Ik ben ervan overtuigd dat ik psychisch niet helemaal 100% ben. Na wat hevige tijden, met veel ups en downs staan er al de volgende stempels op me gedrukt en heb ik last van de volgende klachten:
- ADHD
- Manisch Depressieve Stoornis
- HPPD
- De-realisatie
- ernstige paranoïde gedachten
- Mogelijk schizofrenie
- persoonlijkheidsstoornis
- Bipolair type II
Ik ben na 2x eerder opgenomen geweest te zijn, ga ik eind deze week in een private kliniek, mogelijk een in Voorthuizen, of ergens ver weg (buiten EU) . Ik weet het zelf nog niet.
Waarschijnlijk gaat het niet lang meer duren voordat mijn nog ergere symptonen gaat vertonen van eigen wil. Op dit moment draait alles en hoor ik stemmen. Ik ben bang. 60mg oxazepam veranderd nog niet heel veel aan de boel. Mijn spieren hebben een eigen wil en mijn evenwichtsorgaan is nog verneukter als dat ik 100x een rondje draai op een bureaustoel. Alles gaat achteruit: Spraak,typ, verbale & non-verbale communicatie.
Ik zal heel eerlijk zijn, in het verleden heb ik ooit een keer 25i een OD gehad, HPPD is best erg als je de hele dag dingen ziet die er niet zijn.
Ik trip gewoon nuchter al 2.5 jaar lang. Zie dingen uit de muur komen, en kleur perceptie is zeer vervaagd.
Ik weet niet in wat voor staat ik me bevind, als ik ga liggen gaat alles draaien en volgens mij zit ik dan in een psychose want ik krijg niks mee van de huidige bevindingen en prikkels uit deze wereld. Maar als ik dit nu kan opschrijven dan ben ik dat weer niet? ik snap het niet meer zo goed allemaal. Alle prikkels die binnenkomen die worden slecht opgevangen.
Mijn gebruik is matig, 2x in de week GHB met speed. Speed is op ga ik ook niet meer halen. De GHB sta ik op het randje om iets te gaan gebruiken weer tegen deze doodsangst. maarja wat heb ik liever 120mg oxazepam of 4ml GHB,
allebei is de afkick ervan werkelijk afschuwelijk. GHB weet ik het nog niet maar ik wil het ook niet ervaren. Ik ben in de war en heel erg confused, ik blijf antipsychotica bijnemen totdat ik me weer normaal voel.
Ik moet een keuze gaan maken ik heb het gevoel dat ik niet naar een gespec. verslavings kliniek moet gaan maar naar een psychiatrisch centrum waar ze ook verslaafden behandelen. ik zoek dan ook een private kliniek hiervoor liefste in NL maar in het buitenland is het ook goed. Ik las bij ******* dat het 5500 kostte. Dure grap, maar een mensen leven is meer waard dan 5500 toch? of ben ik hier de enige die zo denkt?
Uit mijn vorige opnames kan ik uit concluderen dat het niet 100% was, niet de goede opnames en niet het goede gedrag, motivatie van een konijn.
Binnen 72 uur wordt de beslissing genomen en ga ik dus naar een (hopelijk) goede kliniek.
Ik ben nog wel aanspreekbaar maar voor hoelang weet ik niet.
Ik hou hier mensen wel op de hoogte hoe het gaat maar na de opname wil ik permanent een ban krijgen. nadat ik m'n allerlaatste bericht heb geschreven, puur alleen om alle interesse in drugs te vermijden.
Sommige van jullie kennen me in IRL, sommige niet.
Het kan me ook geen *piep* schelen wat mensen van me denken op dit forum.
Verslaving of geen verslaving, ik zeg wel verslaafd met een psychische achtergrond, een triple-diagnose kliniek gaat wonderen verrichten.
De motivatie is er.
Stmogelijk 3maanden AFK..
tijd voor een einde.
Velen van jullie kunnen functioneren met drugs, ik moet zeggen dat bewonder ik, helaas kan ikke dat niet. En zal dit ook nooit kunnen
--
Kev