Ook raad en tips zonder medicatie zijn welkom...
zannypopper schreef:Ik heb de laatste tijd meer en meer zin om te drinken wegens persoonlijke omstandigheden, bier voornamelijk, maar de laatste keren was echt te erg.. comateus bijna, nu heb ik morgen een afspraak bij de dokter voor tips en/of medicatie om me te helpen de drang te verminderen. Ik ben nog jong maar heb al heel wat meegemaakt. Stiekem wil ik wel eens diazepam proberen maar nu kan het mij effectief helpen in therapeutische dosis. Weet alleen niet goed wat ik moet zeggen want ik krijg van hem al 60x 1mg alprazolam EG en 30x10mg Zolpidem per maand. Hoe pak ik dit nu het beste aan om met diazepam (tijdelijk natuurlijk, de drang te verminderen.) Ben nog jong en geen alcoholist maar begin wel kenmerken te krijgen van alcoholisme.. Iemand raad/tips?![]()
Ook raad en tips zonder medicatie zijn welkom...
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Perry schreef:Dit gaat heel fout als je dit doorzet, dat kan ik je wel voorspellen.
Emotionele confrontaties uit de weg gaan, door ze te verdoven, zorgt ervoor dat je shit nooit echt goed verwerkt. Zoek afleiding door activiteiten, zoek vrienden op en besteed daar veel tijd mee of zoek juist de confrontatie op, hoe dat ook moge zijn. Dat laatste is natuurlijk het kutst op korte termijn en is iets waarin zelf aan zal moeten voelen hoe je dit op een manier kan doen die goed bij jou past. Het is wel het meest effectief.
inb4 perry mag geen advies geven omdat [drogreden].
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
zannypopper schreef:zorgt op lange termijn dak ik meer tijd krijg alles te verwerken en een goeie job te zoeke/vinden, huisje tuintje... je weet wel... Nu kan ik me nog niet eens voorstellen dak ik een kilometer ga joggen... wel zonde als je ziet hoe oud ik ben...
zannypopper schreef:Met benzo's lijkt het of ik echt mezelf kan zijn
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
zannypopper schreef:Met benzo's lijkt het of ik echt mezelf kan zijn, de gelukkige ik
zannypopper schreef:Afkicken zal het probleem niet zijn.. dat heb al gedaan, meerdere keren... psychische rust vinden, dat is de grootste uitdaging.. :/
zannypopper schreef: psychische rust vinden, dat is de grootste uitdaging.. :/
Wormenkrabber schreef:Innerlijke rust krijg je door antipsychotica te slikken.
zannypopper schreef:BUMP!!!!!: 2 maanden clean, valium afgebouwd, elke dag weer aan het joggen, op relatine gezet
Albert Einstein schreef:
zannypopper schreef:Ben zelf ook blij, sport doet wonderen zeggen ze dat geloof je niet als je depressief bent, tot je het probeert en het ondervind aan de stoffen die vrijkomen in ons brein
Albert Einstein schreef:
Keer terug naar Verslaving - Downers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten