Wietsmoker schreef:Al vaker geprobeerd, maar verder dan 2 weken gestopt zijn is me eerlijkheidshalve nog nooit op eigen kracht gelukt.
Wietsmoker schreef:Jaloers dat het mij toch gaat lukken om abstinent te blijven? Je bent soms best tof als gebruiker (van dit forum) maar soms denk ik ook dat je een grapje probeert te forceren of confrontaties zoekt...
Gele Banaan schreef:Ah verrassend, de jaloezie-kaart wordt weer gespeeld. Ik wil (op dit moment) niet stoppen. Moet je me toch eens uitleggen hoe ik dan jaloers zou moeten zijn op iemand die wel stopt ?
Gele Banaan schreef:Over het stoppen met wiet het volgende. Is dat niet gewoon een ordinaire geldkwestie ? Waarschijnlijk zit je woensdag weer in de eerste trein richting Arnhem zodra de zorgtoeslag is gestort.
Druks schreef:Kan je niet zelf wat gaan kweken deze zomer? Het houdt je bezig en je hebt goedkope wiet! Win-win!
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Druks schreef:Kan je niet zelf wat gaan kweken deze zomer? Het houdt je bezig en je hebt goedkope wiet! Win-win!
Wormenkrabber schreef:Waarom alcohol en wiet als je ook Zyprexa, dexamfetamine en baclofen kunt slikken?
Wietsmoker schreef:Jaloers dat het mij toch gaat lukken omabstinentte blijven?
Keer terug naar Verslaving - Downers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten