Ik heb nu nazorg bij brijder en het gaat (klop klop) verassend goed. Vandaag ben ik precies 1 week volledig clean van alles. Mijn problemen liggen eigenlijk alleen bij alle downers zoals alcohol, benzo's en GHB. Dus eigenlijk de gevaarlijkste middelen en middelen waar je het moeilijkst van af komt.
Echter heb ik GHB niet jaren achter elkaar gebruikt, dit maakt het denk ik makkelijker om er mee te stoppen maar gevaar ligt nu echt gigantisch op de loer. Ik functioneer prima zonder wat voor drug of medicijn dan ook maar natuurlijk vind ik dat ik béter functioneer met GHB. Ik vind mezelf leuker met GHB, ik vind de wereld mooier met GHB en alles wat minder leuk is wordt gewoon leuk met jawel.. GHB.
De ene dag gaat beter dan de andere, vandaag was de eerste zondag sinds jaren dat ik me redelijk goed voelde. Want ik haat zondag.
Ik lig elke dag voor 22:00 uur in bed en word zo rond 9:00 uur wakker. Gelukkig heb ik mijn werk nog want de dagen dat ik vrij ben zijn bijna niet door te komen. Ik besteed dagelijks tijd aan een hobby, loop 3x per week hard, ga zo nu en dan bij drugsvrije vrienden langs maar de verveling blijft.
Muziek luisteren is nog steeds niet leuk nu ik nuchter ben, ja heel even soms maar eigenlijk niet echt. Ik hoop dat dat terug komt want dat was wel echt een soort passie van me. Maar goed het gaat dus de goede kant op.
En als ik dan weer sommige topics lees in dit sub-forum dan mag ik ook niet heel erg klagen en blij zijn dat ik dus inderdaad op tijd hulp heb gezocht zoals sommige van jullie al eerder zeiden.
Damn wat is GHB gevaarlijk. Zelfs als je er wel mee om kan gaan vind ik het gewoon echt TE gevaarlijk. Ik zou het iedereen af raden. Verder kan je alles proberen benzo's, pillen, coke. Maar GEEN GHB! (maar beter mijd je alles lol)
Ik heb in 9 maanden tijd 4 keer in een ambulance gelegen waarvan 3 keer te maken had met GHB of GBL gebruik en 1 keer een overdosis flunitrazepam. Dat besef komt nu pas allemaal! Nu ik nuchter ben.
Wat ik trouwens ff wil toevoegen is dat is sinds de detox opname wel echt anders ben gaan kijken naar mezelf en mijn gebruik. Als ik naar de supermarkt wil voor een fles drank dan voel ik me al bij de gedachte schuldig, dat had ik daarvoor totaal niet. Zelfde geldt voor dealers bellen. Ik ben me zo bewust van het feit dat ik verslaafd ben dat ik mij schuldig ga voelen tegen over mezelf als ik alleen al de gedachte heb om iets te halen. Want ik weet, als de gedachte er is.. Dan is het eigenlijk al dik te laat.
Ik zit veel lekkerder in mijn vel tijdens mijn werk. Het is veel makkelijker vol te houden. Slapen vind ik ook echt heerlijk, ik heb nooit echt slaap problemen gehad maar ik gebruikte alles puur voor de roes die het mij gaf.
Mensen die in de zelfde situatie zitten?
Tips voor die verveling of andere goede tips zijn zeker welkom.
Ervaringen?
Ik lees het graag.
De trek blijft..
GHB, Benzo's Alcohol.
Op naar een nuchter bestaan