Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

XTC, snap er helemaal niks meer van

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

XTC, snap er helemaal niks meer van

Berichtdoor noot » wo jan 30, 2013 11:40 pm

Wie? V, J, I, D, ik en nog een hele groep
Wat? hele blauwe defqon, halfje bruin iets, kwartje onbekend
Waar? Freaqshow
Hoelaat? 21:00 - 7:30

Toen we eindelijk binnen waren in Ziggo Dome, had ik gelijk een halfje genomen, rond 21:00 dus. Na een half uur begon ik te zweven en ging ik al best lekker maar wel nog helder enzo. Half uur later nam ik nog een kwartje en ik ging echt perfect lekker. Rond 00:00 begon het effect minder te worden en nam ik nog een kwartje. Toen begon ik ineens vaag te worden, maar niet speciaal negatief vaag. Ik kon gewoon letterlijk niet meer communiceren (had dat nooit eerder gehad met xtc). Ik stond naast D en mijn hand raakte perongeluk zijn dijbeen, en ik dacht dat ik zijn hand ook voelde terwijl hij met zijn armen in de lucht stond. Dus ik zeg zo tegen D, ja ik voelde een hand! Hij schrok helemaal maar dat kon ik dus niet inschatten. Ik wist ook niet meer wanneer iemand blij, boos, verdrietig etc was. Dus hij vroeg of ik het zeker wist. En ik was helemaal blij en zei weer ''Ja! Eng he!''. D vertelde het aan zijn vrienden en die vroegen ook aan mij of ik het zeker wist. Toen dacht ik ehm ja? Is dat zo erg dan? D nam me mee naar de tribune en liep naar een bewaker en vertelde dat hij bijna was gezakkenrolt. Ik moest even nadenken en kreeg toen door dat hij het helemaal verkeerd had begrepen. Toen rende ik maar vrolijk weg naar de wc's.

Eenmaal bij de wc's kon ik natuurlijk niet plassen dus ging ik maar weer naar buiten, daar kwam ik J tegen en die vroeg of ik even op hem wilde wachten want hij moest pissen. Ik vond het goed en stond daar dus te wachten. Ondertussen had ik nog een kwartje genomen. Komt er ineens een man naar me toe die allemaal gebaren naar me maakt, alsof hij een mime speler was ofzo. Toen kwam J naar buiten en ik zei dus dat ik helemaal niks van deze gast snapte. Die mime speler zei toen doodnormaal dat hij gewoon aan me vroeg of hij een slokje water van me mocht. Zag ik dit nou voor me of was hij me gewoon aan het fokken?

Toen begon het echt mis te gaan met mijn communicatie, steeds als iemand wat tegen me zei of aan me vroeg, zag ik een vraag voor me met drie antwoorden. A) Alles goed? B) Hoe heet je? C) Heb je een vriend? Dus ik zo in mezelf, ik kies voor antwoord C. Ondertussen waren we al 2 minuten later en zei ik dus tegen die persoon ''Nee''. Hij keek me heel raar aan en zei dat hij vroeg hoe ik heette. Ik had het antwoord dus fout, maar later vroeg hij alsnog of ik een vriend had. Dus ik was helemaal overtuigd dat ik in de toekomst kon kijken, ik was helemaal blij.

Ik verstond echt totaal andere dingen dat wat mensen tegen me zeiden, iemand vertelde me dat ik Jeroentje heette terwijl ze in het echt gewoon vroegen of ik lekker ging. Ik verstond dat iemand anders zei dat we een geheime afspraak hadden om exact 2 uur op die plek midden in de zaal, terwijl hij totaal wat anders zei. Ik moest dus in mezelf ook steeds lachen en niemand snapte waarom. Later had ik nog een halfje genomen want ik begon mijn kaken te voelen en het effect werd minder. Maar de communicatie problemen werden alleen maar erger.

Toen kwam ik een jongen tegen die me nog een kwartje aanbood en ik dacht, ach waarom ook niet. Toen ik hem had ingenomen vertelde hij dat hij voor de rest van de avond aan mij zou blijven plakken want hij was zijn vrienden kwijt. Ik vatte dit echt anders op en zijn hele gezicht veranderde in een soort duivel, dus ik zei snel dat ik even een drankje ging halen. Onderweg naar de bar pakte hij ineens mijn arm en vroeg of ik een drankje ging halen, dus ik zei ja. Had ik het nou al gezegd of niet? Géén idee. Volgens mij kwamen er ook hele andere dingen uit mijn mond.

Later hoorde ik dat V bad was gegaan (het was haar eerste keer) dus ik heb de rest van de avond met haar gezeten bij de kluisjesruimte, naast alle kotsende mensen die bananen aten. Het was een geslaagde avond.
noot
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: zo jan 27, 2013 11:55 pm

Re: XTC, snap er helemaal niks meer van

Berichtdoor ParadijsVogel » wo jan 30, 2013 11:48 pm

Slim om bij te blijven pakken als je niet eens meer normaal kunt communiceren... :#:
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: XTC, snap er helemaal niks meer van

Berichtdoor AgeOfLove » wo jan 30, 2013 11:58 pm

noot schreef:Later had ik nog een halfje genomen want ik begon mijn kaken te voelen en het effect werd minder. Maar de communicatie problemen werden alleen maar erger.

Toen kwam ik een jongen tegen die me nog een kwartje aanbood en ik dacht, ach waarom ook niet.


Heel typisch het bijnemen natuurlijk maar als je al zo vaag bent en je kaken begint te voelen dan moet je juist niet meer bijnemen. Het effect is nu eenmaal uitgewerkt na een x aantal uur. Bijnemen gaat echt niet helpen. Je zal er enkel een speedy effect van krijgen en nog meer gedepersonaliseerd geraken.
Van 21u tot 7u kan je nu eenmaal niet blijven gaan. Maw eventueel later nemen en aanvaarden dat het effect weggaat tenzij je liever niet kan/wil communiceren.

Btw verklaar eens: " Het was een geslaagde avond ". Ik zie dit echt niet in dit tripreport... Zeker niet met het einde.
Avatar gebruiker
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 489
Geregistreerd: wo jul 25, 2012 8:38 pm
Woonplaats: BE

Re: XTC, snap er helemaal niks meer van

Berichtdoor noot » do jan 31, 2013 12:04 am

ParadijsVogel schreef:Slim om bij te blijven pakken als je niet eens meer normaal kunt communiceren... :#:

Ja heb er nu ook van geleerd haha

AgeOfLove schreef:
noot schreef:Btw verklaar eens: " Het was een geslaagde avond ". Ik zie dit echt niet in dit tripreport... Zeker niet met het einde.

Dat was sarcastisch :P
noot
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: zo jan 27, 2013 11:55 pm

Re: XTC, snap er helemaal niks meer van

Berichtdoor AgeOfLove » do jan 31, 2013 12:09 am

noot schreef: Dat was sarcastisch :P


Okay sorry hehe, nu ik het herlees ( leest trouwens vlot... ) is het duidelijker. Je leest hier af en toe rare zaken mbt mdma vandaar ;)
Avatar gebruiker
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 489
Geregistreerd: wo jul 25, 2012 8:38 pm
Woonplaats: BE

Re: XTC, snap er helemaal niks meer van

Berichtdoor Afca_Remy » do jan 31, 2013 1:05 am

AgeOfLove schreef:
noot schreef:Later had ik nog een halfje genomen want ik begon mijn kaken te voelen en het effect werd minder. Maar de communicatie problemen werden alleen maar erger.

Toen kwam ik een jongen tegen die me nog een kwartje aanbood en ik dacht, ach waarom ook niet.


Heel typisch het bijnemen natuurlijk maar als je al zo vaag bent en je kaken begint te voelen dan moet je juist niet meer bijnemen. Het effect is nu eenmaal uitgewerkt na een x aantal uur. Bijnemen gaat echt niet helpen. Je zal er enkel een speedy effect van krijgen en nog meer gedepersonaliseerd geraken.
Van 21u tot 7u kan je nu eenmaal niet blijven gaan. Maw eventueel later nemen en aanvaarden dat het effect weggaat tenzij je liever niet kan/wil communiceren.

+1

En wat betreft het communiceren.. Je ging gewoon te hard! Zelf ook wel meerdere keren gehad!! Ondervond ik trouwens niet als vervelend en duurde max maar 30-60 minuten.. Me maten hielden me wel in de gaten maar wisten dat ik gewoon even alleen gelaten moest worden 8-)
Liever te dik in de kist, dan een feestje gemist :D :cheers:
Avatar gebruiker
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 790
Geregistreerd: wo jul 11, 2012 6:52 pm
Woonplaats: Noord Holland

Re: XTC, snap er helemaal niks meer van

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » do jan 31, 2013 1:56 am

Bedankt voor dit report. Ik zat hard te twijfelen om op Hard Bass toch een pilletje te nemen zaterdag (ik ga met mensen die nuchter blijven en mensen die XTC gaan nemen) maar dit (en de gepaarde herinneringen van het eind van de avond altijd) doen mij overtuigen dat ik geen pil ga nemen. Mijn tentamens volgende week zullen beter gaan. Dankjewel. 8-)

Goed beschreven ook hoor. Ik was al helemaal vergeten hoe XTC voelt (laatste keer was meer dan een jaar geleden) en dit doet mij echt herinneren aan de momenten dat ik te hard ging, inclusief gepaarde ongemakkelijkheid 8-)

Je bent ook wel vroeg begonnen op de avond. Niet dat ik nou zo veel XTC ervaring heb maar zo lang dat lukt niet. Na 5 of 6 uur is het echt op of je nou wel of niet bijneemt. Niet bijnemen zorgt voor een klein beetje vaagheid en verder 0 effect maar vrienden die nog wel spacen wat vervelend is omdat je je aan hun kan irriteren en bijnemen zorgt voor nog meer ellende zoals je hebt gemerkt :p Misschien de volgende keer rond een uurtje of 1 je eerste halfje er in gooien. En met die kwartjes kutten als het effect even minder wordt, heeft bij mij ook nooit positief gewerkt. Je wordt snel gierig als je even in een mindere "vlaag" zit en dan komt het effect na die kwartjes (want op een avond zijn het er meer dan 1) dubbel terug wat resulteert in veel te hard gaan :p Ik denk dat het beste is om vastbesloten te zijn, een halfje nemen en als hij nog vol werkt (na 3 uur of zo) nog een halfje er bij. En dan accepteren dat het over is. Als het goed is zal dat hopelijk tegen het eind van het feest zijn. De keren dat ik het zo deed werd ik ook zonder kater of leeg gevoel wakker :rock:
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: XTC, snap er helemaal niks meer van

Berichtdoor Stefaan » do jan 31, 2013 2:07 am

Je moet gewoon niet te hoog doseren in het begin, en een klein beetje bijnemen op het juiste moment. Dan is bijnemen prima zonder al te veel vaagheid. Hou je aan een totale maximale dosis.

Enne dikkie, zie je zaterdag toch??
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: XTC, snap er helemaal niks meer van

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » do jan 31, 2013 2:09 am

Wat mij betreft prima gman 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: XTC, snap er helemaal niks meer van

Berichtdoor noot » do jan 31, 2013 10:06 am

Thanks voor de tips! Zal er aan denken de volgende keer:)
noot
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: zo jan 27, 2013 11:55 pm

Re: XTC, snap er helemaal niks meer van

Berichtdoor Knert » vr feb 01, 2013 3:46 pm

Gman007 schreef:Je moet gewoon niet te hoog doseren in het begin, en een klein beetje bijnemen op het juiste moment. Dan is bijnemen prima zonder al te veel vaagheid. Hou je aan een totale maximale dosis.

Enne dikkie, zie je zaterdag toch??


Mmm ik neem zelf M mee na Hardbass en was van plan gewoon te blijven dippen, maar jij denkt dat ik beter een goede afgemete "dip" kan pakken en later nog een keer bij te pakken?
(Speciaal voor Moraaltje)
Avatar gebruiker
Knert
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 91
Geregistreerd: wo okt 24, 2012 8:30 pm

Re: XTC, snap er helemaal niks meer van

Berichtdoor Stefaan » vr feb 01, 2013 3:57 pm

Allebei kan .. Voor het uiteindelijk effect maakt het niet zoveel uit :p Ik heb zelf dat ik met continue dippen snel de grip kwijt raak op hoeveel ik nu op heb. Ik zou sowieso een afgewogen startdosis gebruiken, en daarna of regelmatig dippen of op bepaalde momenten een iets hogere dosis bijpakken. Maar met periodiek bijpakken moet je het wel gevoelsmatig in de vingers hebben wanneer het juiste moment is, als je te laat bent, blijft het gevoel waarschijnlijk niet.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: XTC, snap er helemaal niks meer van

Berichtdoor Afca_Remy » vr feb 01, 2013 4:43 pm

Persoonlijk vond ik het Chiller om beginnen met pilletje en dan bij pakken met m! 1 of 2 dipjes.. Anders alleen op dipJes zat ik er veel te snel over heen en vloog ik zo voorbij saturnus!! Hahaha.. Niet dat ik het erg vond.. Als ik te hard ging genoot ik er gewoon van maar plan was om ook nog te kunnen knallen!! Dat ging toen niet meer! :lol:
Liever te dik in de kist, dan een feestje gemist :D :cheers:
Avatar gebruiker
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 790
Geregistreerd: wo jul 11, 2012 6:52 pm
Woonplaats: Noord Holland

Re: XTC, snap er helemaal niks meer van

Berichtdoor Knert » vr feb 01, 2013 5:19 pm

Mm, misschien dat ik me dan toch een bommetje maak van 150mg en dan voor de rest bij dip! Thanks
(Speciaal voor Moraaltje)
Avatar gebruiker
Knert
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 91
Geregistreerd: wo okt 24, 2012 8:30 pm

Re: XTC, snap er helemaal niks meer van

Berichtdoor Afca_Remy » vr feb 01, 2013 5:42 pm

Knert schreef:Mm, misschien dat ik me dan toch een bommetje maak van 150mg en dan voor de rest bij dip! Thanks

Als je alleen M hebt zou ik dat ook zo doen! Anyway heel veel plezier morgen!!
Liever te dik in de kist, dan een feestje gemist :D :cheers:
Avatar gebruiker
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 790
Geregistreerd: wo jul 11, 2012 6:52 pm
Woonplaats: Noord Holland


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner