Zelfkweek schreef:en komt er 1 sept 2015 ook een ban in nederland
frozentoast schreef:Raar, want melatonine is een lichaamseigen stof en teveel daaraan wordt gewoon afgebroken door je lever. Maar misschien is 0,3mg wel genoeg om te slapen, alleen in de huidige staat zal het vast goedkoper zijn
frozentoast schreef:Raar, want melatonine is een lichaamseigen stof en teveel daaraan wordt gewoon afgebroken door je lever. Maar misschien is 0,3mg wel genoeg om te slapen, alleen in de huidige staat zal het vast goedkoper zijn
Zelfkweek schreef:Thanks voor de Melatonine tip, ik ga deze morgen halen.
Zelfkweek schreef:qua nieuwe hobby zal ik even moeten nadenken... de meeste "hobbies" die ik nu heb zijn enkel leuk als ik stoned ben...
Naphtha schreef:...
Zelfkweek schreef:frozentoast schreef:Raar, want melatonine is een lichaamseigen stof en teveel daaraan wordt gewoon afgebroken door je lever. Maar misschien is 0,3mg wel genoeg om te slapen, alleen in de huidige staat zal het vast goedkoper zijn
Weet niet of het 100% klopt maar blijkbaar is melatonine niet echt een slaapmiddel maar een stof die je hersenen aanmaakt om je lichaam te laten weten wanneer het nacht is.
Bij misbruik hiervan kan je blijkbaar je bioklok volledig in de war brengen en daardoor op termijn nog slechter slapen. heb niet echt een bron heb dat gelezen doen ik wat aan het researchen was.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
ParadijsVogel schreef: Verder kan een blauw licht filter werken. Deze kun je op je telefoon zetten en die filteren blauw licht uit je telefoonscherm, waardoor je productie minder verstoord wordt.
Keer terug naar Verslaving - Downers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten