Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Oxycodone verslaving, willrn stoppen

Voor alle verslavingsverhalen over wiet, alcohol, heroïne, GHB, benzo's ,...

Oxycodone verslaving, willrn stoppen

Berichtdoor FennecVanWeggeweest » di jun 21, 2022 4:41 pm

Hey allemaal, ik hoop dat jullie ons wat kunnen helpen...

Ik heb zelf een chronische ziekte waardoor mijn longen erg slecht zijn, wat gepaard gaat met veel pijn. Hiervoor heb ik oxycodone gekregen een aantal jaar terug, zowel lang- als kortwerkend. Omdat mijn vriend extreem veel last heeft van rugpijn, was ik jaren geleden hem soms wat van mijn doseringen gaan geven. We wisten al dat ik lichamelijk verslaafd zou gaan worden, no surprise there, maar hij is ook verslaafd geraakt.
Mijn vriend krikgt eigenlijk standaard een aantal kortwerkende capsules en daarnaast kopen we wat langwerkende tabletten bij op de zwarte markt.

Nu is het zo dat het financieel steeds moeilijker wordt om alles te betalen, plus, mijn vriend wil er gewoon erg graag van af. We hebben wel eens periodes van afkicken gehad omdat we even niets in huis hadden. Mijn vriend is erg bang geworden voor afkickverschijnselen, daar ziet hij enorm tegenop. Hij twijfelt of dat hij/wij dit zelf zouden kunnen afbouwen of dat hij bij de huisarts aan de bel trekt. Als hij het met de huisarts zou bespreken hoopt hij dat hij een middel krijgt waardoor je geen of iig minder last hebt van de afkick. Ik vraag me af of ze dat zouden doen omdat ik vermoed dat hij een relatief lage dosering gebruikt (5x 10mg caps met 1 of 2 tabletjes, plat gestampt. Alles genomen in 5mg doseringen nasaal).

Om eerlijk te zijn ben ik persoonlijk wat bang voor de gevolgen die het voor mij zou kunnen hebben. Met name de relatie tussen de artsen/apotheek en mij. Bang dat ze mij gaan behandelen alsof ik mijn medicatie misbruik. Maar goed, dat is een bijzaak...

We zouden nu voornamelijk willen weten of iemand kan vertellen wat er gebeurt als hij ergens aan de bel trekt en of het haalbaar zou zijn thuis te minderen. Alle tips zijn welkom en ook als iemaand andere theorieën heeft of een andere manier van aanpakken, we luisteren graag!

Dankjewel voor het lezen van ons verhaal
FennecVanWeggeweest
Newbie

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Verslaving - Downers