Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

DXM verslaving

Als je verslaafd bent/was aan ketamine, methoxetamine of dxm, kan je hier terecht.

DXM verslaving

Berichtdoor Sterre » do jun 06, 2013 11:47 pm

Hoi ik ben Sterre.

Heb mij hier net geregristreerd :) en wil wat kwijt over mijn dxm verslaving. Een aantal jaar terug keek ik naar Dr. Phill en het ging over mensen in Amerika die verslaafd waren geraakt aan hoestdrank. Ik dacht er toendertijd niet zoveel bij na. Vond het gewoon interessant om te zien. Maar een paar jaar later, zo'n 2 á 3 jaar zat ik niet zo lekker in mijn vel (om het maar zacht uit te drukken) en kon ik mij voor de geest halen dat ik wat gezien had op tv over hoestdrank waar je op kunt trippen. Ik was nog nooit high geweest in mijn leven. Ik was zeventien, net geworden.. was een dag na mijn zeventiende verjaardag en ging Googelen op hoestdrank waar de drug dxm in zou kunnen zitten. Al snel kwam ik op Daro terecht. Ik zag de capsulevorm als eerst. Ik wou wel zo'n doosje proberen dacht ik. Ik schreef het op en vroeg aan iemand of zij het kon halen voor mij en gaf geld mee. Even ter verduidelijking: ik kon het op dat moment niet zelf halen ander had ik het uiteraard wel gedaan. Ze vond het dus goed en kwam evenlater met een doosje Daro aan. 10 capsules.

Ik nam ze in en had verwacht dat het snel zou inwerken. Ging op de bank zitten en iemand zat te gamen. Ik wachten totdat het in zou werken. Ik zag me mezelf al helemaal verliezen in het race-spelletje dat hij speelde. Alsof ik er zelf inzat. Maar er gebeurde niets. Op gegeven moment dacht ik: Ach wat, het werkt niet en begon ineens heel moe te worden. Wat ik er nog van weet is dat ik op bed ging liggen en een paar uur later heel wazig en lichthoofdig wakker werd. Ik kende het gevoel van high zijn niet (het gevoel van trippen niet) maar ik tripte dus wel degelijk. Het was de eerste keer en 10 capsules konden mij in die staat brengen. Ik zweefde, deed mijn slaapkamer deur open en moest nog de pizza's uit de oven halen met een ander meisje voor het avondeten. Nog voor mijn zeventiende verjaardag voor de groep (ja, ik was opgenomen). Ze zag het meteen aan mij. Ik maakte houtachtige bewegingen, voelde mij licht in mijn hoofd en het was gewoon geweldig voor de eerste keer. :woeh:

We gingen aan tafel zitten en de leiding zei dat ik eerst verliefd, toen bedroefd en verward keek en of het wel helemaal goed ging. Ik had echt gaten in mijn geheugen op dat moment. Ik staarde naar het eten, keek om mij heen.. stond ineens op, liep op de automatische piloot naar mijn kamer totdat iemand van de leiding ineens voor mij stond. Ik had haar niet aan horen komen zo erg in mijn eigen wereldje was ik. Ik gaf het doosje en ze zei dat ik zo stoned als een garnaal was. Het duurde nog een aantal uur maar ik was in de wolken. Moest op mijn kamer blijven totdat het uitgewerkt was. Ik ging dansen, springen, ik voelde mij zo licht. Ja, mijn eerste keer..
totdat het een werkelijke verslaving werd.

Na die eerste keer wou ik het nog weleens uitproberen. Ging eerst een paar weken op vakantie naar Corfu maar het enige waar ik nog aan kon denken was dxm. Toen ik weer thuis was had ik het nog een keer geprobeerd. Weer fijn. Weer in de wolken, euforie. Ik dacht bij mezelf: dit is het. Ik begon het sindsdien steeds vaker te gebruiken. Na schooltijd haalde ging ik ze meteen halen. 10 capsules, elke dag. Al snel verhoogde ik de dosis naar 15 capsules, daarna 20 en toen ging ik over op kindertabletten met een minder grote hoeveelheid dxm erin. Begon met 15 en op tenduur slikte ik wel 40 tabletten om de dag. Er was zelfs een periode dat ik er 40 in de ochtend slikte en 40 in de avond.

Ik kon niet meer zonder dxm. Uiteraard kreeg ik met zulke hoge dosissen vreemde, maar ook mooie hallucinaties. Zo kon ik mijn ogen sluiten en leek het alsof ik boven de aarde vloog en allemaal landschappen zag. Ik kwam in verschillende werelden terecht. Ik werd "vastgehouden" door een hogere macht. Ik ervaarde warmte. Natuurlijk was het niet alleen prettig ik had ook bad-trips en die waren een pure hell. Ik kan niet specifiek na vertellen wat er op zo'n moment allemaal gebeurde maar het was net alsof de dood in mij kroop. Ik viel een keer van de trap, van de stoel, had bijna een hartstilstand. Was er niet meer bij. Mijn oma de ambulance gebeld. Veel ziekenhuisopname's.. beloofde dat ik het nooit meer zou doen. Ook aan mezelf. Maar dan zit je drie dagen later op de bank en denkt: ik moet het weer halen. De verslaving nam mij helemaal over. Ik had ontwenningsverschijnselen (ja, ook lichamelijke ontwenningsverschijnselen. Het is een misverstand dat dat niet voor schijnt te komen bij dxm. Ik heb het in levende lijve ondervonden).

Paar keer naar een afkickkliniek geweest. Zelfs in Engeland en Zuid-Afrika omdat mijn vader dacht dat ze mij daar beter konden helpen dan in NL. Maar niets hielp. Toen ik thuis was ging ik gewoon verder met gebruiken. Ik kon mij echt geen leven voorstellen zonder dxm. Uiteraard is er een achterliggende reden waarom ik er zo ver in ging en het niet bij een paar keer liet. Laat ik zeggen dat ik een hele moeilijke periode doormaakte en mijn uitvlucht zocht in dxm. Mijn "zelfmedicatie".

Nu ben ik al een aantal maanden clean maar het blijft mij nog steeds achtervolgen. Die verslaving, dxm, het gevoel. Mijn eigen "beschermwereld". Ik kan niet zeggen dat ik het nooit meer zou gaan gebruiken, die garantie kan ik gewoon niet bieden. Ik probeer het wel, elke dag weer. Dit is overigens niet het hele verhaal want er zijn vet wazige dingen gebeurd in de periode van mijn gebruik. :shock: Maar dit is wat ik even kwijt wou. Als iemand nog vragen heeft of meer wilt weten beantwoord ik die graag.

Sterre
A girl who lives between fantasy and reality

keep your feet on the ground
when your head's in the clouds

Avatar gebruiker
Sterre
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 41
Geregistreerd: do jun 06, 2013 11:42 am
Woonplaats: Amsterdam

Re: DXM verslaving

Berichtdoor Afca_Remy » vr jun 07, 2013 12:05 am

Wauw klinkt als een zware tijd die je achter de rug hebt! En vast nog wel een zware tijd te gaan om niet terug te vallen in je oude gewoonte! Ik hoop dat je het vol houdt!

Succes

Verstuurd van mijn HTC One met Tapatalk
Liever te dik in de kist, dan een feestje gemist :D :cheers:
Avatar gebruiker
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 790
Geregistreerd: wo jul 11, 2012 6:52 pm
Woonplaats: Noord Holland

Re: DXM verslaving

Berichtdoor Sterre » vr jun 07, 2013 12:40 am

Druks schreef:Dank voor het delen, Sterre. Ben erg onder de indruk van je verhaal!

Kan je iets meer vertellen over de afkickverschijnselen? Als we dit misverstand willen overkomen is het misschien handig om het publiekelijk bekend te maken.

Succes met de toekomst en welkom op het forum!


De lichamelijke afkickverschijnselen die ik ervan kreeg was dat ik het continu koud had (ookal droeg ik drie truien over elkaar), trillen, zweten. Heel zwak, alsof ik flauw ging vallen. Gewoon kapot. Lichamelijke functies begonnen ook achteruit te gaan. Was een keer opgenomen bij de M*stral, detox voor jongeren en daar lag ik drie dagen lang in bed door de afkickverschijnselen. Om de paar uur waren mijn dekens telkens doorweekt. Het heeft gewoon een hele grote aanslag op mijn lichaam gehad.
A girl who lives between fantasy and reality

keep your feet on the ground
when your head's in the clouds

Avatar gebruiker
Sterre
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 41
Geregistreerd: do jun 06, 2013 11:42 am
Woonplaats: Amsterdam

Re: DXM verslaving

Berichtdoor frozentoast » vr jun 07, 2013 4:14 pm

Raar trouwens, want vaak gaan hoestdrankverslavingen in Amerika over codeïne (een opiaat), niet over DXM. Maar succes verder met het clean blijven!
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf

Re: DXM verslaving

Berichtdoor The Dude » za jun 08, 2013 12:16 pm

Sterkte. Dxm is geen goedje om regelmatig te misbruiken, maar dat wist je bij nu waarschijnlijk al. het is funest voor je lichaam en hersens. Doe rustig aan en ga vooral niet de afkick tegen gaan met opiaaten pf andere middelen
''Well, you know. That's like your opinion, man.''
Avatar gebruiker
The Dude
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 534
Geregistreerd: do feb 24, 2011 11:12 am
Woonplaats: Amsterdam

Re: DXM verslaving

Berichtdoor Sterre » zo jun 09, 2013 12:32 pm

The Dude schreef:Sterkte. Dxm is geen goedje om regelmatig te misbruiken, maar dat wist je bij nu waarschijnlijk al. het is funest voor je lichaam en hersens. Doe rustig aan en ga vooral niet de afkick tegen gaan met opiaaten pf andere middelen


Ja ik het begin had ik daar nog niet zoveel verstand van. Maar na 4.5 jaar gebruik merk je toch wel dat het een aanslag op je lichaam en hersens heeft gehad. Punt is ook nog dat ik ongeveer anderhalf á twee weken geleden 4 XTC pillen heb geslikt met een meisje en daarna ben ik min of meer in een psychose geraakt en ben er nog steeds niet uit.
A girl who lives between fantasy and reality

keep your feet on the ground
when your head's in the clouds

Avatar gebruiker
Sterre
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 41
Geregistreerd: do jun 06, 2013 11:42 am
Woonplaats: Amsterdam

Re: DXM verslaving

Berichtdoor The Dude » zo jun 09, 2013 12:44 pm

Hoelang zat er tussen de laatste keer DXM en die ecstasy? Die twee kunnen een levensgevaarlijke combo zijn ookal zit dr een paar dagen tussen
''Well, you know. That's like your opinion, man.''
Avatar gebruiker
The Dude
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 534
Geregistreerd: do feb 24, 2011 11:12 am
Woonplaats: Amsterdam

Re: DXM verslaving

Berichtdoor Sterre » zo jun 09, 2013 3:01 pm

The Dude schreef:Hoelang zat er tussen de laatste keer DXM en die ecstasy? Die twee kunnen een levensgevaarlijke combo zijn ookal zit dr een paar dagen tussen


Ik heb al een paar maanden (weet niet exact hoeveel maanden) geen DXM meer gebruikt. En die XTC is van anderhalve week/twee weken geleden. Zou dat nog steeds een gevaarlijke impact op mij kunnen hebben gehad? Ik weet wel dat ik erg achterdochtig ben.
A girl who lives between fantasy and reality

keep your feet on the ground
when your head's in the clouds

Avatar gebruiker
Sterre
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 41
Geregistreerd: do jun 06, 2013 11:42 am
Woonplaats: Amsterdam

Re: DXM verslaving

Berichtdoor The Dude » zo jun 09, 2013 3:41 pm

Nee, als het een paar maanden is hoef je je geen zorgen te maken neem ik aan
''Well, you know. That's like your opinion, man.''
Avatar gebruiker
The Dude
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 534
Geregistreerd: do feb 24, 2011 11:12 am
Woonplaats: Amsterdam

Re: DXM verslaving

Berichtdoor HerbalistJonna » di aug 11, 2015 4:10 pm

Hoe is het nu? Ik lees dit nu pas en ben wel benieuwd hoe het na 2 jaar is.
HerbalistJonna
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: di aug 11, 2015 4:09 pm

Re: DXM verslaving

Berichtdoor Perry » di aug 11, 2015 7:18 pm

HerbalistJonna schreef:Hoe is het nu? Ik lees dit nu pas en ben wel benieuwd hoe het na 2 jaar is.

Sterre is 'n gigantische idioot geworden die alles naar binnen gooit wat ze kan krijgen. Ik kan in de toekomst kijken en haar overlijdensbericht staat in de krant van 27 januari 2017.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: DXM verslaving

Berichtdoor Zelfkweek » di aug 11, 2015 7:58 pm

https://www.youtube.com/channel/UClb8-6 ... Da4CGWndpg

alles gaat goed :keta: :keta:

is die serieus of een troll? sommige vids zijn echt vaag.. al van 2011 DXM verslaafd... hoop dat het een troll is :(
Wat dan?
Avatar gebruiker
Zelfkweek
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 273
Geregistreerd: di mei 05, 2015 1:31 pm

Re: DXM verslaving

Berichtdoor Marcel » vr maart 29, 2019 2:55 am

Ik heb zelf ook een DXM-verslaving gehad. Helaas kon ik na een jaar of 6 geen closed-eye-visuals meer krijgen, enorm balen want DXM heeft de tijd van pesterijen, depressie en zelf-en-wereldhaat genezen.
Ik gebruikte 1 keer per week ongeveer 30 capsules.
Ik begon negatieve tolerantie te ontwikkelen. De eerste keren duurde het ongeveer 6 uur maar 100 trips later kon de dxo-trip wel een week duren. Heeft iemand dit ook meegemaakt?

Kon ik die visuals maar terugkrijgen, iemand die weet hoe dat moet?
Degene die raad wat mijn oude gebruikersnaam is, wint een prijs naar keuze!
Avatar gebruiker
Marcel
Newbie
Offline
 
Posts: 21
Geregistreerd: do jun 07, 2018 2:04 am

Re: DXM verslaving

Berichtdoor bonghit » ma apr 01, 2019 12:36 pm

Vind een dxm trip verre van prettig
Ik heb het 1x gedaan en nooit meer
Ik kan me ook niet voorstellen dat je je elke dag zo wilt voelen
Wie ben jij: bonghit
Wat zijn we: samen
Wat gaan we: Naar de klote
Avatar gebruiker
bonghit
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4018
Geregistreerd: zo maart 13, 2011 9:39 pm
Woonplaats: in de coffeeshop


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Verslaving - Dissociatieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner