Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Truffels, MDMA & wiet: Alice in wonderland

Heb je een geniale nacht beleefd onder invloed? Heb je al trippend iets interessants meegemaakt? Hier kun je je verhaal kwijt.

Truffels, MDMA & wiet: Alice in wonderland

Berichtdoor ketastic » zo mei 13, 2018 9:27 pm

Hi allen,

Ik heb toch maar een account aangemaakt op dit forum aangezien ik een tijd geleden een leuke trip heb meegemaakt die ik graag wil delen.

INTRO: Ik ben 21 jaar en experimenteer al een tijdje met verschillende drugs. Sinds kort gestopt met dagelijks blowen wat prima bevalt. Een hele tijd geleden dus een erg leuke trip gehad op truffels, xtc en wiet.

S&S: Bij een vriend die alleen thuis was. Een grote groep mensen waarvan iedereen alleen bier, xtc en wiet gebruikte die avond. Een vriend en ik waren de enige die ook truffels erbij gebruikten.

Dosering:
15 gr Atlantis truffels
120 gram mdma
Meerdere joints (heb ze niet geteld)

Lengte: 1.70 M
Gewicht: 70 KG

In het begin was het eigenlijk de bedoeling dat we alleen xtc gingen gebruiken deze avond. Toevallig kwam ik die avond langs de smartshop en zag ik de truffels liggen. Ik dacht bij mezelf: waarom ook niet voor de zekerheid meenemen? Zo gezegd, zo gedaan. Met 3 bakjes Atlantis truffels (15gr per bakje) op weg naar een maat. Onderweg had ik mijzelf al overgehaald om toch de truffels te nemen deze avond en eventueel nog xtc als ik daar zin in had. Eenmaal aangekomen vroeg ik of er nog meer geïnteresseerde waren in truffels aangezien het met meerdere mensen toch leuker trippen is. 1 andere maat was er ook wel voor in. Ondertussen liep het huis langzaam vol met mensen en werden de eerste jointjes en biertjes al genuttigd. Toen hebben we thee gezet en beide 15 gram truffels in een theekop gedaan met de truffels. Even laten trekken en proost :beer:

T 00:00
Lekkere thee met veel honing.

T 00:15
De eerste effecten begin ik al langzaam te voelen. Bij mij slaan truffels (vooral via lemontek of thee) altijd erg snel in. Het begint meestal met simpele vervormingen, vreemde en koude zweethanden en een vreemde "brok" achter in mijn keel. Snel hierna komen de eerste visuele vervormingen. Dit uit zich vooral in patronen zien op muren en andere oppervlakten.

T 00:30
Iedereen gaat ondertussen al lekker los op de xtc en ook de truffels werken al goed. Ook mijn maat voelt de truffels al erg goed. Op dit moment krijg ik uit het niets een beetje een benauwd en angstig gevoel. Voor mijn gevoel gaat dit een zware trip worden en ineens heb ik erg spijt dat ik ook niet gewoon alleen XTC heb gepakt. Gedachtes als: Waarom moet je nu weer perse wat anders doen als de rest, waarom doe je dit jezelf weer aan etc.. vliegen door me hoofd. Gelukkig gaat dit gevoel na 10 minuten weer weg en kan de pret beginnen. Want oh wat wordt deze trip een pretje.

T 01:00
Ik zit op een goede piek en heb vooral veel lachkicks met mijn truffelmaat. Ook de flauwe pillenhumor kan ik wel waarderen op dit moment. Iedereen gaat steeds lekkerder en het voelt al echt aan als een feeststemming. Ondertussen worden er veel jointjes gerookt en zijn de biertjes ingeruild voor sapjes en water.

Vanaf hier heb ik zeer weinig tijdsbesef meer dus staan er ook geen tijden meer bij. Het verhaal is zo veel mogelijk chronologisch verteld.

Elke keer wanneer ik dacht dat ik op een plateau zat werd het gevoel sterker en sterker. Mijn laatste keer truffels was 12.5 gr Dragon Dynamite. Toch voelde deze trip veel zwaarder aan. Mede door alle vrolijke pillenmensen was mijn stemming erg goed en had ik alleen maar gezellige en grappige gesprekken. Tot nu toe was het eigenlijk een niet hele bijzondere trip; leuk, gezellig, grappig en sociaal, ideaal voor deze omstandigheden.

Toen besloten we allebei (dit zal ongeveer anderhalf uur na inname van de truffels zijn geweest) 3 kwart xtc pil bij te nemen (getest op 160 mg). Ondertussen nog veel jointjes genuttigd.

Toen de XTC eenmaal zijn werk deed voelde ik een perfect synergie tussen de 2 stofjes. Dit had ik nog nooit eerder gemerkt bij andere combinaties (alleen alcohol en coke vond ik altijd een gouden combi). Mede door de vele jointjes en het lekkere vage gevoel van de X werd mijn trip al heel snel wazig en cartoonachtig. Het voelde net alsof ik in 1 of andere cartoonfilm speelde waarbij er een dunne laag mist hing over mijn gezichtsveld. Dit vond ik op dat moment zo grappig dat ik hier 10 minuten over heb gelachen. Ook mijn truffelmaat ging heerlijk en we hadden samen de grootste schik. Op een gegeven moment waren veel pillenmaatjes zelfs jaloers op ons terwijl ze zelf met een klapperkaak op de bank zaten. Dit was een hilarisch tafereel. Ik heb de laatste portie truffels aangeboden maar niemand kreeg er ook maar 1 door zijn strot.

Vanaf dit moment gebeurde eigenlijk de meest memorabele dingen en dit is ook 1 van de redenen waarom ik report schrijf. Zelf heb ik nooit echt geloofd in dingen als telepathie, hoger bewustzijn of aura's of iets dergelijks. Toch veranderde deze trip mijn hele denkwijze hierover.

Op een gegeven moment ging ik weer is naar buiten om een joint te roken. Dit gebeurde in de schuur in de tuin. Buiten was het ondertussen pikkedonker. Vanaf het huis naar de schuur liep een pad met stenen. Dit waren van die grote natuurstenen die in het gras liggen. Normaal gesproken let je niet eens op de stenen en loop je gewoon over het gras. Ik tripte op dit moment zo hard dat het leek alsof er niks meer was onder de stenen. Alsof de stenen zweefden in de donkere ruimte en ik er absoluut niet af mocht vallen. Hierdoor deed ik een heuse ketwalk (zonder keta). Dit resulteerde natuurlijk weer in een enorme lachkick, zowel bij mij als bij de rest van de aanwezigen. Op dit moment wist ik dat ik enorm hard ging.

Na de joint ging ik weer naar binnen en toen gebeurde het: telepathie. Mijn truffelmaat zat op de bank en ik kwam net binnen gelopen. Ik keek naar hem en hij staarde wat voor zicht uit. Het was erg druk en lawaaierig binnen dus er waren veel impulsen op dat moment. Op een of andere manier hoorde/voelde ik hem zeggen; ik wil de sprite. Nog voor ik het doorhad pakte ik de fles sprite van tafel en gaf die aan hem. Hij wilde net aanstalten maken om te bewegen maar keek mij doodsbang aan. Ik zei: dat vroeg je toch; de sprite? Toen besefte ik mij ineens dat hij zijn mond niet had bewogen. Hij zei gelijk: ik vroeg niks maar ik wilde dus net vragen of iemand de sprite wilde aangeven. We keken elkaar aan en barsten in lachen uit. Ook alle andere mensen waren enorm verbaasd van het hele tafereel. Het was ondertussen wat stiller geworden aangezien wij nogal de aandacht trokken.

Na dit moment bleek ik lekker in mijn trip en was alles grappig, warm en fuzzy. Ik had totaal geen behoefte om iets bij te nemen. Ondertussen kon ik ook ware aura's zien bij mensen. Ook dit was totaal nieuw voor me. Mensen hadden een roze/rode gloed, een rode/gouden gloed of een gouden/groene gloed. Als ik iemand aankeek wist ik direct hoe hij zich voelde op dat moment. Alle emoties kon ik zo aflezen van iemand. Dit was erg vreemd en het voelde alsof ik een of andere god was. 1 persoon had een enorm blauwe/groene gloed waarbij ik direct een negatief en koud gevoel kreeg als ik naar hem keek. Dit heb ik de rest van de avond dan ook vermeden.

Uiteindelijk kwam het toch langzamerhand tot een eind. Ik ging moe maar voldaan naar huis en viel als een blok in slaap. De volgende ochtend werd ik fris en fruitig wakker met een enorm positieve afterglow. Deze positiviteit heeft zelfs tot 3 maanden!? aangehouden. Ongelooflijk wat een leuke avond met drugs met je lichaam kan doen :love:

Achteraf bleek dus dat die jongen waarbij ik een "koud" gevoel kreeg op dat moment in een depressie zat. Dit wist ik op dat moment niet. Voor mij bevestigde dit nogmaals hoe krachtig ons brein wel niet is op sommige drugs. Vanaf deze trip ben ik me ook meer gaan verdiepen in het menselijk brein en het hogere bewustzijn. Tijdens deze gouden combinatie heb ik al veel nieuwe dingen ontdekt en meegemaakt. Mijn interesse naar andere tripmiddelen zoals LSD is sterk vergroot hierdoor. Binnenkort toch maar is kijken of we een 2c-b trip of een lage dosis LSD kunnen bemachtigen.
ketastic
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: zo mei 13, 2018 8:23 pm
Woonplaats: Ketcity

Re: Truffels, MDMA & wiet: Alice in wonderland

Berichtdoor The Stoner » ma mei 14, 2018 2:38 am

Mooi report!

Dat over die gloed/aura achtig iets heb ik ook op lsd meegemaakt alleen kan het niet omschrijven.
Als je lsd neemt zorg dat je niet teveel neemt de eerste keer net als ik :s
Ben benieuwd naar meer reports in de toekomst.
Avatar gebruiker
The Stoner
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 161
Geregistreerd: do jan 05, 2017 12:00 am
Woonplaats: Ook ik trap daar niet in.


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner