Prototype schreef:Ik ben ook sterk genoeg om het te kunnen, maar de wil ontbreekt, ik haal geen lol meer uit mijn leven en heb geen achting voor wat ik mezelf aan doe doordat ik momenteel niet denk als een gezond persoon als jij. (Depressie)
Voel me niet eens mezelf en ik walg van wat ik wel zie en verdring dat het liefst met drugs, seks tegen de wanhopige of sombere of onverschillige stemming ( 1 van de 3 normaal, verschilt )
Zolang je tegen deze achterliggende factoren geen fundamentele strategie weet te ontwikkelen, blijft het koorddansen. Als de U-47700 niet op de loer ligt wacht er wel een andere gevaarlijke substantie om je in de valstrik te lokken. Ik herken veel uit wat je zegt. De kans was groot geweest dat ik doodleuk met je mee gedaan had als we samen geweest waren. Verwijt het jezelf niet wat er gebeurd is. Naast de depressie veroorzaakt het tijdelijk stoppen met uppers die sombere, onverschillige stemming. Waarschijnlijk is die depressie van voorbijgaande aard, zeker als deze extern gevoed wordt.
Denk als de rust in je gedestabiliseerde body een beetje terugkeert goed na over wat je nu echt graag met je leven zou willen. Dat is wellicht een nog grotere uitdaging dan dit gezuig van dat RC-opiaat te overwinnen.
Vanzelfsprekend ben je altijd welkom daar face to face over te komen praten met me. Jwz, als ik iemand niet totaal de vernieling in wil zien gaan, dan ben jij het wel.

Wij willen onze blauwe luchten terug.