Wietsmoker schreef:Dat lijkt recht uit je hart te komen. Goed.
SickHell schreef:Een beetje rellen met verneukeratief of Jcutter is niet meer mijn ding, verder zijn er weinig members die nog actief zijn om leuk forum mee te spelen.
Vinnie schreef:Succes, als het gelukt is wel ff je naam veranderen
Vinnie schreef:Vinnie schreef:Succes, als het gelukt is wel ff je naam veranderen
Het is gelukt?
snuifduif schreef:Tot over 3 weken als je de joint weer hebt opgepakt wietsmoker
Wietsmoker schreef:Ik maak eindelijk vorderingen.
Ten eerste heb ik ja! Tegen de kliniek gezegd. Ik moet van de kliniek ook gestopt met roken zijn in het kader van het succes van de behandeling. Ook wil de kliniek rookvrij zijn.
Nu ruim 4 weken opgenomen, de THC is weg uit mijn bloed en lichaam. Nu beginnen de emoties wat zwaarder te trekken. Ik wil ondertussen weer roken en blowen; trek in bier nog niet gevoeld..dat is ook weer erg lang geleden. Behandeling vanwege psychisch hoofdstuk moet nog verder, alvast progressie vanwege verbeterde gezondheid!
Ook ga ik verder met zoeken naar andere dagbesteding, het huidige maakte mij niet veel meer bijzonder. Succes heb ik wel via de mensen van die dagbesteding waar ik niet vrolijker van ben geworden. Ik hoop op nieuwe dingen.
Al met al flink wat vernieuwingen, waarschijnlijk en hopelijk ten goede.
Tot zover!
Einde communicatie (ex-)Wietsmoker.
Run.
All systemen checksum ok.
Ok.
Keer terug naar Verslaving - Downers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten