Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

lang verslaafd methadon

Voor alle verslavingen die niet in de 4 categorieën hierboven passen.

lang verslaafd methadon

Berichtdoor packjam » ma okt 18, 2021 2:09 pm

Ik ben al sinds mijn 18e aan het klooien met methadon, en ben er 5 jaar af geweest dit waren de 5 rottigste jaren van mijn leven. Toch maar weer eens horse proberen, uiteindelijk weer verslaafd, dan maar weer methadon wel 4 weken wachten tot je het krijgt, ben nu 53 en niemand die het weet bijna, in mijn dorp sowieso niemand. Het is ook niet te zien. Ik moet er niet aan denken er weer mee te stoppen ik zit op 60mg. Stoppen zou 5 jaar kosten om me weer normaal te voelen, als dat ooit weer lukt. Ik heb al 10 jaar geen smack gerookt en geen base. Zit nu wat te rommelen met rc-benzo's, clonazepam (rc), Tranxène 50 en dat soort harde pilletjes. Verder kick ik op Lorazepam, Lormetazepam, clonazepam en natuurlijk flunitrazepam maar daar dok je dan ook 110 euro voor een generieke (geen Roche) merk. Laatst voor het eerst ghb geprobeerd ging gelijk als een zombie door het huis, liet een blik bier uit mijn handen flikkeren het hele huis er onder. 2e keer G proberen weer hetzelfde weer te veel genomen, Ben er maar mee gestopt, niks voor mij, merkte wel dat ik ontzettend veel onzin uitkraamde toen het één keertje goed ging en ik moest lachen om wat ik zei. Nee kijk uit met smack want voor je het weet zit je van je 18e tot je 53e er aan vast, no kidding. En dan alle mensen die ik heb zien doodgaan, man man, dan maar aan de meet. Succes vrienden, maar kijk svp uit met wat je doet
packjam
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: ma okt 18, 2021 1:56 pm

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Andere verslavingen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner