Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

xtc trip LIVE REPORT

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

xtc trip LIVE REPORT

Berichtdoor ninand » ma dec 07, 2015 1:30 am

Tripreport 06-12-2015
Wie: Alleen
Wat: rode UPS (220 mg)
Waar: kamer en in het huis
Waarom: Benieuwd naar een trip op MDMA zonder het sociale aspect en met eigen muziek. En omdat er op internet veel goede ervaringen stonden.

- 22:38 uur
Iets meer dan een halve rode UPS ingenomen.
- 23:29 uur
Begin nu toch zeker wel iets te voelen, kriebels in mijn buik en mijn zicht is een beetje waziger dan toen straks, dadelijk maar een lekker muziekje aan zetten en heerlijk spacen.
- 23:46 uur
Momenteel iemand op tinder aan het chatten uit noorwegen best grappig, lekker rustig muziekje van yann tiersen, echt super chill pian is lekker rustig, en ideaal om te spacen ik begrijp de muziek volkomen, ik ga zo direct nog een halfje bij nemen om de piek nog wat te rekken straks, ik denk rond 23:10
- 23:54 uur
Oke nog steeds helemaal prima hierzo, net nog een halfje bij genomen omdat ik wel lekker ga maar niet super hard ofzo, dus ben benieuwd wel beetje last van mn rug dus zo even naar wc denk ik, of anders gaan liggen.
- 00:26 uur
Die 2e helft kickt er nu super hard in, echt super lekker, ondertussen toch maar overgestapt naar andere muziek, terror en wat oude klassiekers er tussen door. Zo meteen symbols maar eens aan knallen.
- 00:46 uur
Mezelf net voorgesteld op het newbie topic :p, ik ga nog steeds ontzettend goed en mis het sociale aspect in zekere zin wel, maar ik kan ook onwijs lekker op de muziek gaan momenteel.

- Momenteel, op de tiny chat aan het chatten is zeker leuk vermaak, hopelijk blijven ze nog even op :)

02:18 uur
nog steeds helemaal lekker aan het gaan en gezellig aan het chatten. muziek is echt chilllll!!

UPDATE:
03:35 uur
ik ga nog steeds lekker hard maar maak dit report morgen af!

na deze laatste update ben ik het besef van tijd volledig verloren, ik heb uiteindelijk nog een halfje bij genomen (vandaar denk ik).
Wat er verder nog gebeurd is dat ik eigenlijk nog lekker muziekjes heb geluisterd en in de tiny-chat geprobeerd heb het gesprek te volgen, wat soms enorm lastig werd.

rond de klok van 7 uur ben ik nog een sigaret gaan roken, dit was niet echt een succes de deur waardoor ik naar buiten wilde gaan ging namelijk niet open op de manier waarop ik dacht dat deze open moest gaan. (duwen i.p.v. trekken :eek:).

kortom een leuke ervaring maar niet een geweldige, ik miste namelijk het sociale aspect van MDMA op sommige momenten wel (probeerde dit dan in te vullen met de tiny-chat.)

thankx voor het lezen.
x
Laatst bijgewerkt door ninand op ma dec 07, 2015 10:45 pm, in totaal 4 keer bewerkt.
ninand
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: zo dec 06, 2015 11:47 pm

Re: xtc trip LIVE REPORT

Berichtdoor Prototype » ma dec 07, 2015 9:26 am

Druks schreef:Geniet ervan! :rock:
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: xtc trip LIVE REPORT

Berichtdoor Aebi » ma dec 07, 2015 5:25 pm

:kleuter:
Avatar gebruiker
Aebi
Ivo's baas
DF Addict
Offline
 
Posts: 6425
Geregistreerd: wo dec 04, 2013 5:57 pm
Woonplaats: Boogie Wonderland


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner