Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

bad trip

Heb je een geniale nacht beleefd onder invloed? Heb je al trippend iets interessants meegemaakt? Hier kun je je verhaal kwijt.

bad trip

Berichtdoor youngtripper » wo jul 25, 2018 11:44 pm

Het begon op een koude dag in de winter.
S en ik hadden al vaker truffels Atlantis gebruikt, de eerste keer 7.5 gram, de keer daarna 10 gram en een aantal keer daarna 15 gram. (elke genoemde dosis is per persoon)
Elke keer ging het goed en we hadden een trip report gelezen over iemand die 30 gram had gebruikt en dat hij gekke dingen zag enzo dus we dachten, we kunnen ook wel een keer een iets hogere dosis doen.
De dag dat het fout ging hadden we 22.5 gram per persoon gehad van de truffels Atlantis. Ik weet dat dat heel erg dom was en dat 15 gram de maximale dosis is maar we dachten het is altijd nog goed gegaan dus het zal nu ook wel goed gaan.

S en ik namen de truffels in in een bos. We aten het samen met chocola om de vieze smaak niet te proeven en het hielp, we kregen het veel sneller op dan de andere keren. We begonnen na een kwartier al iets te voelen en daar schrok ik van want dat vond ik erg snel. Ik had al wat last van hyperventilatie af en toe dus als iemand begint over ademhaling begon ik daar aan te denken en raak ik in paniek. S wist dat ik hyperventilatie had maar niet dat ik angstig werd als hij over ademhaling begint. (nu wel hoor) Hij zij toen het inwerkte dat hij last had van zijn ademhaling dus ik schrok, ik bleef maar denken aan die ademhaling voor 5 minuten. Het werd daarna wel beter, gelukkig raakte ik daar niet van in en badrtip. we liepen richting een ander bos in de buurt waar we elke keer tripte, daar was het erg leuk om te trippen. toen we het bos inliepen raakte S in de badtrip. Er waren veel mensen in het bos op het ijs aan het spelen en hij vond het niet fijn om bij mensen te zijn dus we liepen naar een rustige plek. daar werd hij misselijk dus zij ik je kan beter je vinger even in je keel doen, dat helpt tegen de misselijkheid dus dat deed hij :puke: . hij bleef ook maar zeggen dat hij het niet leuk vind. Ik vroeg de hele tijd wat vind je er niet leuk aan zodat ik misschien kon helpen om het beter te maken maar ik kreeg geen duidelijk antwoordt, het enige wat hij zij is dat hij het niet leuk vond dat het nog zo lang zou duren. Ik zij daarop het duurt maximaal 6 uur daarna is het over en doen we het nooit meer om hem een beter gevoel te geven maar het werd niet beter. hij had het ook de hele tijd over zijn ademhaling. (ik weet nog steeds niet wat er niet aan klopte maar dat zal wel) Daarop reageerde ik het is maar hyperventilatie en je kan niet doodgaan aan truffels dus maak je daar maar niet druk om. dat hielp niet en ik was ook in een bad trip en had ook last van die ademhaling maar ik dacht ik moet me groot houden anders komt het helemaal niet meer goed. een paar minuten later dacht ik ik steek maar een sigaret op misschien helpt dat en toen hielp dat wel op da moment want ik kon me ergens anders op focussen dan op mijn ademhaling. ik zij neem ook een sigaret dat helpt echt. hij wilde niet want hij dacht alleen maar het gaat nog zolang duren maar uiteindelijk deed hij het toch en hielp het wel, hij had geen last meer van zijn ademhaling. (het is niet zo dat ik hem aan het roken heb geholpen want hij rookte zelf ook al, dus niet dat ik hem heb gedwongen om te roken maar ik dacht we moeten er alles aan doen om je uit de badtrip te halen) Hij zat nog wel in een badtrip dus en ik ook en ik wist niet meer wat ik kon doen om hem te helpen uit de badtrip te komen dus uit paniek soort van belde ik gewoon de kindertelefoon want ik wilde graag even met iemand praten die misschien kon helpen. dat heeft geholpen toen liepen we uit het bos om AA drink te halen omdat ik gelezen had dat dat hielp (later had ik gelezen dat het bull shit was) maar toen waren we al uit de badtrip.

dat was mijn badtrip verhaal.

ik wil binnenkort weer met S Atlantis trruffels proberen maar dan 10 gram per persoon.

hebben jullie nog tips als wij weer een badtrip krijgen? (ben er niet bang voor maar stel dat het gebeurt)
vinden jullie dat ik het goed aangepakt heb of kan het beter?

verder hoeven jullie niet te zeuren dat we dom zijn om zoveel te nemen want dat weet ik ook wel.
youngtripper
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: wo jul 25, 2018 11:12 pm

Re: bad trip

Berichtdoor Frissa » wo jul 25, 2018 11:52 pm

Ik ga niet zeuren dag je te veel hebt genomen, dat heeft iedereen wel eens. Wel wil ik even zeggen dat als iemand iets zegt het zei is ipv zij verder ben ik geen taal nazi( want maak zelf te veel taal fouten). Maar euhm ja bad trips is wel iets waar je je bij moet neerleggen als je tript, kan gebeuren. Wat ik me wel afvraag : tripten jullie al toen je zei vinger in de keel? Want als je nog niet tript en je steekt je vinger in de keel, kots je gewoon je truffels uit en is het klaar met trippen (is ook alleen eigen ervaring)
“One of the things you learn, after years of dealing with drug people, is that everything is serious. You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug."
― Hunter S. Thompson, Fear and Loathing in Las Vegas
Avatar gebruiker
Frissa
Legendary
Moderator
Offline
 
Posts: 2321
Geregistreerd: za maart 22, 2014 11:28 am
Woonplaats: Belgie

Re: bad trip

Berichtdoor youngtripper » do jul 26, 2018 12:43 am

ja hij tripte wel al
youngtripper
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: wo jul 25, 2018 11:12 pm

Re: bad trip

Berichtdoor Partypipo » vr jul 27, 2018 11:51 am

Het niet kunnen accepteren dat de truffels de baas zijn over je ervaringen voor een aantal uur is wat een bad trip is.
Leer het te accepteren. Ook de bodyload hoort erbij.
Bodyload is bij mij wel een stuk minder wanneer ik ttruffel thee maak en alleen de thee op drink en de stukjes eruit zeef.

Anders psychedelica nemen die een body high geven in plaats van body load: AL-LAD bijvoorbeeld. Of LSD.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: bad trip

Berichtdoor Ricardo van Luik » di jan 22, 2019 4:42 pm

Is mij een keer overkomen. Bad trip van paddo's.. Best wel kut, weet niet echt waar het aan lag. Heb wat gezocht op internet en kwam Mushroom Stopper tegen. In huis gehaald. Toen een maat van me bij de daaropvolgende sessie slecht ging gaf ik hem dat, en het werkte best goed opzich. Check dit: https://www.dutch-headshop.nl/mushroom-stopper

Kost ook niks trouwes
Ricardo van Luik
Newbie
Offline
 
Posts: 13
Geregistreerd: wo jan 16, 2019 5:44 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner