No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Rebot schreef:Hey, Ik begon op mijn 14e met het blowen van wiet, het begon onschuldig met een jointje, daarna meer en meer en na een half jaar was het 1 joint per dag. Ik rookt 1,5 jaar elke dag een joint. Vaak voor het slapen, ik ben nu 16 jaar. En mijn dealer is 2 weken geleden gestopt. Ik heb nu beslote' ook te stoppen, het ging gewoon goed en dacht dat ik niet verslaafd was maar nu word ik echt gek. Als ik in school zit kan ik niet helder denken. Mijn hart krijgt non stop tintelingen, wat erg vervelend is. Ik kan niet stilzitten. Slaap bijna niet. Word er gek van. Zijn er mensen die dit nog hebben meegemaakt en tips voor me hebben??
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Rebot schreef:Hey, Ik begon op mijn 14e met het blowen van wiet, het begon onschuldig met een jointje, daarna meer en meer en na een half jaar was het 1 joint per dag. Ik rookt 1,5 jaar elke dag een joint. Vaak voor het slapen, ik ben nu 16 jaar. En mijn dealer is 2 weken geleden gestopt. Ik heb nu beslote' ook te stoppen, het ging gewoon goed en dacht dat ik niet verslaafd was maar nu word ik echt gek. Als ik in school zit kan ik niet helder denken. Mijn hart krijgt non stop tintelingen, wat erg vervelend is. Ik kan niet stilzitten. Slaap bijna niet. Word er gek van. Zijn er mensen die dit nog hebben meegemaakt en tips voor me hebben??
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Keer terug naar Verslaving - Downers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten