Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Benzo fury/6apb + xtc + 3mmc + ketamine

Heb je een geniale nacht beleefd onder invloed? Heb je al trippend iets interessants meegemaakt? Hier kun je je verhaal kwijt.

Benzo fury/6apb + xtc + 3mmc + ketamine

Berichtdoor WausalsdePAUS » ma apr 18, 2022 5:19 pm

Trip raport: awakenings festival spaarnwoude 16/04/22 - dushi & ik
Gewicht dushi 63kg - lengte 1,68.
Gewicht ik 97kg - lengte 1,90.
Benzo fury / xtc / 3mmc / ketamine

13:30 dushi benzo fury 13:30 120mg
13:30 ik benzo fury 13:30 - 200mg
15:00 dushi en ik naar toilet helemaal over de toeren kotsen maar daarna ging alles lekker vloeiend berg opwaards, we gaan er echt als een raket op, milder als xtc stukken meer bij de les, tijd gaat ook sloom maar heerlijk, bij x vliegt de tijd maar dit maak je allemaal heerlijk mee als beleving.
16:30 dushi en ik gaan er echt abnormaal heerlijk, nog altijd als een raket, dushi heeft wel last van strakke kaken maar niet storend, stage x monika kruse ze draait lekker hard niet te snel maar goed doordringend maar heerlijke vocals in de tracks top!
17:45 dushi en ik besluiten maar om x erbij te pakken van me maaat getest op 232mg Mdma, ik neem een halfje en me dushi een kwartje, straks zoals eerst klapt de x over de benzo heen en ga je als een raket opmars naar het helal jupiter of saturnes daarvoorbij zoefffff
18:00 dushi heeft last van teveel prikkels en heeft last van druk op voorhoofd, ze heeft daarvoor 2 paracetamols ingenomen en zitten wij even samen bij de kluisjes zodat ze weer op adem kan komen, het is voor haar alsof het overweldigend gevoel is iets dat ze nog kent omdat het haar eerste keer benzo is.. ik geef haar even de tijd om weer terug op aarde te komen maar wel net heeft ze kwartje X genomen ik hoop dat haar druk op haar hoofd dan wel afneemt ook met die paracetamol,
18:10 ze geeft aan dat ze weer wat lekkerder begint te voelen en druk op haar hoofd neemt af, ik ben er voor me vrouwtje samen uit samen thuis, ik heb haar nu naar 3 techno feesten mee genomen ze vind het leuk alleen dit eerste keer dat het net even teveel werd voor dr, we nemen de tijd.
18:15 dushi gaat weer goed geeft ze aan
18:30 dushi voelt de x en klapt over de benzo heen, maar ze gaat heerlijk, ze zit er helemaal weer in bij tent T waar enrico ook weer heerlijk staat te draaien, ik zelf ga ook terring hard maar wel echt geleidelijk niveau's buitenaardse heerlijke gevoel
19:15 met dushi naar de toilet ze moest overgeven, heb haar nu eindelijk overtuigd dat ze een rennie moest nemen tegen dat gevoel, nu even aankijken hoe het verder gaat, het is trouwens alleen als ze loopt
19:45 ik halfje ingenomen merkte dat ik wel weer wat dril en engergy kan gebuiken..volgasss!
20:00 dushi gaat weer lekker na dat ze net weer moest overgeven, echt heel rot voor dr :( maar goed nu gaat alles weer goed en ik begin het 2e halfje ook langzaam voelen opkomen hutssss als een raket, dushi zeg dat ze lekker aan het spacen is, dat geeft mij ook een geruststellend gevoel
20:40 dushi pakt nog een kwartje bij dit is haar 2e van de dag helemaal blij hoe ze het doet ondanks het misselijke gevoel dat ze had maar kan ook door het roken komen dat triggers.
21:10 zie mijn dushi heerlijk genieten en ik ga daar nog harder op heeerlijk,
21:15 besloten om nog een halfje te nemen, nina kravic is nu
21:45 dushi is even gaan zitten,
21:45 2 punten keta
22:00 keta in de opkomst, opmars heerlijk gaan dit
22:15 2 puntjes keta, scherm niet te lezen
01:30 nog even besloten te gaan afteren beetje 3mmc op en een halve x gepakt van 102mg
02:00 klapt er lekker in dit is het toetje aan het einde van de dag, Awakenings was weer eens fantastisch, ik en me vriendin kijken alweer uit naar de volgende en dat word soenda festival 21 mei umtz umtz vol gasss

Conclussie: de benzo voor me vriendin is het helaas niet geworden, haar maag reageert er heftig op,
ze heeft helaas vaak last gehad van veel overgeven dat kwam ineens op en moesten we als een sneltrein naar de toiletten, verder was het gevoel prettig in haar koppie.
WausalsdePAUS
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: ma apr 18, 2022 5:11 pm

Re: Benzo fury/6apb + xtc + 3mmc + ketamine

Berichtdoor Kip » wo apr 20, 2022 12:35 pm

Zoooo he wat een dosissen. Zou hier mee oppassen. Kan me voorstellen dat je vriendin het zwaar had.
Hypnotized.
Avatar gebruiker
Kip
Pro mod
Moderator
Offline
 
Posts: 2074
Geregistreerd: di maart 29, 2016 8:24 pm
Woonplaats: The Happy World Of Haribo

Re: Benzo fury/6apb + xtc + 3mmc + ketamine

Berichtdoor WausalsdePAUS » za apr 23, 2022 12:55 am

Klopt zijn ook wel flink.. me vriendin had benzo fury en 2 kwartjes x op over de heledag 3mmc en ketamine niet.
WausalsdePAUS
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: ma apr 18, 2022 5:11 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner