groot grasveld).
10uur
Na de cobra 6 gingen mensen met elkaar rondje lopen en ik had daar eigenlijk niet zo veel zin in en zie tot mijn vreugde een schommel hangen ik als een klein kind van 5 met E en V erop af rennen zijn helaas de schommels bezet door 8 jarige :mad:. We zeiden ga maar lekker verder spelen maar ze zeiden dat wij wel mochten en of ze ons moesten duwen ik kreeg spontaan een lachkick want zag het al voor me een jonge van 1meter92 86 kg geduwd worden door een kind van net 8:P. Maar op dat moment roept hun moeder dat ze verder gaan. Dus E en ik op de schommel V ging op mijn schoot wat ik helemaal niet erg vond want het is echt een heel leuk meisje :oops:. Nou het leek wel of er niks lekkerders bestond dan schommelen het leek net of ik kon vliegen dit vond ik egt heel speciaal en leuk en voelde me echt superman!
11uur
iedereen is weer terug bij job dus wij besluiten ook dat te doen. We besluiten om verder te lopen naar een station wat "achteraf super dom was'' ondertussen doe ik een joggingbroek met een heel groot gat bij me rechterbil over me spuikerbroek extra truitje aan en we kunnen gaan! Onderweg kom ik heel onverwachts mijn goede vriend C tegen hij wou eigenlijk mee maar was te laat en ik kon niet meer op me mobiel kijken dus drama ik zie hem ren heel blij op hem af en zeg jij gaat mee ouwe. Hij ook helemaal blij dat die ons gevonden heeft. Opeens zie ik nog 3 andere gasten staan van mijn school en vraag wat ze gaan doen. 1 van hun zegt we gaan zo naar stad en gaan we zuipen maar heb nog allemaal kleine waterflesjes voor jullie meegenomen. Dus die gaf die aan ons en was egt zo blij dat die dat gaf en weet achteraf geen eens waarom want we hadden genoeg water. Die 3 gasten gaan weg en C blijft bij ons en we lopen richting station.
half 12
C blijkt geen geld te hebben om eigen pillen snel te hallen dus geef hem een halfje en ik neem de mijne dan ook we proosten en gaan weer verder. Eenmal bij station gaan we verdieping omhoog in zon wachtruimte wij gaan daar chill zitten en praten gewoon over koetjes en kalfjes. Opeens rent J naar binnen en schreeuwt popo popo we moeten weg. Dus wij snel tas pakken en lopen we weg we willen zijn aan de andere kant van het perron als aan de andere kant politie omhoog komt wij lopen gewoon rustig verder En spiltsen op. We gaan een straat binnen en zien zon moteragent staan hij kijkt ons heel lang aan en gaat dan weg. We lopen snel verder een gaan midden op straat zitten nog helemaal na trillen. Op een gegeven moment zegt J me pillen zijn op en voel het langzaam wegebbe ben nog wel lekker high maar wordt minder maar het is pas half 1 en moet nog hele avond ik zo goed als altijd gaf hem natuurlijk een halfje waar ik hem doodgelukkig meemaakte. Eenmal heeft de groep ons terug gevonden en gaan we terug naar job weer splitsen we op voor de zekerheid.
half 2
ik kijk op mijn mobiel en zie da thet opeens half 2 was dus weer alle tijdsbesef kwijt zoals altijd. Eenmal bij job besluiten we tog maar meer pillen te halen want iedereen heeft nog 1 halfe of niks dus ik whapp de dealer en stond natuurlijk weer allemaal onzin wat niet te lezen viel. Dus probeerde het nog 1 keer rustig en toen ging het wel goed. En hij zei dat die wel kon komen. Dus J en MM daar naartoe en kwammen na 30 minuten weer terug met gloed nieuwe pillen! Ik had nog 1 halfje en nog 1 halfje erbij gehaald dus had weer een hele. Ik besluit om half 3 want dat was het weer inmiddels ze allebij gewoon tegelijk te doen. Ik ga rustig zitten en loop ondertussen wat rondjes met mensen en kom terug met J en die moet opeens overgeven. Ik ging rustig zitten want weet dat het zo over is. Eenmal klaar voelde J zich weer kiplekker en gingen we met zn drieen zitten MM J en ik op een bankje en kon het hallucineren beginnen
ik zit rustig op dat bankje en opeens zie ik een gekke vogel vliegen door de lucht ik denk bij mezelf wtf is dat word zelfs bang van die vogel want hij werd steeds groter dus ik knipper is goed is die weg. Ik kijk over het grote grasveld heen en zie overal heuvels in het veld wat normaal zo plat is hier gaan ze weer snel weg. 5 minuten later zie ik opeens 2 soort mensen staan achter een soort balie ik kijk weer goed zijn ze weg. Ik vertel tegen J wat ik allemaal zie en zei al dat ik hele tijd raar keek haha. Dus ik ga weer rustig zitten en ik kijk op en zie overal tenten en caravans echt dit was heel ziek vond ik zelf vond het echt te gek ik dacht huh wtf is dit dan! 2 minuten later ik kijk weg kijk ik weer is het allemaal weg en zie gewoon een leuk doodnormaal grasveldje. Ik kijk naar de huizen die verderop staan zie er een laagje sneeuw liggen wat helemaal niet kan en schrik dan 2 seconden later omdat ik het sneeuw zie groeien! ik word bang dus ik kijk weg en loop naar C en hij zegt we gaan lopen. Half uur rondelopen met hem en onderweg allemaal mensen die er niet zijn en bankjes gezien.

half 6 sochtends
zit in me aftherspace en ik zeg de groep gedag en ga naar huis! en val als een doorenroosje in slaap en heb tot 3 uur geslapen!

srry voor het lange report hoop dat jullie hem leuk vonden
skyhigh
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 33
Geregistreerd: wo jan 09, 2013 11:02 pm

Re: XTC (hallucineren)

Berichtdoor daywalker » wo jan 23, 2013 8:28 pm

Leuk report Skyhigh

Je hebt best veel MDMA binnen gehad, 3 pillen doorheen de nacht is al vrij veel, maar die blauwe sterren zijn toch rond 180 mg MDMA niet?

Maar je verhaal klinkt herkenbaar.

Dacht eerst dat 't job een café ofzo was, maar is dus een park-speelplein bij jou id buurt?

Je bent ook nog jong denk ik, dus niet te frequent doen, zeker niet die dosering.

Maar goed, jij beslist, ben ook zo geweest.

Maar nu zou ik zeggen: tijd genoeg nog om vanalles te proberen

Greetings
"There is an area of the mind that could be called unsane, beyond sanity, and yet not insane. Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity. You go around the circle to sanity, and on the other end of the circle, close to insanity, but not insanity, is unsanity."
Avatar gebruiker
daywalker
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 592
Geregistreerd: zo dec 16, 2012 2:33 pm

Re: XTC (hallucineren)

Berichtdoor Taxi. » wo jan 23, 2013 11:44 pm

Leuk report! Probeer volgende keer wel op spelling en interpunctie te letten, dat leest een stuk makkelijker!
En zoals hier boven gezegd, pas op met zulke doseringen. Voor je het weet is hét xtc gevoel verdwenen...
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: XTC (hallucineren)

Berichtdoor skyhigh » zo jan 27, 2013 6:08 pm

ja blauwe sterren zijn 180mlg en srry voor de spel fouten maar ik ben een dyslect en heb grote moeite met nederlands en bedankt voor de tips en reacties maar ik ga tegenwoordig nooit meer dan 2 pillen op 1 avond/nacht
skyhigh
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 33
Geregistreerd: wo jan 09, 2013 11:02 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner