Perry schreef:My guess:
Het zal meevallen. Het zal niet prettig zijn, maar je zal er redelijk mee kunnen functioneren. Wel slaap je slecht of niet, zeker de eerste nacht.
Maar iedere situatie is anders. Ja, wat de huisarts zegt is waar, die 5 dagen is gebaseerd op voorschriften. In dat geval mag 't maximaal 2 weken achter elkaar en dan is de dosis meestal 10mg.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Maurits schreef:Het zal allemaal wel meevallen, verwacht ik. Verslaafd raken aan een week flink benzo's slikken is onwaarschijnlijk.
Door de lange halfwaardetijd blijft er nog een flinke tijd Diazepam in je bloed zitten. Afbouwen door bijvoorbeeld 5 Mg te gaan slikken, heeft rationeel weinig zin. Maar als het goed voelt bij je, het kan weinig kwaad.
Kijk wel uit in het verkeer, je reactiesnelheid zal voorlopig aangetast zijn.
Succes!
Perry schreef:Het is een inschatting he, voor 't zelfde val je wel gewoon in slaap. Ieder mens reageert er anders op. Met niet prettig denk ik aan spierpijn/krampen, enigszins trillende handen, niet lekker in je vel zitten en een korter lontje hebben dan normaal.
Perry schreef: Medicatie is overigens gewoon drugs, maar vanuit de farmaceutische industrie voorgeschreven vanwege medicinale oorzaak. Het is nog steeds gewoon drugs.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Siem schreef:Dus ik hoop dat de schade beperkt blijft. Mocht ik last krijgen van die ontwenning, enig idee wanneer dat gaat plaats vinden? Ik neem aan pas over een aantal dagen/weken, gezien de halfwaardetijd?
Poseidon schreef:Uit betrouwbare, professionele bron weet ik dat je het wel veel bonter moet maken om hooked aan benzo's te raken. Pas na minimaal 2 weken chronisch gebruik kan er zich een bedenkelijke afhankelijkheids relatie gaan ontwikkelen. Lees ook nergens in je post dat je nu al hunkert naar valium/daizepam als je het niet neemt. Dat is een goed teken.
Blijf er voortaan van af zeg ik je. Spoel de resterende pillen door het toilet zodat je over een paar jaar tegen niemand de woorden hoeft te zeggen die ik talloze malen uit de mond van een grote sterke man heb horen klinken: 'Als ik ergens spijt van heb, dan is het dat ik aan benzo's begonnen ben.'
Je komt namelijk moeilijker van valium af da van heroïne, morfine en andere opiaten.![]()
Mocht je het moeilijk vinden om afstand van die resterende rommel te doen, dan wil ik ze wel persoonlijk voor je komen vernietigen.
Siem schreef:Verder voel ik me momenteel futloos, saai en heb nergens zin in en dat is nog wel het meest verschrikkelijke van alles. Hoop dat dit snel afneemt.
Poseidon schreef:Siem schreef:Verder voel ik me momenteel futloos, saai en heb nergens zin in en dat is nog wel het meest verschrikkelijke van alles. Hoop dat dit snel afneemt.
Dat vermoeide, krachteloze gevoel en het gebrek aan inspiratie zal er niet minder op worden als je doorgaat met Valium gebruiken. Dit middel is een vrij krachtige spierverslapper hetgeen vermoeidheid veroorzaakt. Verder dempt het onrust en angst in je hersenen waardoor er een cerebrale situatie ontstaat die je niet snel aan zal zetten tot het ondernemen van enerverende dingen. Vermoedelijk zal dit alles wel afnemen een week nadat je gestopt ermee bent.
Ik merk dat jij in verwachtingspatronen zit te denken. Als je ervan uit gaat dat je diazepam misbruikt hebt en daardoor niet kan slapen, is de kans aanwezig dat je niet in slaap geraakt.
Hierbij spreek ik uit ervaring. Ik dacht in het verleden ook wel eens dat ik niet in zou dommelen, lag maar onrustig te woelen en pakte uiteindelijk een doosje benzo's. De volgende ochtend werd ik met een onaangebroken strip in mijn hand wakker.![]()
Je zegt het zelf al: het zit tussen je oren.
Afbouwen zal meer kwaad dan goed aanrichten aangezien je lichaam dan nieuwe dosissen diazepam krijgt en dan op een gegeven moment misschien meer wilt.
Beter stop je ook met die GHB als je niet in een echte afkick-hell terecht wil komen. Hopelijk heb je dat nog maar spaarzaam gebruikt. Probeer natuurlijke vormen van ontspanning te vinden nu het nog kan.
Albert Einstein schreef:
Perry schreef:Wauw Maurits, wat knap man! Echt super hoor! Vertel het alsjeblieft te pas en te onpas! Ookal is coke een compleet andere drug. De afkick is niet te vergelijken, je situatie was volledig anders en... laat ik hier ophouden voordat ik te fur ga en er 'n gratis vakantie bij krijg.
Albert Einstein schreef:
Verwijder zand en stof uit de naden met een kleine borstel of tandenborstel. Als ze erg vuil zijn kunt u ze met lauwwarm water afspoelen.
Zand tussen de naad en puin ruimen! schreef:Op grote zandvlaktes zijn verschillende dieren en figuren getekend en ondanks regen, wind en andere weersomstandigheden blijven deze in uitstekende staat.
Italiano schreef:Neem aub je eigen verantwoordelijkheid Perry voor je wangedrag.
Italiano schreef:Neem aub je eigen verantwoordelijkheid Perry voor je wangedrag.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Fedex schreef:Ik ben de laatste twee dagen zo wat Posts tegengekomen. Ik kan me moeilijk voorstellen dat deze aardig bedoeld zijn.ik begrijp best dat sommigen zich niet serieus genomen voelen op zijn zachts gezegd. Of ligt dat ook aan mij?
Perry schreef:Jij wakkert het weer aan @Maurits
en ik doe niet moeilijk, ik doe gefrustreerd. Niets moeilijks aan.
Albert Einstein schreef:
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Amvitamientje schreef:Nou is diazepam gelukkig een benzo waarbij de afkick minimaal is tov andere benzo's
Albert Einstein schreef:
Keer terug naar Verslaving - Downers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten