Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Verslaving zolplcon

Voor alle verslavingen die niet in de 4 categorieën hierboven passen.

Verslaving zolplcon

Berichtdoor Young1982 » do jul 07, 2022 5:10 am

Help

Ik slik 6 tot 8 pillen voor het slapen gaan. Probleem met huisarts besroken maar die wil niet helpen. Ik bestel de pillen nu op internet.
Ik wil van de pillen af omdat ik een voorbeeldfunctie heb in mijn beroep, en mijn directe omgeving.

Maar ik kan niet zelf in slaap meer komen. Als ik geen pillen in huis heb kan ik helemaal in de stress raken en de volgende dag ben ik letterlijk ziek en braak ik me lam

Er was ooit een site die je elke week hielp om af te kicken en vertelde daarbi wat voor bijwerkingen kon verwachten. En toep opeens was de website weg en ben ik terug gevallen in mijn oude patroon.

Ik hoor wel eens dat je het spul beter kunt vervangen door oxazepam of diazepam omdat die makkelijker af te bouwen zijn.

Wie helpt mij met de gouden tip. Ik besef dat het afkicken een jaar kan duren. Het zou mooi zijn als iemand mij in dit proces zou bijstaan en me helpt welke bijwerken ik wanneer ik kan verwachten. Een website suggestie is ook welkom

MvgYoungh
Young1982
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: do jul 07, 2022 4:42 am

Re: Verslaving zolplcon

Berichtdoor Patatkruidje94 » ma aug 15, 2022 9:48 pm

Heb je hier inmiddels al hulp voor? Je kan zoiets altijd zelfstandig afbouwen in elk geval, tenzij de zin/geestelijke verslaving dat tegen werken. Dan is denk ik verslavingszorg de beste optie. Ik denk dat zij het in eerste instantie vervangen met diazepam inderdaad omdat dat een lage halfwaardetijd heeft, en daarna wordt dat afgebouwd. Met alle eerlijkheid, als je bent teruggevallen omdat die site was verdwenen heb je deze hulp wel nodig. Geen idee hoeveel je gebruikt, maar vooral als je wil blijven functioneren op werk kan dat een jaar duren. Volgens mij kun je via drugsenuitgaan of drugsinfoteam vragen insturen naar een professional, die kan misschien meer vertellen over welke specifieke ontwenningsverschijnselen je krijgt na een bepaalde tijd en dosering, maar ik persoonlijk zou dat niet kunnen vertellen want ik hoor nu voor het eerst van het middel. Nou sterkte in elk geval en hopelijk heb je zelf al iets afgebouwd!
Patatkruidje94
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: di jul 26, 2022 5:28 pm

Re: Verslaving zolplcon

Berichtdoor Jmths » di aug 16, 2022 2:00 am

Onnodige reactie dus kipknip
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Andere verslavingen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron