Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Eindelijk ruim een maand CLEAN !

Voor alle verslavingsverhalen over wiet, alcohol, heroïne, GHB, benzo's ,...

Eindelijk ruim een maand CLEAN !

Berichtdoor HieronymusIV » wo jun 24, 2015 3:02 pm

Toch ben ik nog niet mega trots op mezelf omdat ik natuurlijk behoorlijk aan het vervangen ben.

Laatst een halve week lang 's avonds gedronken, en elke avond een benzo..

Maar eigenlijk deed ik dat met GHB en Cocaïne ook gewoon.

Ik heb een maand lang géén coke en GHB gebruikt en ik ben er zo blij mee. En ik denk dat ik van geluk mag spreken dat ik er op tijd bij was (bij de G dan).
Jullie zeiden het al in het topic toen ik voor het eerst in detox werd opgenomen. Dat ik goed gehandeld had.
Nou dat had ik zeker want anders was het nog veel gruwelijker uit de hand gelopen. Ik ben echt enorm geschrokken wat dat spul kan aanrichten aan je totale leven. Op gebied van gezondheid, sociaal etc.
Mijn omgeving is super blij dat ik niet meer kotsend en out-gaand op de bank lig met mijn eten over mijn buik.

Jongens wat ging het slecht met mij, ik ben er nog lang niet. Zoals sommigen weten heb ik net een psychologisch onderzoek achter de rug en ze kunnen nu al met vrij veel zekerheid zeggen dat ik inderdaad ADHD heb (de officiele uitslag hoor ik over 2 weken).

Ik ga met grote stappen vooruit maar de moeilijkste stap zal toch wel worden om echt volledig nuchter de dagen te beleven. Al zal dat nit shockerend lastig zijn. Ik heb geen jaren aan de GHB gezeten maar ik ken de onrust die in mij naar boven kom als ik weer nuchter ben.

Zodra de diagnose vast staat neem ik waarschijnlijk dagbehandeling op de ISBA (schema therapie).
Gelukkig wordt mijn contract niet verlengd zodat ik mij volledig op mijn herstel kan richten. Gek genoeg ben ik nu ik (redelijk) nuchter ben nog nooit zo vaak op dit forum geweest als toen ik nog aan de harddrugs zat. Wat heb ik mezelf belachelijk gemaakt, onder andere hier natuurlijk. En wat is het pijnlijk als ik al mijn topics van de afgelopen jaren van hier en DF.nl teruglees :eek: :grin:
Maar dat is ook de reden dat ik maar ben gaan doneren hier, want wat had ik dit forum hard nodig toen ik voor het eerst aan het afkicken was van de GHB. Er was namelijk geen dokter die mij wat kon vertellen en / of verder kon helpen.

Ik zit nu heel goed in mijn vel, al gebruik ik wel elke avond een benzo. Dit doe ik omdat ik gewoon even mijn lichaam een beetje rust wil geven van de Alcohol, ghb en coke verslaving die ik gehad heb. Naar mijn mening zijn de benzo''s lichamelijk een stuk minder schadelijk en de benzo
's halen ook meteen wat drang naar alcohol,ghb en coke weg. Ik ben nu afbouwende met de diazepam. Ook mijn behandelaar leek het een goed plan om die benzo's nog maar even te nemen omdat ik zo vaak terug viel in de GHB.

*volgens mij ben ik as dinsdag zelfs 6 weken clean van de coke en GHB*

En wat is het heerlijk om zonder oorsuizen, rugpijn, een vieze adem, verrot uiterlijk, darmklachten en angst voor afkick te leven...

En bedankt voor de steun :hulde:

En voor iedereen die ook worstelt met verslaving heel veel sterkte gewenst.!!
Avatar gebruiker
HieronymusIV
HIV negatief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 831
Geregistreerd: wo apr 06, 2011 2:09 pm
Woonplaats: Plaatswoon

Re: Eindelijk ruim een maand CLEAN !

Berichtdoor Perry » wo jun 24, 2015 3:06 pm

Het spijt me dat ik t nogal hard breng, maar oordelend over je posts de laatste tijd, ben je volgens mij nog altijd keihard GABA verslaafd... Je hebt enkel de GHB vervangen
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Eindelijk ruim een maand CLEAN !

Berichtdoor HieronymusIV » wo jun 24, 2015 3:11 pm

Ik ben ook niet van mijn verslaving af.

Zeg alleen dat ik ruim een maand clean ben van de GHB en Coke.
Ook vermeld ik er bij de ik het heel erg aan het vervangen ben maar evengoed blij ben dat ik van die heftige middelen af ben.

Maar bedankt voor je reactie.
Avatar gebruiker
HieronymusIV
HIV negatief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 831
Geregistreerd: wo apr 06, 2011 2:09 pm
Woonplaats: Plaatswoon

Re: Eindelijk ruim een maand CLEAN !

Berichtdoor Perry » wo jun 24, 2015 3:18 pm

Sorry, had niet het hele topic gelezen, maar ik schrok van de titel en was bang dat je jezelf ontzettend voorloog
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Eindelijk ruim een maand CLEAN !

Berichtdoor Perry » wo jun 24, 2015 3:48 pm

Druks schreef:
JongGeleerd schreef:Sorry, had niet het hele topic gelezen, maar ik schrok van de titel en was bang dat je jezelf ontzettend voorloog


HAHAHAHAHAHAHAHA! :hulde: :hulde: :hulde:


:#: Dat dit van jou moet komen JG...

Ik snap nooit wat dit forum erop tegen heeft als iemand die fouten maakt een ander waarschuwt voor dezelfde fouten...
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Eindelijk ruim een maand CLEAN !

Berichtdoor Perry » wo jun 24, 2015 3:53 pm

Denk nu even aan mijn MDMA misbruik for example, daar heb ik al meermaals 'n bult kritiek op me gekregen als ik een ander waarschuw en heb ik nog nooit ontkent dat ik volledig fout zat. Dat ik vanaf het begin had moeten luisteren. Ik zeg ook altijd dat ik zelf pas leer wanneer ik op m'n bek ben gegaan en meestal niet luister naar aanwijzingen, maar ik ken velen die wel luisteren naar tips die ik na m'n eigen fouten geef.

Anyway we gaan nu off-topic, ik zal zo even het hele topic doorlezen, lukte me niet echt te concentreren op m'n mobiel.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Eindelijk ruim een maand CLEAN !

Berichtdoor HieronymusIV » wo jun 24, 2015 3:57 pm

Kunnen jullie elkaar persoonlijk?
Avatar gebruiker
HieronymusIV
HIV negatief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 831
Geregistreerd: wo apr 06, 2011 2:09 pm
Woonplaats: Plaatswoon

Re: Eindelijk ruim een maand CLEAN !

Berichtdoor Perry » wo jun 24, 2015 3:59 pm

Een beetje, vooral van 't forum, maar we hebben elkaar wel eens gesproken :)
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Eindelijk ruim een maand CLEAN !

Berichtdoor HieronymusIV » wo jun 24, 2015 4:03 pm

Dat vermoedde had ik al een beetje.

Maargoed

ON-TOPIC

thanks @Druks
Avatar gebruiker
HieronymusIV
HIV negatief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 831
Geregistreerd: wo apr 06, 2011 2:09 pm
Woonplaats: Plaatswoon

Re: Eindelijk ruim een maand CLEAN !

Berichtdoor Perry » wo jun 24, 2015 4:08 pm

Topic nu helemaal doorgelezen en bij nader inzien wel een goed beeld van je eigen krachten en zwakten met betrekking tot de verslaving. Keep it up, maar bouw ook de valium in de loop der tijd af, want hoewel het lichamelijk niet zo schadelijk is als alcohol of coke (GHB durf ik niet te zeggen) is de verslaving wel een bitch en kan je bij frequent gebruik behoorlijke geheugen problemen krijgen. De halfwaarde tijd van Diazepam is ook langer dan een dag, dus ben je geen moment echt nuchter als je dagelijks neemt.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Eindelijk ruim een maand CLEAN !

Berichtdoor HieronymusIV » wo jun 24, 2015 4:12 pm

Thanks.

Ik nam tot nu toe 's ochtends 2.5 mg lorazepam en 's avonds 2.5 mg lorazepam en ik heb via het internet een afbouwschema opgezocht en heb nu diazepam vanavond 1 keer per dag om het af te bouwen. Vanavond 20 mg diazepam, en dan dagelijks 2 mg eraf.

Het is wel een vrij rap afbouwschema maar ik heb geen zin om er 6 of 12 weken mee bezig te zijn.
Als het niet gaat heb ik de pilletjes bij een betrouwbaar persoon liggen en kan ik er altijd 1 krijgen als het noodzakelijk is.
Avatar gebruiker
HieronymusIV
HIV negatief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 831
Geregistreerd: wo apr 06, 2011 2:09 pm
Woonplaats: Plaatswoon

Re: Eindelijk ruim een maand CLEAN !

Berichtdoor Perry » wo jun 24, 2015 4:26 pm

Klinkt goed :D
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Eindelijk ruim een maand CLEAN !

Berichtdoor Poseidon » wo jun 24, 2015 5:34 pm

HieronymusIV schreef:Kunnen jullie elkaar persoonlijk?


Niet veel van wat je hier leest correspondeert met wat zich achter de coulissen af speelt. Daar zitten mensen die elkaar hier met sarcastisch vuur bestoken veelal hand in hand kusjes op elkaars voorhoofd te geven bij meetings.

Ben erg trots op je Hiero. Met de nodige zelfdiscipline en zelfreflectie gaat het je lukken. Zorg ook dat je bij slechte mensen uit de buurt blijft. Degenen die je geen succes gunnen omdat ze zelf geen ruggegraat hebben. Ze zoeken naar een zwakke plek om je te kunnen breken.
sowieso geen verloren zaak als je een x voor G of sossa door de knieën gaat. Je bent dan niet terug bij af.maar haakt gewoon.weer in op.de kracht.die je reeds opgebouwd hebt. :)
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Eindelijk ruim een maand CLEAN !

Berichtdoor Verf » wo jun 24, 2015 5:38 pm

Eerst en vooral goed dat je eindelijk van de GHB af bent, al heb je volgens mij nog wel een lange weg te gaan. Het is een goed begin!

HieronymusIV schreef: Ik zit nu heel goed in mijn vel, al gebruik ik wel elke avond een benzo. Dit doe ik omdat ik gewoon even mijn lichaam een beetje rust wil geven van de Alcohol, ghb en coke verslaving die ik gehad heb.

Maar ik denk dat je lichaam vooral tot rust komt door volledig nuchter te zijn en dat ook te blijven. Bovenstaande zin houdt dan ook weinig steek, al weet je dat volgens mij zelf ook wel. Al laat ik duidelijk zijn, je bent op de goede weg :)

JongGeleerd schreef:Denk nu even aan mijn MDMA misbruik for example blabla..

@JG Meen je dat nu? Ga je nu even schaamteloos iemands anders topic kapen om (voor de verandering) over jezelf te beginnen? Nogal respectloos naar mijn mening.
"Spijt is wat de koe schijt"
-Herman Brood
Avatar gebruiker
Verf
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: di maart 22, 2011 6:30 pm

Re: Eindelijk ruim een maand CLEAN !

Berichtdoor Fristiboi7 » wo jun 24, 2015 5:39 pm

Goed bezig man, houd vol! :)
Fristiboi7
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 412
Geregistreerd: ma nov 04, 2013 1:20 pm

Re: Eindelijk ruim een maand CLEAN !

Berichtdoor HieronymusIV » wo jun 24, 2015 5:40 pm

Poseidon schreef:
HieronymusIV schreef:Kunnen jullie elkaar persoonlijk?


Niet veel van wat je hier leest correspondeert met wat zich achter de coulissen af speelt. Daar zitten mensen die elkaar hier met sarcastisch vuur bestoken veelal hand in hand kusjes op elkaars voorhoofd te geven bij meetings.

Ben erg trots op je Hiero. Met de nodige zelfdiscipline en zelfreflectie gaat het je lukken. Zorg ook dat je bij slechte mensen uit de buurt blijft. Degenen die je geen succes gunnen omdat ze zelf geen ruggegraat hebben. Ze zoeken naar een zwakke plek om je te kunnen breken.
sowieso geen verloren zaak als je een x voor G of sossa door de knieën gaat. Je bent dan niet terug bij af.maar haakt gewoon.weer in op.de kracht.die je reeds opgebouwd hebt. :)


Super bedankt voor je advise!!

Ik heb al veel mensen uit mijn leven moet verwijderen en uit mijn telefoon verwijderen/blokkeren. Dit heeft voor een heel groot deel ook bijgedrage aan het feit dat ik nu al zo lang clean ben.
Avatar gebruiker
HieronymusIV
HIV negatief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 831
Geregistreerd: wo apr 06, 2011 2:09 pm
Woonplaats: Plaatswoon

Re: Eindelijk ruim een maand CLEAN !

Berichtdoor Perry » wo jun 24, 2015 5:43 pm

Verf schreef:
JongGeleerd schreef:Denk nu even aan mijn MDMA misbruik for example blabla..

@JG Meen je dat nu? Ga je nu even schaamteloos iemands anders topic kapen om (voor de verandering) over jezelf te beginnen? Nogal respectloos naar mijn mening.

Verf? Meen je dit? Lees even het hele stuk
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Eindelijk ruim een maand CLEAN !

Berichtdoor HieronymusIV » wo jun 24, 2015 5:49 pm

Verf schreef:Eerst en vooral goed dat je eindelijk van de GHB af bent, al heb je volgens mij nog wel een lange weg te gaan. Het is een goed begin!

HieronymusIV schreef: Ik zit nu heel goed in mijn vel, al gebruik ik wel elke avond een benzo. Dit doe ik omdat ik gewoon even mijn lichaam een beetje rust wil geven van de Alcohol, ghb en coke verslaving die ik gehad heb.

Maar ik denk dat je lichaam vooral tot rust komt door volledig nuchter te zijn en dat ook te blijven. Bovenstaande zin houdt dan ook weinig steek, al weet je dat volgens mij zelf ook wel. Al laat ik duidelijk zijn, je bent op de goede weg :) .


Ja ik ben me hier natuurlijk volledig van bewust. En nu ik een maand van de coke en G af ben is het ook hoog tijd om ook mijn Benzo gebruik te staken.

Thanks :)
Avatar gebruiker
HieronymusIV
HIV negatief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 831
Geregistreerd: wo apr 06, 2011 2:09 pm
Woonplaats: Plaatswoon

Re: Eindelijk ruim een maand CLEAN !

Berichtdoor Poseidon » wo jun 24, 2015 5:58 pm

Als die benzo's je helpen van G & C af te blijven wacht je misschien beter ff tot je wat die andere 2 betreft nog sterker in je schoenen staat. Vechten tegen 3 verleidingen is zwaar. Van benzo's word je het minst maf maar de struggle against them pils is hard.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Eindelijk ruim een maand CLEAN !

Berichtdoor HieronymusIV » wo jun 24, 2015 6:04 pm

Ja I know..

Daarom heb ik een soort van afspraak met mijn omgeving dat ik als ik 'trek' krijg gewoon 1 of 2 benzo's 'mag' . Ik leg de benzo's dus ook niet in de buurt van mijzelf maar bij iemand die ze voor mij beheerd.

Maar inderdaad die gedachte had ik ook en daarom is stoppen met benzo's ook niet echt mijn prioriteit als ik kijk welke hel ik vandaan kom..
Avatar gebruiker
HieronymusIV
HIV negatief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 831
Geregistreerd: wo apr 06, 2011 2:09 pm
Woonplaats: Plaatswoon

Re: Eindelijk ruim een maand CLEAN !

Berichtdoor Frog » wo jun 24, 2015 6:11 pm

HieronymusIV schreef:Ja I know..

Daarom heb ik een soort van afspraak met mijn omgeving dat ik als ik 'trek' krijg gewoon 1 of 2 benzo's 'mag' . Ik leg de benzo's dus ook niet in de buurt van mijzelf maar bij iemand die ze voor mij beheerd.

Maar inderdaad die gedachte had ik ook en daarom is stoppen met benzo's ook niet echt mijn prioriteit als ik kijk welke hel ik vandaan kom..

Ja dat zeg je wel steeds maar benzo's is ook een hel! kap nu maar, en maak niet voor iedere scheet die je laat een topic aan maat ;)


succes verder met clean blijven
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Eindelijk ruim een maand CLEAN !

Berichtdoor HieronymusIV » wo jun 24, 2015 6:14 pm

Benzo's is ook een hel dat weet ik ja.

En die topics helpen mij dus ik blijf het lekker doen, en zeker zolang er mensen op reageren. lekker puh

(A)

[thanks btw]
Avatar gebruiker
HieronymusIV
HIV negatief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 831
Geregistreerd: wo apr 06, 2011 2:09 pm
Woonplaats: Plaatswoon

Re: Eindelijk ruim een maand CLEAN !

Berichtdoor Maus » wo jun 24, 2015 7:01 pm

HieronymusIV schreef:Thanks.

Ik nam tot nu toe 's ochtends 2.5 mg lorazepam en 's avonds 2.5 mg lorazepam en ik heb via het internet een afbouwschema opgezocht en heb nu diazepam vanavond 1 keer per dag om het af te bouwen. Vanavond 20 mg diazepam, en dan dagelijks 2 mg eraf.

Het is wel een vrij rap afbouwschema maar ik heb geen zin om er 6 of 12 weken mee bezig te zijn.
Als het niet gaat heb ik de pilletjes bij een betrouwbaar persoon liggen en kan ik er altijd 1 krijgen als het noodzakelijk is.

Respect! :hulde:

Nog een tip van mij: wees niet al te hard voor jezelf als het je niet lukt bovenstaand schema vol te houden. De meeste mensen met een benzo-verslaving (zoals ik bijvoorbeeld) doen of deden er véél langer over...
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Eindelijk ruim een maand CLEAN !

Berichtdoor verneukeratief » wo jun 24, 2015 7:11 pm

Klinkt allemaal niet best. Jij doet beter een langere kliniekopname ipv van die 5-daagse detoxen. Wat jg al zei, dit leidt enkel tot vervanging. Schema-therapie is wel vet baas btw 8-)
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: Eindelijk ruim een maand CLEAN !

Berichtdoor HieronymusIV » wo jun 24, 2015 7:21 pm

Maurits schreef:Respect! :hulde:

Nog een tip van mij: wees niet al te hard voor jezelf als het je niet lukt bovenstaand schema vol te houden. De meeste mensen met een benzo-verslaving (zoals ik bijvoorbeeld) doen of deden er véél langer over...


Bedankt Mauz,

Ik hoopte dat ik omdat ik er pas een week of 6 dagelijks aan zit ik het met een snel afbouwschema kon doen maar ik weet niet hoe dat zit met kruistolerantie natuurlijk. Feitelijk ben ik eigenlijk al maanden aan het verdoven maar tussen tijds dus ook wel eens een aantal dagen echt clean.

Maar ik ga het gewoon proberen :grin:

Gele Banaan schreef:Klinkt allemaal niet best. Jij doet beter een langere kliniekopname ipv van die 5-daagse detoxen. Wat jg al zei, dit leidt enkel tot vervanging. Schema-therapie is wel vet baas btw 8-)


Gelukkig is dat langere kliniekopname nog niet nodig. Schema therapie dmv dagbehandeling is wel nodig. Ben je er bekend mee?
Avatar gebruiker
HieronymusIV
HIV negatief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 831
Geregistreerd: wo apr 06, 2011 2:09 pm
Woonplaats: Plaatswoon

Re: Eindelijk ruim een maand CLEAN !

Berichtdoor verneukeratief » wo jun 24, 2015 7:28 pm

Weet niet wat precies je doel is maar mijn mening is dat (paar uurtjes schema-therapie ?) niet genoeg is. Niet lullig bedoeld maar je klinkt behoorlijk verslaafd, zoals je nu handelt is enkel uitstel.
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: Eindelijk ruim een maand CLEAN !

Berichtdoor verneukeratief » wo jun 24, 2015 7:33 pm

Frog schreef:
HieronymusIV schreef:Ja I know..

Daarom heb ik een soort van afspraak met mijn omgeving dat ik als ik 'trek' krijg gewoon 1 of 2 benzo's 'mag' . Ik leg de benzo's dus ook niet in de buurt van mijzelf maar bij iemand die ze voor mij beheerd.

Maar inderdaad die gedachte had ik ook en daarom is stoppen met benzo's ook niet echt mijn prioriteit als ik kijk welke hel ik vandaan kom..

Ja dat zeg je wel steeds maar benzo's is ook een hel! kap nu maar, en maak niet voor iedere scheet die je laat een topic aan maat ;)


succes verder met clean blijven


Adviezen van frog moet je met een knipoog nemen. Hij heeft een dubbele agenda (houdt van jonge kwetsbare homo's) en zal daarom gekleurd zijn qua mening.
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: Eindelijk ruim een maand CLEAN !

Berichtdoor HieronymusIV » wo jun 24, 2015 7:59 pm

Ik hou ook van jonge kwetsbare homo's.

Het zijn niet een paar uurtjes het is een dagbehandeling van 3 dagen per week.

Wat de rol van de schema therapie hierin zal zijn weet ik eigenlijk niet dat hoor ik pas na de difinitieve diagnose die wordt gesteld na mijn psych onderzoek wat ik gehad heb.
Avatar gebruiker
HieronymusIV
HIV negatief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 831
Geregistreerd: wo apr 06, 2011 2:09 pm
Woonplaats: Plaatswoon

Re: Eindelijk ruim een maand CLEAN !

Berichtdoor Poseidon » wo jun 24, 2015 8:13 pm

HieronymusIV schreef:
Het zijn niet een paar uurtjes het is een dagbehandeling van 3 dagen per week.


Dat doen ze hier ook bij Trubendorfer in Amsterdam. Erg succesvolle aanpak. Laagste score qua terugval.
Reken maar dat deze aanpak effectiever is dan gesloten opname in ee kliniek.a la Brijder of Jellinek.
Dick Trubendorfer, de oprichter van deze instelling, weet waar hij mee dealt. Nackte jaren lang dagelijks 7 gr coca weg met 1 liter vodka.
Leren sterk zijn in je vrije tijd levert meer kracht op dan na lange 24/7 opname weer voor de leeuwen gegooid worden. Want dan sta je daar met al je goede intenties tussen de dealers die op elke straathoek wachten.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Eindelijk ruim een maand CLEAN !

Berichtdoor bonghit » wo jun 24, 2015 8:22 pm

Mooi om te lezen dat het de goede kant op gaat!
Go forum it
Wie ben jij: bonghit
Wat zijn we: samen
Wat gaan we: Naar de klote
Avatar gebruiker
bonghit
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4018
Geregistreerd: zo maart 13, 2011 9:39 pm
Woonplaats: in de coffeeshop

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Verslaving - Downers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner