snuifduif schreef:Ik denk trouwens niet dat nagellak remover de nieuwe party drug zal worden
Telegraaf stylo he

snuifduif schreef:Ik denk trouwens niet dat nagellak remover de nieuwe party drug zal worden
Drientje schreef:Ik heb ook maar gelijk eens bij de Hema gekeken maar ik moet er toch niet aan denken om die pads te gebruiken.
Ik bestel wel weer een halve liter GBL. Dan fix ik er zelf wel GHB van.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Einstein schreef:Zo heb ik ook al gelezen dat het snuiven van butaangas de nieuwste rage is en ontzettend populair onder jongeren
aristo0078 schreef:
Bij de Brijder, waar ze me overigens uitstekend helpen is ook een ADD stoornis ondekt. Wist ik veel. Nu zeiden ze bij de Brijder dat juist die mensen geneigd zijn tot zelf medicatie te nemen. Dit om het hoofd rust te geven.
door Drientje » za jun 18, 2011 11:18 am
GHB geeft mijn ADHD hoofd geen rust hoor. Ik heb zelf sinds kort medicatie en als ik un GHB gebruik gebruik ik dat toch echt als drug en niet om rust te krijgen
Veggol schreef:Nagellakremover de nieuwe party drug.... Ik geef het een kleine kans en indien het wel het geval is dan is het wel te gek voor woorden.
Btw ik heb net het idee dat dit topic 1 of andere stimulans is voor het gebruik van nagellakremover? Het zal wel aan mij liggen. (Al die details en zoek het maar is op, op tiefen met die zooi en blijf er gewoon van af)
DrMed schreef:Ik twijfel er niet aan dat je er makkelijk mee KAN stoppen, maar de kans dat je WILT stoppen is vrij klein.
Matheson schreef:Hier gaat het helemaal los. Gister zag ik ze hier met die watjes, vandaag zitten ze weer zwaar aan de jenkem.
Keer terug naar Verslaving - Downers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast