Ifuckedup schreef:Wat ik niet begrijp we hadden dezelfde hoeveelheid, en dezelfde pillen.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Ano schreef:Ifuckedup schreef:Wat ik niet begrijp we hadden dezelfde hoeveelheid, en dezelfde pillen.
het waren witte domino's toch? hoeveel hadden jullie op?
Druks schreef:prototype schreef:Je bent er nog goed vanaf gekomen man.
Als je net als je vriend 8 pillen hebt genomen dat vind ik het echt niet gek dat je er nu klachten aan over hebt gehouden.
Je snapt zelf toch ook wel dat 8 pillen een flinke overdosering is?
En zet je er maar overheen dat je je huisarts niet vertrouwt, red wat er nog te redden valt.
Laten we een wat vriendelijkere toon aanhouden. Deze jongeman heeft echt wel door dat hij niet goed bezig is geweest en heeft al genoeg narigheid aan zijn hoofd.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
prototype schreef:Druks schreef:prototype schreef:Je bent er nog goed vanaf gekomen man.
Als je net als je vriend 8 pillen hebt genomen dat vind ik het echt niet gek dat je er nu klachten aan over hebt gehouden.
Je snapt zelf toch ook wel dat 8 pillen een flinke overdosering is?
En zet je er maar overheen dat je je huisarts niet vertrouwt, red wat er nog te redden valt.
Laten we een wat vriendelijkere toon aanhouden. Deze jongeman heeft echt wel door dat hij niet goed bezig is geweest en heeft al genoeg narigheid aan zijn hoofd.
Nu ik het teruglees komt het inderdaad wat bot over.
Ik wou alleen even duidelijk zijn
Ifuckedup schreef:Ano schreef:Ifuckedup schreef:Wat ik niet begrijp we hadden dezelfde hoeveelheid, en dezelfde pillen.
het waren witte domino's toch? hoeveel hadden jullie op?
3 elk , de rest is speculatie en ja witte dominos
Ifuckedup schreef:Ja en de pillen waren niet getest, mits dit geen mogelijkheid is in Belgie...
Fresh_Life schreef:Ifuckedup schreef:Ja en de pillen waren niet getest, mits dit geen mogelijkheid is in Belgie...
Brussel is er 1
Fresh_Life schreef:ja dat 16 is geen probleem maarja west vlaanderen is wel ver, ik woon op een half u en dat is voor ook de limiet
Einstein schreef:Zijn veelal symptomen van MDMA-misbruik ja. Kan nog wel even duren voor het minder wordt, maar mogelijk heb je geluk.
Piotr schreef:Maak je maar niet zo druk, hoogstwaarschijnlijk gaan deze bijwerkingen vanzelf over. Het is pas één week geleden dus het is niet gek dat je er nog iets van merkt, zeker als je vaker zoveel pakt heeft je lichaam niet genoeg tijd alles te verwerken.
Zat je vriend toevallig aan bepaalde medicatie of had hij misschien veel gedronken? Het kan ook gewoon pech zijn... Want zelf geloof ik in de zuiverheid van de witte domino's, al kan het natuurlijk namaak zijn. Heb laatst ook al neppe supermans voorbij zien komen, maar daar zat volgens mij helemaal geen actieve stof in.
Keer terug naar Verslaving - Uppers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten