Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Paddoverslaving?

Hier kan je alles kwijt over verslavingen aan psychedelica zoals LSD en 2CB.

Paddoverslaving?

Berichtdoor TechnoT » wo apr 02, 2014 12:02 pm

Beste drugsgebruikers,

Ik heb nu zo'n 2 maanden een paddokweekset op m'n kamertje staan. Flink wat grammen uitgekregen, ongeveer 350, en sindsdien gebruik ik 1x in het weekend en op mijn vrije woensdagmiddag. Ik ondervind er geen negatieve gevolgen van. Ik functioneer nog met volledig inzicht in de realiteit etc, maar ik kan toch maar moeilijk van mijn 'plan' afwijken als ik heb besloten om thee te zetten... De meeste gebruikers, doen niet meer dan maandelijks.

Is mijn gebruik problematisch te noemen of kan ik zo rustig doorgaan? Ik maak me toch lichtelijk zorgen over mijn gebruik... Misschien niet goed voor m'n lichamelijke gezondheid.
Did: wiet (cake, joint), xtc, amfetamine, truffels, methylfenidaat, lachgas, cocaine, poppers, salvia, paddo's, ketamine, 2C-B,
Avatar gebruiker
TechnoT
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 51
Geregistreerd: za jan 18, 2014 6:46 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: Paddoverslaving?

Berichtdoor Anjuna » wo apr 02, 2014 2:09 pm

Twee keer per week lijkt me wat veel. Het hangt natuurlijk ook van de intensiteit van de trips af. Ik houd me aan de regel; als ik in mijn hoofd niet meer bezig ben met de vorige trip, ben ik klaar voor de volgende. Ik denk dat regelmatig een milde trip niet echt kwaad kan. Een heftige trip is waarschijnlijk een ander verhaal.
Anjuna
Offline
 

Re: Paddoverslaving?

Berichtdoor Vinnie » wo apr 02, 2014 2:17 pm

in principe zijn paddo's niet verslavend dus dat zit wel snor maar het is wel beter om niet te vaak achter elkaar te trippen want dit kan mentale negatieve gevolgen hebben :geek:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Paddoverslaving?

Berichtdoor TechnoT » wo apr 02, 2014 3:11 pm

Bedankt voor de reacties!
Zal m'n best doen een pauze in te lassen van een maand... Zou ik al een flinke achievement vinden eigenlijk :P

Maak me inderdaad ook wel wat zorgen over mn brein, het is mentaal best wel heftig spul...
Ik zal m'n vorderingen hier wel even updaten :) Ben sowieso vandaag niet van plan thee te zetten!
Did: wiet (cake, joint), xtc, amfetamine, truffels, methylfenidaat, lachgas, cocaine, poppers, salvia, paddo's, ketamine, 2C-B,
Avatar gebruiker
TechnoT
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 51
Geregistreerd: za jan 18, 2014 6:46 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: Paddoverslaving?

Berichtdoor Perry » wo apr 02, 2014 3:14 pm

Overigens zie ik nu pas dat je 2 keer in de week gebruikt, dan treedt er wel tolerantie op.
Het duurt ongeveer een week voordat je tolerantie weg is.
Maarja, sowieso zijn er risico's als je het zo vaak doet, je kan je belevingen tijdens je trip niet goed verwerken en kan hierdoor zoals eerder genoemd mentale problemen krijgen.
Dit zal zich in zijn meest extreme vorm kunnen uiten (psychose) of in een mildere vorm (niet lekker meer in je vel zitten)
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Paddoverslaving?

Berichtdoor TechnoT » wo apr 02, 2014 3:23 pm

Heb nog helemaal geen negatieve gevolgen ondervonden. Niks gemerkt van een verstoorde motoriek (laatste tijd niet gevallen ofzo) en ook geen concentratieproblemen. Heb net mijn tentamenweek achter de rug en die is netjes verlopen :)!

Het jaagt me wel een beetje angst aan dat ik last zou kunnen krijgen van depersonalisation dus dat is wel een goed teken ;) Als typisch voorbeeld heb ik daarbij mijn plaatselijke smartshophouder :P!
Did: wiet (cake, joint), xtc, amfetamine, truffels, methylfenidaat, lachgas, cocaine, poppers, salvia, paddo's, ketamine, 2C-B,
Avatar gebruiker
TechnoT
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 51
Geregistreerd: za jan 18, 2014 6:46 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: Paddoverslaving?

Berichtdoor Vinnie » wo apr 02, 2014 3:48 pm

je hebt kans om een zweverige hippie te worden inderdaad :p
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Paddoverslaving?

Berichtdoor Dopamientje » wo apr 02, 2014 7:51 pm

Of je denkt dat je een glas sinasappelsap bent. :#:
Avatar gebruiker
Dopamientje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2417
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:33 am
Woonplaats: Brabant, kut!

Re: Paddoverslaving?

Berichtdoor Frissa » wo apr 02, 2014 10:21 pm

Dopamientje schreef:Of je denkt dat je een glas sinasappelsap bent. :#:

:lol: :lol:
“One of the things you learn, after years of dealing with drug people, is that everything is serious. You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug."
― Hunter S. Thompson, Fear and Loathing in Las Vegas
Avatar gebruiker
Frissa
Legendary
Moderator
Offline
 
Posts: 2321
Geregistreerd: za maart 22, 2014 11:28 am
Woonplaats: Belgie

Re: Paddoverslaving?

Berichtdoor goejezuen » wo apr 02, 2014 10:23 pm

ja.. dat geval dat je een hippie word.. :woeh:
hebje niet veel kennis opgedaan als je pandora's doos 2maal per week opent ?
misschien is het wel goede training, als je je na je trip ook weer goed kan ''aarden'' in deze realiteit :rock: maar houd wel rekening dat als je nu 1 of 2 maanden niets eet, en je eet dan weer een goede dosis, dat je misschien wel een sterke trip te wachten staat dan :P
goejezuen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 111
Geregistreerd: za maart 12, 2011 10:01 pm

Re: Paddoverslaving?

Berichtdoor TechnoT » di apr 08, 2014 7:11 pm

Haha tsja over innerlijke zaken heb ik wel wat kennis opgedaan ja :P Maar dat is te ingewikkeld om hier in een paar regels uit te leggen :)

Ik heb me inderdaad wel weer redelijk in de realiteit gepropt, ben er nooit echt serieus uitgeweest (behalve tijdens trips natuurlijk ;))
Did: wiet (cake, joint), xtc, amfetamine, truffels, methylfenidaat, lachgas, cocaine, poppers, salvia, paddo's, ketamine, 2C-B,
Avatar gebruiker
TechnoT
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 51
Geregistreerd: za jan 18, 2014 6:46 pm
Woonplaats: Eindhoven


Keer terug naar Verslaving - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron