Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Psychedelica kunnen verslaving genezen?

Hier kan je alles kwijt over verslavingen aan psychedelica zoals LSD en 2CB.

Psychedelica kunnen verslaving genezen?

Berichtdoor Mr Dexo » vr maart 15, 2019 6:26 am

Hallo bij deze mijn eerste topic dat ik zelf start
Run-DMT
Avatar gebruiker
Mr Dexo
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 66
Geregistreerd: di mei 01, 2018 10:50 pm

Re: Psychedelica kunnen verslaving genezen?

Berichtdoor Mr Dexo » vr maart 15, 2019 6:26 am

Hallo

Het is volgens mij niet echt mogelijk om verslaafd te zijn aan psychedelica of heb ik het mis? Microdoseringen van psychedelica en de verslavingsverminderende eigenschappen worden steeds meer gevalideerd in recente wetenschappelijke studies. Hoe mooi is dat?
Gezien de nogal ernst van deze chronische ziekte...

Bij mij gaat het sinds de ontdekking van psychedelica alleen maar bergopwaarts wat betreft verslaving, nicotine-, ghb- en over een paar weken ook een benzoverslaving is er bij mij volledig uit gegaan door de super effectieve psychedelica. Ook kan Ik tegeswoordig ook een verslaving van een nieuw middel optijd zien aankomen en dan het middel verbannen en weggooien......(ocycodon).
Helaas heb ik veel te laat pas ontdekt wat psychedelica wel niet voor een goed medicijn is voor verslaving. Let op ik noem.bewust niet geneesmiddel want verslaving echt volledig genezen? Daar ben ik skeptisch over maar dat wordt steeds minder..

Ik doe 1 tot 2 x per maand een dmt of dpt sessie en verder doe ik elke derde dag een microdosering Bk-2C-B. Ik zie dat als een goede therapie om verslaving te counteren.


Maar iemand een ervaring met iemand die verslaafd is aan een psychedelica?

Groetjes
Run-DMT
Avatar gebruiker
Mr Dexo
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 66
Geregistreerd: di mei 01, 2018 10:50 pm

Re: Psychedelica kunnen verslaving genezen?

Berichtdoor Perry » vr maart 15, 2019 4:10 pm

ja, hallo, heb ik net je andere lange verhaal doorgelezen en erop gereageerd, heb je hier een topic over hetzelfde onderwerp... Ik ga niet 2× zo'n lap tekst van dezelfde persoon over hetzelfde onderwerp lezen. De wereld draait niet om jou he...
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Psychedelica kunnen verslaving genezen?

Berichtdoor Ricardo van Luik » wo maart 20, 2019 4:54 pm

Verslaafd raken aan psychedelica is een lastig iets. Je trekt het niet om elke dag te spacen op bijvoorbeeld 2CB.

Bij een van mij beste maten is het laatst erg ver gegaan. We hebben met de hele groep gezegd dat hij het écht rustiger aan moest doen. De drang van hem om weer in 'het wereldje' te komen werd wel erg sterk. Ik merk aan je verhaal dat je niet vies bent van wat drugs (dat is niet erg). Maar zorg wel dat het bij die micro blijft want als het uit de hand loopt kun je gaan snakken naar de space wereld van 2CB.
Ricardo van Luik
Newbie
Offline
 
Posts: 13
Geregistreerd: wo jan 16, 2019 5:44 pm

Re: Psychedelica kunnen verslaving genezen?

Berichtdoor Marcel » vr maart 29, 2019 2:40 am

Ik wil graag een Ayahusca-sessie doen. Maar ik zou nog iemand die mee wil!
Degene die raad wat mijn oude gebruikersnaam is, wint een prijs naar keuze!
Avatar gebruiker
Marcel
Newbie
Offline
 
Posts: 21
Geregistreerd: do jun 07, 2018 2:04 am

Re: Psychedelica kunnen verslaving genezen?

Berichtdoor Perry » vr maart 29, 2019 12:50 pm

Ik ken je niet eens, Marcel... Waarom zou ik je genoeg vertrouwen om een psychedelische sessie mee te delen?
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Psychedelica kunnen verslaving genezen?

Berichtdoor Mr Dexo » wo apr 10, 2019 10:46 pm

Jcutter schreef:Hij gebruikte ook middelen die nog sterker waren dan DMT en veel langer duren dan bijvoorbeeld ayahuasca of LSD.


Beste Jcutter,

Welk middel is sterker dan dmt? Is dat een psychedelica of een dissociatief?

Perry schreef:ja, hallo, heb ik net je andere lange verhaal doorgelezen en erop gereageerd, heb je hier een topic over hetzelfde onderwerp... Ik ga niet 2× zo'n lap tekst van dezelfde persoon over hetzelfde onderwerp lezen. De wereld draait niet om jou he...


Mijn excuus en bedankt voor het lezen, jammer dat je niet ervan hebt genoten en ik begrijp wat je bedoeld. Dat andere verhaal ging grotendeels over hetzelfde maar, ik dacht dat dit nieuwe topic zal worden verwijderd omdat ik wellicht de regels zal overtreden omdat dit mijn eerste topic is dat ik start..

Marcel schreef:Ik wil graag een Ayahusca-sessie doen. Maar ik zou nog iemand die mee wil!


Ik wil het nog eens proberen ja, lets do this. Maar ik verwacht dat DPT een betere ervaring is omdat het minder lang duurt en ook veel goedkoper is. Verder moet je ayahusca oraal nemen en dat veroorzaakt doorgaans misselijkheid en braken. Als iets mijn trip verpest is het wel misselijkheid, een pijnlijke neus door snuiven van psychedelica verziekt voor mij ook al de meditatie trip. Maar hoe dan ook, ik wil het hebben meegemaakt, kotsen ofniet, toch wil ik het persoonlijk ervaren want, je zou het eens missen? Lig je ooit op een dag terminaal en hebje nog nooit ayahusca gedaan, dat zou zo erg zijn.
Run-DMT
Avatar gebruiker
Mr Dexo
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 66
Geregistreerd: di mei 01, 2018 10:50 pm

Re: Psychedelica kunnen verslaving genezen?

Berichtdoor Perry » vr apr 12, 2019 9:52 pm

Haha, ik ben maar de klootzak aan het uithangen ^_^
Je zult de regels niet snel overtreden hoor, scheld iedereen vooral uit. Met name Jcutter
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Psychedelica kunnen verslaving genezen?

Berichtdoor Jmths » vr apr 12, 2019 11:46 pm

Perry is een beetje de forum chiwawa zodat wij onze energie niet hoeven te steken in het afblaffen van de oneindige stroom aan hopeloze junks. Maar Per heeft dus ook een beetje last van teveel hersens in een te kleine hersenpan.

Jcutter is het product van een neanderthaler ontvoert door een alien.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Psychedelica kunnen verslaving genezen?

Berichtdoor verneukeratief » za apr 13, 2019 12:04 am

Jmths schreef:Perry is een beetje de forum chiwawa zodat wij onze energie niet hoeven te steken in het afblaffen van de oneindige stroom aan hopeloze junks. Maar Per heeft dus ook een beetje last van teveel hersens in een te kleine hersenpan.

Jcutter is het product van een neanderthaler ontvoert door een alien.

:beer: :rock2: :love:
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: Psychedelica kunnen verslaving genezen?

Berichtdoor Perry » za apr 13, 2019 11:59 am

:')
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Verslaving - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner