xb74 schreef:Een soort van uitlaatklep.
xb74 schreef:ben ook benieuwd of mensen dit patroon herkennen
cojiro schreef:Wilde seks als uitlaatklep suggereren, werkt bij mij altijd het beste. Als ik hunker naar harddrugs ga ik gewoon even helemaal los op een gewillig meisje en dan is het allemaal weer check. Maar ja, als seksuele prikkels juist een coca-verlangen oproepen is dat natuurlijk geen oplossing.
Aebi schreef:cojiro schreef:Wilde seks als uitlaatklep suggereren, werkt bij mij altijd het beste. Als ik hunker naar harddrugs ga ik gewoon even helemaal los op een gewillig meisje en dan is het allemaal weer check. Maar ja, als seksuele prikkels juist een coca-verlangen oproepen is dat natuurlijk geen oplossing.
Arme gewillige meisjes.
JongGeleerd schreef:Bij mij mogen ze 't afsluiten met m'n proteïne shake.
xb74 schreef:Al jarenlang hetzelfde liedje, om de paar weken volop aan de coke, zonder echte aanleiding maar op een of anders manier gebeurt het elke keer weer. Een soort van uitlaatklep. En ik wil het niet eens want weer dat ik vervolgens een week nodig heb om te herstellen. Het probleem ligt m.i. bij alcohol, want als ik ook maar één slok op heb dan ga ik het spul halen en dan gelijk 3 dagen volledig van het pad af, zonder grenzen, een totaal ander persoon. En dan weer een aantal weken helemaal niets zonder enig probleem tot het weer gaat jeuken. Ik heb mijzelf altijd voorgehouden dat ik niet verslaafd Was maar dat ben ik wel degelijk. Ik heb het gewoonweg niet onder controle. Ben er nu echt klaar mee. Ik wil dit niet meer. Volgens mij ligt de oplossing bij de alcohol want als ik dat niet op heb kan je een kilo coke voor mijn neus leggen zonder dat ik een vin veroer,maar als ik ook maar één slok op heb ga ik voor gaas. Snuif een paar gram in een paar dagen, meld me ziek, zuipen me klem en geef een vermogen uit aan hoeren, zo'n beetje het tegenovergestelde van waar ik doorgaans voor sta.
Wie kent dit patroon en heeft tips, ik kan vanwege specifieke redenen alleen anonieme hulp inschakelen.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
xb74 schreef:Al jarenlang hetzelfde liedje, om de paar weken volop aan de coke, zonder echte aanleiding maar op een of anders manier gebeurt het elke keer weer. Een soort van uitlaatklep. En ik wil het niet eens want weer dat ik vervolgens een week nodig heb om te herstellen. Het probleem ligt m.i. bij alcohol, want als ik ook maar één slok op heb dan ga ik het spul halen en dan gelijk 3 dagen volledig van het pad af, zonder grenzen, een totaal ander persoon. En dan weer een aantal weken helemaal niets zonder enig probleem tot het weer gaat jeuken. Ik heb mijzelf altijd voorgehouden dat ik niet verslaafd Was maar dat ben ik wel degelijk. Ik heb het gewoonweg niet onder controle. Ben er nu echt klaar mee. Ik wil dit niet meer. Volgens mij ligt de oplossing bij de alcohol want als ik dat niet op heb kan je een kilo coke voor mijn neus leggen zonder dat ik een vin veroer,maar als ik ook maar één slok op heb ga ik voor gaas. Snuif een paar gram in een paar dagen, meld me ziek, zuipen me klem en geef een vermogen uit aan hoeren, zo'n beetje het tegenovergestelde van waar ik doorgaans voor sta.
Wie kent dit patroon en heeft tips, ik kan vanwege specifieke redenen alleen anonieme hulp inschakelen.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
045bertjr schreef:
Coke is klotedrug
Keer terug naar Verslaving - Uppers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast