Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Onbedoelde combo Amfetamine, Oxycodon en Ketamine

Heb je een geniale nacht beleefd onder invloed? Heb je al trippend iets interessants meegemaakt? Hier kun je je verhaal kwijt.

Onbedoelde combo Amfetamine, Oxycodon en Ketamine

Berichtdoor FranX » zo jan 11, 2015 8:45 pm

Gisteren.

We besluiten in de ochtend om onze vrije dag te beginnen met een fikse wandeling in de stromachtige polder. Jassen dicht, sjalen om. Ons hondje dribbelt dapper mee.
Halverwege, natuurlijk, begint het te gieten. Stoer maken we onze wandeling af en komen als verzopen katten thuis.

Eenmaal in droge kleren en aan een warme kop soep kijken we elkaar aan. Wat zullen we gaan doen vandaag? De klussen zijn al gedaan en uitgaan lijkt ons gezien de rukwinden en fikse buieen geen fijne optie. We besluiten om ons gewoon terug te trekken op onze speciaal daartoe ingericht zolderkamer en het daar gezellig te maken,

Niet veel later hebben we een snuifje Amfetamine achter de kiezen en heb ik ons kamertje op orde voor wat gaat komen. Drankjes, hapjes, massage-olie en nog meer zaken die wel eens van pas zouden kunnen komen. Vrouwlief heeft haar huisvlijt gericht op het maken van te voren draaien van jointjes.

Party time!

Wie: echtpaar +45 jaar in goede gezondheid.
Waar: thuis, erotische setting
Wat: Ieder zo'n 60 mg Amfetamine, 3 x 5 mg Oxycodon en ong. 340 mg Ketamine R/S (geplugt)


( Vrouwlief in ons kamertje)


14:00

De amfetamine zit er net in als ik de laatste hand aan de setting leg. Kaarsjes en sfeerverlichting branden, Zacht muziekje speelt op de achtergrond. Terwijl ik nog eenmaal alles bekijk of ik niets ben vergeten stapt vrouwlief als belangrijkste onderdeel van deze avond het kamertje in.

Buiten haar zwarte stay-up kousen en een vest dat verleidelijk open valt heeft ze niets aan. Zonder Amfetamine is dat al om zot van te worden maar met Amfetamine kan ik wel 1000 shades of grey scenario's bedenken, maar ik hou me in.
Het gaat, zoals de ervaring leert, nog een lange avond worden.

We drinken en roken wat en kletsen intiem. Dan zeg ik haar dat ze op haar rug op de massage tafel mag gaan liggen. Braaf gehoorzaamd ze. "Zo, zal ik jou eerst maar eens een scheerbeurt geven?" zeg ik en vrouwlief opent haar benen.

Ik speel met warm water, scheerschuim en ga uiterst langzaam te werk om zelfs de kleinste haartjes te verwijderen. Het kutklusje laat beide niet onberoerd.
Aansluitend geef ik haar nog een sensuele massage en de stemming zit er goed in.

18:00

Ik zal jullie niet vervelen met wat de laatste paar uur is gebeurt maar het was dermate heftig dat we allebei onze rem verloren en minstens zo stomachtig als het weer buiten klaarkomen.

Ai, normaal weten we onze 'eindbazen' uit te stellen en spelen we tot in de kleine uurtjes met elkaar. Nu liggen we seksueel geblust maar in een heerlijke verzadigde flow op bed. Het duurt maar kort want de speed zet aan tot actie. Actie?

Het slechte weer nodigt niet uit om op pad te gaan en wandelen is ook geen aantrekkelijk idee. We staan wat te dubben als ik bedenk dat het misschien wel een aardig idee is om elk 3 x 5 mg oxycodon te nemen en dan gewoon lekker saampjes op de bank een filmpje te bekijken.

Ik voorspel dat de speed ons wel bij de les zou houden en de oxy er voor zal zorgen dat we niet meer zo jumpy zullen zijn. Vrouwlief ziet het wel zitten en inderdaad.

20:00

We voelen ons dankzij de Oxycodon lekker schommelig en loom maar volgen toch alert een film.

23:00

Het up-down effect van de amf, oxy en wat jointjes en een terloopse borrel is erg prettig. Slaperig zijn we zeker niet en we willen eigenlijk in deze staat blijven maar zijn wel klaar met het bankhangen.

Dan kom ik met het plan om wat Ketamine te nemen om vervolgens lekker op bed verder te gaan soezen. Vrouw vind het prima maar wil de ketamine dan wel pluggen. Een puik idee... de opkomst is dan langzamer en de werking langer.

00:30

Hondje is uitgeweest, alles op orde gebracht en we zijn klaar voor de ket en het bed.

Ik heb twee onvolprezen lubeshooters gevuld met elk ongeveer 340 mg ketamine. Ik breng eerst een dosis bij vrouwlief in en bedien daarna mijzelf. We schuiven lekker onder de dekens tegen elkaar aan en wachten op de zaken die gaan komen.

Ketamine in een dergelijke dosis komt meestal opzetten als een vrachttrein die je vervolgens mee de diepte in sleurt.
Een combo speed en Ketamine doet ongeveer hetzelfde maar dan als een sneltrein.
Maar nu, met de oxy op de achtergrond, gaat alles slowmo en liefelijk... als een boemeltje over een enkelspoor door een dromerig achterland.

De trip is mooi, lief, zacht en dromerig. Er zijn geen onwenselijke effecten en zo drijven we samen ieder apart in onze eigen amf-oxy-ket wereldje rond. Een K-hole wordt niet gevonden maar, zo bleek later, voelde we dat we aardig dicht in die buurt waren geweest.

01:45

We komen allebei enigszins weer tot zinnen en kunnen net genoeg communiceren dat we het allebei fijn hebben. Ik had verwacht dat we nu een beetje in een soort after-glow zouden komen maar dat bleek niet waar.

Weer zakken we weg in de ket-wereld en de reis gaat gewoon door. Zoeffffff.

04:30

Weer komen we even op speaking terms. We voelen ons prima en zijn verbaasd dat we zo lang onze droomtocht aan het maken zijn die aan kracht niet lijkt in te boeten.

Eigenlijk zouden we zo nog wel wat willen nasoezen maar we hebben straks nog een klus te doen en ik stel voor om het roezen te beeindigen en met behulp van 1 mg Etizolam om de laatste paar uurtjes te slapen.

Zo gezegt zo gedaan.

10:00

We zijn wakker en voelen ons nog duidelijk niet baseline. We doen even wat we hadden moeten doen en kruipen zo rond een uur of 11:30 weer in bed waar we gelijk in slaap vallen tot 12:30 uur.

Dan staan we op en voelen ons prima, bijna baseline en super relaxed.

Nu, 19:30 uur:

We vermoeden dat de Oxycodon de motor achter het 'smooth sailing' was geweest terwijl de Amfetamine er voor zorgde geen moment van de reis te missen.
Super zo.

Hoewel we onze avond/nacht anders hadden bedacht dan was verlopen hebben we een top weekend gehad met het beste dat een mens zich kan wensen.
Inmiddels is de storm gaan liggen en wij gaan zo ook nog maar eens onderuit voor de grote klapper.

Gewoon lekker tegen vrouwlief aan terwijl mijn vingertoppen haar lichaam beroeren.
Volgens mij zit er nog wel een 'eindbaasje' in.

Hoe was jullie weekend?
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Onbedoelde combo Amfetamine, Oxycodon en Ketamine

Berichtdoor Italiano » zo jan 11, 2015 9:04 pm

Wederom chapeau FrankX! :hulde:
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Onbedoelde combo Amfetamine, Oxycodon en Ketamine

Berichtdoor verneukeratief » zo jan 11, 2015 9:08 pm

FranX schreef:We drinken en roken wat en kletsen intiem. Dan zeg ik haar dat ze op haar rug op de massage tafel mag gaan liggen. Braaf gehoorzaamd ze. "Zo, zal ik jou eerst maar eens een scheerbeurt geven?" zeg ik en vrouwlief opent haar benen.

Ik speel met warm water, scheerschuim en ga uiterst langzaam te werk om zelfs de kleinste haartjes te verwijderen. Het kutklusje laat beide niet onberoerd.


:wub: :grin:
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: Onbedoelde combo Amfetamine, Oxycodon en Ketamine

Berichtdoor Hassan » zo jan 11, 2015 10:11 pm

:hulde: :hulde: :hulde:
Hassan
Offline
 

Re: Onbedoelde combo Amfetamine, Oxycodon en Ketamine

Berichtdoor Fristiboi7 » zo jan 11, 2015 11:16 pm

Ik moet er steeds zo lachen dat jullie zo burgerlijk en degelijk lijken en dan ondertussen stiekem gewoon dit soort grappen uithalen :hulde:

Mooi reportje verder weer, zoals altijd :)
Fristiboi7
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 412
Geregistreerd: ma nov 04, 2013 1:20 pm

Re: Onbedoelde combo Amfetamine, Oxycodon en Ketamine

Berichtdoor verneukeratief » zo jan 11, 2015 11:39 pm

Fristiboi7 schreef:Ik moet er steeds zo lachen dat jullie zo burgerlijk en degelijk lijken en dan ondertussen stiekem gewoon dit soort grappen uithalen :hulde:

Mooi reportje verder weer, zoals altijd :)


Weet niet wie jij bent bent fistiboi maar met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kan ik je op een briefje geven dat jij op je 50e een meer uitgebluste indruk gaat maken.

Wel ernstig dat FranX zich nog steeds 45+ voelt :)
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: Onbedoelde combo Amfetamine, Oxycodon en Ketamine

Berichtdoor bontkraagdelft » ma jan 12, 2015 1:05 am

Mooi report :hulde:
Avatar gebruiker
bontkraagdelft
Experimenterende Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 87
Geregistreerd: vr aug 29, 2014 10:35 pm
Woonplaats: gouda omg

Re: Onbedoelde combo Amfetamine, Oxycodon en Ketamine

Berichtdoor Maus » ma jan 12, 2015 12:08 pm

:hulde: :hulde:

Even een vraagje: 340 Mg Ketamine per persoon...?!
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Onbedoelde combo Amfetamine, Oxycodon en Ketamine

Berichtdoor Perry » ma jan 12, 2015 12:12 pm

Dat valt wel mee toch? Ketamine neem je meestal in meerdere kleine porties, maar FranX en zijn vrouw wilden eigenlijk richting k-hole. En ik geloof dat ze ook wel wat tolerantie hebben, aangezien deze niet bereikt wordt.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Onbedoelde combo Amfetamine, Oxycodon en Ketamine

Berichtdoor FranX » ma jan 12, 2015 1:20 pm

JongGeleerd schreef:Dat valt wel mee toch? Ketamine neem je meestal in meerdere kleine porties, maar FranX en zijn vrouw wilden eigenlijk richting k-hole. En ik geloof dat ze ook wel wat tolerantie hebben, aangezien deze niet bereikt wordt.


Klopt helemaal.

Rectale dosis ligt sowieso veel hoger dan snuiven.

Erowid meent zelfs dat 500 mg rectaal nodig is voor een K-Hole ervaring...

(zie https://www.erowid.org/chemicals/ketamine/ketamine_dose.shtml#rectal)
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Onbedoelde combo Amfetamine, Oxycodon en Ketamine

Berichtdoor Perry » ma jan 12, 2015 1:43 pm

Ohja, dat was ik even vergeten, maar waarom koos je dan toch voor deze ROA
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Onbedoelde combo Amfetamine, Oxycodon en Ketamine

Berichtdoor Frog » ma jan 12, 2015 2:03 pm

:hulde: Heb weer genoten van je Report.
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Onbedoelde combo Amfetamine, Oxycodon en Ketamine

Berichtdoor FranX » ma jan 12, 2015 2:06 pm

JongGeleerd schreef:Ohja, dat was ik even vergeten, maar waarom koos je dan toch voor deze ROA


Omdat de opkomst veel rustiger is en de werking langer.
En omdat een grotere dosis door de neus halen best wel een hele opgave is en bij vrouwlief nog wel eens misselijkheid gedurende de trip veroorzaakt.

Soms kiezen we voor een klein deel nasaal en de rest rectaal...
Dan krijg je eerst een woeste lancering die langzaam overgaat in een steeds dieper wegzakken.

Over de Freudiaanse kant van de zaak zal ik verder maar geen uitspraken doen :grin: :shock:
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Onbedoelde combo Amfetamine, Oxycodon en Ketamine

Berichtdoor Rudolph » ma jan 12, 2015 2:06 pm

JongGeleerd schreef:Ohja, dat was ik even vergeten, maar waarom koos je dan toch voor deze ROA

Lange onset en werkingsduur is natuurlijk wel een groot voordeel :smokin:
xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Avatar gebruiker
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2800
Geregistreerd: do dec 12, 2013 9:42 pm
Woonplaats: Noordpöhl

Re: Onbedoelde combo Amfetamine, Oxycodon en Ketamine

Berichtdoor bonghit » ma jan 12, 2015 8:01 pm

Prachtig tripreport weer Franx :hulde: 8-)
Wie ben jij: bonghit
Wat zijn we: samen
Wat gaan we: Naar de klote
Avatar gebruiker
bonghit
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4018
Geregistreerd: zo maart 13, 2011 9:39 pm
Woonplaats: in de coffeeshop

Re: Onbedoelde combo Amfetamine, Oxycodon en Ketamine

Berichtdoor Abysmal » di jan 13, 2015 2:15 am

Wat vind je van orale inname @FranX ? Heeft deze ROA ook niet de genoemde eigenschappen zoals rectaal?
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Avatar gebruiker
Abysmal
Onbegrensd Lomp
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 494
Geregistreerd: zo jan 05, 2014 12:13 am
Woonplaats: Vlakbij

Re: Onbedoelde combo Amfetamine, Oxycodon en Ketamine

Berichtdoor rüstigetürk » di jan 13, 2015 2:37 am

heb ik genoten :hulde:
drügsforüm - maakt psychiatrie, rehab en kerkbezoek overbodig :rock2:
Avatar gebruiker
rüstigetürk
Belezen Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 163
Geregistreerd: wo feb 20, 2013 10:29 pm
Woonplaats: oldenzaal

Re: Onbedoelde combo Amfetamine, Oxycodon en Ketamine

Berichtdoor FranX » di jan 13, 2015 6:32 am

Abysmal schreef:Wat vind je van orale inname @FranX ? Heeft deze ROA ook niet de genoemde eigenschappen zoals rectaal?


Ongetwijfeld, maar bij orale inname neemt de kans op misselijkheid toe (zegt men.)
Reden genoeg voor ons om dat niet te proberen immers misselijkheid is wat we willen vermijden.
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Onbedoelde combo Amfetamine, Oxycodon en Ketamine

Berichtdoor verneukeratief » di jan 13, 2015 6:54 am

Gedverderrie, vieze praat. Nu wil ik alweer de kut van de vrouw van Franx likken.
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: Onbedoelde combo Amfetamine, Oxycodon en Ketamine

Berichtdoor FranX » di jan 13, 2015 8:00 am

Gele Banaan schreef:Gedverderrie, vieze praat. Nu wil ik alweer de kut van de vrouw van Franx likken.


Dank voor je helder geformuleerde ontboezeming en directe gemoedsuitstorting die we natuurlijk als groot compliment beschouwen.
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Onbedoelde combo Amfetamine, Oxycodon en Ketamine

Berichtdoor Prototype » di jan 13, 2015 2:07 pm

:lol:

Mooi report weer Franx , aparte combi ook :hulde:
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Onbedoelde combo Amfetamine, Oxycodon en Ketamine

Berichtdoor Maus » zo jan 18, 2015 11:14 pm

Prototype schreef::lol:

Mooi report weer Franx , aparte combi ook :hulde:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Onbedoelde combo Amfetamine, Oxycodon en Ketamine

Berichtdoor frozentoast » za feb 07, 2015 1:09 pm

Ik vind ketamine nasaal meestal lang genoeg duren op hogere doses omdat het je mentaal zo uitput. En anders kan je heel makkelijk bijnemen, wat ook wel fijn is. Maar geleidelijker opkomen is vast ook wel wat voor te zeggen.
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron