Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Weekje stoppen met wiet

Voor alle verslavingsverhalen over wiet, alcohol, heroïne, GHB, benzo's ,...

Weekje stoppen met wiet

Berichtdoor Smiley » wo okt 09, 2013 8:45 pm

Hoi iedereen!

Ik ben zo goed als 22 en blow nu ongeveer 5 jaar waarvan 4 jaar dagelijks. Ik blow meestal alleen 's avonds omdat ik dan het idee heb dat ik nog wat met mijn dag kan doen. Dat neemt niet weg dat ik er dan stevig tegenaan ga en rond de gram per avond rook. :roll2:
Ik ben blij met mijn leven en heb daarom nooit echt een reden gezien om te stoppen met blowen. Ik vind de voordelen redelijk opwegen tegen de nadelen (heb ADD).

Vorige week kwam een van mijn drie huisgenoten met het idee om met het huis een weekje te stoppen met blowen om te kijken hoe we er voor staan kwa verslaving. Daar zijn we dan ook afgelopen zondag mee begonnen.

Maandag avond liepen de spanningen tussen twee van mijn huisgenoten hoog op waarna ze toch maar een jointje opstaken. (ze blowen ongeveer evenveel en even lang als ik)

Voor mij is dit nu de derde dag dat ik niet blow en heb er eerlijk gezegd niet veel last van :rock: ook al heb ik nog een goeie zak eigen kweek binnen handbereik liggen. Ik rook normaal gesproken niet. Maar sinds ik gestopt ben met blowen heb ik wel de behoefde om 's avonds een sigaretje op te steken (nicotinetekort :P )

Dit verbaast me wel erg! Betekent dit dat ik niet erg verslaafd ben? Of staat het ergste me nog te wachten?

Ik ben trouwens van plan het tot het einde van de week vol te houden en dan met mate verder te gaan met blowen. (om de dag een jointje of twee)

Groetjes! Smiley :)
Cloudlight, floating in magically colorful pieces of sky, pieces of skylight
Avatar gebruiker
Smiley
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 329
Geregistreerd: za feb 26, 2011 2:58 pm
Woonplaats: Regio Leiden

Re: Weekje stoppen met wiet

Berichtdoor Poseidon » wo okt 09, 2013 11:33 pm

Zo te horen heb je geen obsessieve klik met maryuana. Mocht dat zo zijn, dan zou je kunnen overwegen langere pauzes in te lassen. Valt het spul vaak lekkerder :smokin:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Weekje stoppen met wiet

Berichtdoor Smiley » wo okt 09, 2013 11:55 pm

Hoi Poseidon,

Bedankt voor je reactie :) Ik denk inderdaad dat dat ook wel een slim idee is. Het blowen is altijd erg vanzelf gegaan. Zoals ik al in mijn post zei blowen mijn huisgenoten ook en de meeste van mijn vrienden ook. Ik heb nooit echt de zin gehad om te stoppen waardoor ik niet door had hoe erg ik het aan het overdrijven was.
Met als gevolg dat ik me elke avond helemaal kapot aan het blowen was om nog een goede stone te voelen. Ik denk dat ik door dit weekje proberen veel over mezelf leer en hoe ik met wiet om moet gaan :)

Groetjes,

:)
Cloudlight, floating in magically colorful pieces of sky, pieces of skylight
Avatar gebruiker
Smiley
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 329
Geregistreerd: za feb 26, 2011 2:58 pm
Woonplaats: Regio Leiden

Re: Weekje stoppen met wiet

Berichtdoor Emerica. » do okt 10, 2013 3:52 pm

Dit doe ik heel vaak eens in de zoveel tijd stop ik een weekje en dit maakt het voor mij een stuk leuker :)
“One good thing about music, when it hits you, you feel no pain.”
― Bob Marley
Avatar gebruiker
Emerica.
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 273
Geregistreerd: di feb 26, 2013 5:22 pm

Re: Weekje stoppen met wiet

Berichtdoor Ahote » do okt 10, 2013 3:58 pm

mooi dat je het laat liggen ondanks je wel thuis hebt liggen, ik kan het moeilijk laten als ik thuis heb liggen
goed dat je er weinig last van hebt, zo verslavend is het dan ook niet
I do it just to get a rep
Avatar gebruiker
Ahote
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 745
Geregistreerd: di dec 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: België

Re: Weekje stoppen met wiet

Berichtdoor FranX » do okt 10, 2013 8:43 pm

"Don’t use a lot where a little will do"

Goed bezig, een tijdelijke onthouding van ongeacht wat is altijd aan te bevelen om zoveel mogelijk van de magic te behouden. Zo zou de uitspraak 'minder is meer' zeker voor drugsgebruik op kunnen gaan.
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Weekje stoppen met wiet

Berichtdoor Smiley » vr okt 11, 2013 11:30 am

FranX schreef:"Don’t use a lot where a little will do"


Zeker! Ik kan het dan ook iedereen aanraden!
Ik sliep deze week wel onrustig. Maar dat wordt ook met de nacht beter. Vannacht zelfs bijna nergens last van gehad :)

Groetjes!
Cloudlight, floating in magically colorful pieces of sky, pieces of skylight
Avatar gebruiker
Smiley
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 329
Geregistreerd: za feb 26, 2011 2:58 pm
Woonplaats: Regio Leiden


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Verslaving - Downers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron