Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Mijn Baclofen afbouw.

Voor alle verslavingsverhalen over wiet, alcohol, heroïne, GHB, benzo's ,...

Mijn Baclofen afbouw.

Berichtdoor Raver » di okt 25, 2016 2:13 pm

Goedemiddag, Raver hier.
De meeste kennen mij al van het forum 'GHB Probleem!'.
Inmiddels is het zo'n 8 en een halve maand geleden dat ik met een psychose ben opgenomen op de crisisafdeling van Jellinek. Mochten mensen nog vragen hebben over hoe dat precies gegaan is kunnen die mensen me een PB sturen.

Ik ben na 6(!) weken detox naar een 12 stappen kliniek gegaan. Daar ben ik begonnen met Baclofen.
Ik ben begonnen met 30mg, daarna opgebouwd naar 60mg. 60mg heb ik zo'n 2 maanden geslikt en daarna opgebouwd naar 75mg. 3x daags 25mg.

Het werkt ontzettend goed tegen de craving. Je denkt er wel eens aan maar de Baclofen zorgt ervoor dat je niet meer die impulsieve reactie hebt die ervoor zorgt dat je enorme cravings krijgt. Ook heeft het een positief effect op m'n angstproblemen. Het maakt me kalmer. Het heeft mij in ieder geval clean gehouden de volledige tijd dat ik uit de kliniek ben gekomen. 8 juni tot nu. Volledig clean, dus ook geen alcohol, sigaretten of stiekem een benzo.

Máár een echt wondermiddel, mwa daar sta ik niet volledig achter. Ik ben namelijk de hele dag moe, sochtends na m'n eerste tablet duurt het wakker worden gewoon een stuk langer. Vaak ervaar ik een gevoel van 'er niet helemaal bij zijn'. Vaak hoofdpijn, ineens overvallen worden door een vlaag van duizeligheid. Sochtends wakker worden met een gespannen gevoel en dat gaat pas weg als de Baclofen in werkt. Ben het een aantal keer vergeten, en dat merk je écht! Dus Baclofen is wel degelijk verslavend. Mentaal niet maar lichamelijk is je lichaam gewoon afhankelijk geworden. Ik lees het wel vaker; Je ruilt de ene verslaving in voor de ander. Dat is zo, Baclofen is alleen veel en veel minder schadelijk dan bijvoorbeeld GHB.

Samen met m'n verslavingsarts van Brijder, ik krijg het gewoon voorgeschreven, heb ik besloten te gaan afbouwen. Het idee toch 'afhankelijk' te zijn vind ik niet meer prettig. En omdat ik me wel sterk voel tegenover het gebruik van GHB. Het is nergens meer in m'n omgeving. Ik ga met niemand meer om die GHB gebruikt én ik wil het gewoon niet meer gebruiken na die hel 8 en een halve maand geleden. Ook volg ik 4 keer per week een meeting van de Narcotics Anonymous. Een goede reminder van wat voor hel verslaving met zich mee brengt.

M'n afbouwschema is wel heel langzaam aangezien ik een studie volg voor verpleegkundige. 5mg afbouwen elke week. dus ik ben zo'n 2 en een halve maand bezig om af te bouwen. Morgen ga ik beginnen met de afbouw. Eerst gaat de tablet van de ochtend afgebouwd worden, daarna de middag en als laatst de avond. Dit omdat ik de eerste tijd wel nog normaal wil kunnen slapen. Ik blijf gewoon updaten hier op DF. Dus mocht je het intressant vinden lees gerust mee. Kan misschien wel informatief zijn voor iemand die wilt beginnen met Baclofen.

Laters, Raver.
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: zo jan 24, 2016 2:34 am
Woonplaats: Leidûh

Re: Mijn Baclofen afbouw.

Berichtdoor PiraatPanda » di okt 25, 2016 2:18 pm

Super dat je gestopt bent met de GHB, respect :)
Wil je de baclofen helemaal afbouwen, of tot een punt waarop je geen bijwerkingen meer hebt ervan?

Succes iig, ik ga je hier volgen :blowkiss:

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: Mijn Baclofen afbouw.

Berichtdoor Raver » di okt 25, 2016 2:39 pm

Ik bouw het volledig af.
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: zo jan 24, 2016 2:34 am
Woonplaats: Leidûh

Re: Mijn Baclofen afbouw.

Berichtdoor Fedex » wo okt 26, 2016 5:19 am

Spannend, vandaag start je dus. Ik ben benieuwd hoe je het gaat ervaren. Ik slik pas sinds september 3 x 20 Mg per dag. Ik ervaar alleen de moeheid, met name in de middag. Ook voel ik mij s'ochtends voor inname niet zo zoals jij beschrijft dat herken ik niet. Knap dat je sterk genoeg bent, dit op eigen houtje te doen! Ik moet er ook niet meer aan denken, de ellende wat ik heb gehad met ghb. Het vele zweten, de slapeloze nachten en nog veel meer ellende! Afbouwen is nog van de baan, zover ben ik namelijk nog niet. Maar ik ben wel in ieder geval clean van die troep. Heel veel succes, en ik lees mee
Fedex
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 189
Geregistreerd: di mei 19, 2015 4:03 pm

Re: Mijn Baclofen afbouw.

Berichtdoor TESTOSTERONBOM » wo okt 26, 2016 9:43 am

Succes :)
TESTOSTERONBOM
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 208
Geregistreerd: do okt 13, 2016 11:04 pm

Re: Mijn Baclofen afbouw.

Berichtdoor Raver » do okt 27, 2016 8:05 am

Dag 1 ging voorspoedig.
Normaal; 's ochtends 25mg, 's middags 25mg en 's avonds 25mg.

Nu: 20mg , 25mg , 25mg. Eigenlijk zo'n klein verschil dat ik er volgens mij niets van gemerkt heb. Was wel wat ongemakkelijk en gespannen richting me 2e dosis maar dat kan ook aan andere dingen liggen.
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: zo jan 24, 2016 2:34 am
Woonplaats: Leidûh

Re: Mijn Baclofen afbouw.

Berichtdoor Raver » vr okt 28, 2016 10:36 am

3e dag met 5mg minder dan gewoonlijk.
Voel me gespannen en heb last van hyperventilatie. Typische klachten door angst problemen. Lichamelijk voel ik me ongemakkelijk en elke positie van zitten is niet prettig.

Ik weet niet of dit te maken heeft met de afbouw of dat ik gewoon last heb van een mindere dag.
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: zo jan 24, 2016 2:34 am
Woonplaats: Leidûh

Re: Mijn Baclofen afbouw.

Berichtdoor Raver » di nov 01, 2016 3:39 pm

Morgen naar 65mg. Tot dus ver eigenlijk geen klachten gehad te linken aan de afbouw. De klachten die ik had hadden gewoon te maken met m'n angststoornis.
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: zo jan 24, 2016 2:34 am
Woonplaats: Leidûh

Re: Mijn Baclofen afbouw.

Berichtdoor djeemen » di nov 01, 2016 4:27 pm

Veel sterkte. Langzaam afbouwen is alleen maar beter. :)
Perspectief is alles.
djeemen
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 620
Geregistreerd: di apr 29, 2014 12:29 pm

Re: Mijn Baclofen afbouw.

Berichtdoor Raver » za nov 05, 2016 6:58 pm

65mg, nog geen klachten ervaren van de afbouw. Mijn ervaring is wel dat de eerste miligrammen het makkelijkste gaan.

Wel heb ik ontzettende cravings in GHB de laatste dagen! Erg lastig.
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: zo jan 24, 2016 2:34 am
Woonplaats: Leidûh

Re: Mijn Baclofen afbouw.

Berichtdoor Raver » do nov 10, 2016 3:48 pm

Update;

Inmiddels op de 60mg elke dag, 's ochtends 10mg 's middags 25mg en 's avonds 25mg.

Enige wat ik merk is dat ik me soms een beetje draaierig voel en wat lichte kramp in me kuiten. Hier en daar wat hartkloppingen gehad, wat volgens m'n verslavingsarts ook van de afbouw komt. Omdat de afbouw eigenlijk heel makkelijk gaat vond me arts het beter als we iets sneller gingen afbouwen. Dit natuurlijk in overleg met mij, ik heb ingestemd.

Het afbouwschema wat ik vanaf volgende week woensdag ga hanteren gaat als volgt.

Week 1 a.s woensdag: 10 mg 's ochtends, 25 mg 's middags, 10 mg 's avonds meteen dus een stap van 15 mg minder.

Week 2: 10 mg, 10 mg, 10 mg, nogmaals 15 mg minder.

- evalutatie gesprek met de arts -

Week 3: 5 mg, 10 mg, 10 mg

Week 4: 5 mg, 10 mg, 5 mg

Week 5: 5 mg, 5 mg, 5 mg

Dat is voor nu de planning. Ik ben eigenlijk best wel een beetje zenuwachtig maar ik denk dat het heel erg mee gaat vallen. Ik hou jullie op de hoogte.

Greetz, Raver. :)
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: zo jan 24, 2016 2:34 am
Woonplaats: Leidûh

Re: Mijn Baclofen afbouw.

Berichtdoor Raver » do nov 17, 2016 6:04 pm

Update;

Gisteren zou ik eigenlijk afbouwen. Maar door omstandigheden is heb ik dat verplaatst naar vandaag.

Ik was gisteren door alle drukte m'n middag dosis van 25mg vergeten in te nemen. Dat besefte ik net nadat m'n rijles was begonnen. Die begon om 16 00. 4 uur na de tijd dat ik het normaal inneem, ik merkte het aan de kramp in me kuiten en het trillerige gevoel. Ik voelde me na de rijles echt belabberd. Een gespannen gevoel in m'n spieren en heel licht in m'n hoofd.
Wel meteen m'n dosis genomen van de middag nog.

Dus om me lichaam niet teveel uit balans te brengen het afbouwen verplaatst naar vanavond.

Morgen meer,

Gr Raver.
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: zo jan 24, 2016 2:34 am
Woonplaats: Leidûh

Re: Mijn Baclofen afbouw.

Berichtdoor Raver » vr nov 18, 2016 12:55 pm

Update;

Gisteren avond in plaats van 25mg, 10mg genomen.

In eerste instantie merkte ik er niks van, maar vanacht wel erg onrustig geslapen. Vanmorgen wakker geworden met een stijf gespannen gevoel in m'n benen. Daarnaast maakt ik me ontzettend zorgen om onbelangrijke kleine dingen. Zoals dat me sok niet goed zit, of me broek eigenlijk niet lekker zit. Gewoon ongemakkelijk. Kan me niet goed concentreren op m'n studie vandaag.
Daarnaast voel ik me een beetje zweterig, en heb zo nu en dan hartkloppingen.

Dit is voor nu even de update.

Greetz Raver. :)
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: zo jan 24, 2016 2:34 am
Woonplaats: Leidûh

Re: Mijn Baclofen afbouw.

Berichtdoor Raver » za nov 19, 2016 3:10 am

Update;

Slapen, komt dus echt niets van in.

Ik kan gewoon niet tot nauwelijks slapen, last van die spanningen in m'n benen. Blijf maar draaien en een andere positie proberen, maar echt tot ontspanning komen lukt niet.
Heb verder geen koffie gedronken of geslapen overdag dus ik zou normaal gewoon moeten kunnen slapen.

Misschien dat een afbouw van 15mg een beetje teveel van het goede was.

Greetz Raver
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: zo jan 24, 2016 2:34 am
Woonplaats: Leidûh

Re: Mijn Baclofen afbouw.

Berichtdoor Raver » za nov 19, 2016 2:16 pm

Update;

Ik ga vanavond zelf 15mg nemen in plaats van 10mg. Ik vind het gewoon een te grote stap. Maandag bel ik de arts hierover. Ik ben immers de gene die het moet doen. Heb over anderhalve week rijexamen dus ik wil gewoon niet teveel last hebben van klachten.

Greetz Raver
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: zo jan 24, 2016 2:34 am
Woonplaats: Leidûh


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Verslaving - Downers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron