Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Ecstacy

Ben je verslaafd aan speed, coke, mdma of een andere stimulant? Wil je info over dit type verslavingen? Hier moet je zijn.

Ecstacy

Berichtdoor Ifuckedup » vr mei 09, 2014 12:56 pm

Hallo,

Ik heb enkele vragen i.v.m xtc, mdma ik heb deze stof misbruikt daar ben ik me bewust van ik heb ongeveer al 20 keer xtc gedaan, zonder tussenstops van 3maand.
Nu ondervind ik enkele problemen en mijn vraag is of dit van xtc komt.
Als er mensen tegen mij praten en het word mij wat te persoonlijk heb ik het gevoel dat mijn hoofd volledig begint te trillen, van links naar rechts ik weet niet of dit daadwerkelijk zo is maar het gevoel is er wel en ik schaam mij daar wel voor.

Ook kan ik soms mijn gedachten niet omzetten in woorden en dan brabbel ik maar wat uit of haper ik tussen mijn woorden ook dit is extreem irritant.
Soms begin ik uit het niets op mijn tanden te kauwen en ontstaat er een enorme spanning op mijn kaken zonder enige reden, net zoals xtc maar dan iets subtieler, in nuchtere toestand komt dit soms voor maar als ik blow heb ik het meer.
Ook draaien mijn ogen soms weg en kan ik met niet meer focussen op iets dan trilt zowat mijn beeld of word het wazig.
Als ik in een drukke omgeving wandel, dan heb ik het gevoel dat ik raar wandel, als ik er begin op te letten dan word het steeds maar erger en zak ik half door mijn knieen, moeilijk uit te leggen maar het is net als er een zwaar gewicht op je schouders ligt en je niet goed meer kan lopen.

Ik hoop dat dit nog zal verdwijnen als het al van de xtc is.

Groetjes
Ifuckedup
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: za mei 03, 2014 1:11 pm

Re: Ecstacy

Berichtdoor Vinnie » vr mei 09, 2014 1:04 pm

ik kan niet met zekerheid zeggen dat het van de mdma is maar de kans is wel redelijk groot :s
gebruik de eerst komende jaren geen mdma, misschien wel helemaal nooit meer :s
met een beetje geluk trekken deze vervelende effecten langzaam weg en heb je er over een half jaar al veel minder last van

veel succes :wave:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Ecstacy

Berichtdoor Vinnie » vr mei 09, 2014 1:05 pm

hoe lang is het eigenlijk geleden dat je voor het laatst mdma hebt gedaan?
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Ecstacy

Berichtdoor Jack of Hearts » vr mei 09, 2014 1:05 pm

Je bent 16, right? Je lichaam gaat nog een heleboel meer mankeren voordat je tijd om is.
Let me forget about today until tomorrow.
Avatar gebruiker
Jack of Hearts
Donateur
Offline
 
Posts: 284
Geregistreerd: ma apr 21, 2014 7:43 pm

Re: Ecstacy

Berichtdoor Ifuckedup » vr mei 09, 2014 1:06 pm

Zal ik ook niet meer doen, sinds mijn vriend vorige week is overleden door overdosis.
En ja ik ben 16. Inderdaad ik heb met mijn lichaam en geest gespeeld en daar draag ik nu de gevolgen van.
Ifuckedup
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: za mei 03, 2014 1:11 pm

Re: Ecstacy

Berichtdoor Ifuckedup » vr mei 09, 2014 1:07 pm

Vorige week was mijn laatste keer.
Ifuckedup
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: za mei 03, 2014 1:11 pm

Re: Ecstacy

Berichtdoor Jack of Hearts » vr mei 09, 2014 1:08 pm

En nou niet meer zo dramatisch doen and man the fuck up.
Let me forget about today until tomorrow.
Avatar gebruiker
Jack of Hearts
Donateur
Offline
 
Posts: 284
Geregistreerd: ma apr 21, 2014 7:43 pm

Re: Ecstacy

Berichtdoor Ifuckedup » vr mei 09, 2014 1:10 pm

Dramatisch?
Wat denk je ik heb dezelfde pille genomen als hij en hij is overleden en ik niet.

http://www.hln.be/hln/nl/922/Nieuws/art ... -xtc.dhtml
http://www.hln.be/hln/nl/922/Nieuws/art ... dode.dhtml
Ifuckedup
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: za mei 03, 2014 1:11 pm

Re: Ecstacy

Berichtdoor Vinnie » vr mei 09, 2014 1:30 pm

gecondoleerd met je vriend man en voortaan niet meer snoepen
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Ecstacy

Berichtdoor Ifuckedup » vr mei 09, 2014 4:54 pm

Wat ik niet begrijp we hadden dezelfde hoeveelheid, en dezelfde pillen en hij ging dood(extreem hoge bloeddruk, schuim uit zijn mond, epileptische bewegingen en paar uur later dood aan dubbele hartaanval), ja inderdaad dit heeft me doen inzien dat drugs iets slechts is, vooral harddrugs en ik vertrouw mijn huisarts niet, ze heeft ook mijn moeder verteld dat ik blowde, laat staan dat ik ga zeggen dat ik pillen neem zal wel wachtten tot het over gaat.
Ifuckedup
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: za mei 03, 2014 1:11 pm

Re: Ecstacy

Berichtdoor Vinnie » vr mei 09, 2014 5:03 pm

huisarts heeft zwijgplicht dus die mag het niet tegen je moeder vertellen als jij het erbij zegt

en ga alsjeblieft niet de schuld aan drugs geven want er zijn genoeg mensen die harddrugs kunnen gebruiken zonder de gevolgen daarvan te merken
dit is een beetje als 4 liter wodka naar binnen gooien en dan klagen dat je in een coma beland :#:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Ecstacy

Berichtdoor Hassan » vr mei 09, 2014 5:04 pm

Ifuckedup schreef:Wat ik niet begrijp we hadden dezelfde hoeveelheid, en dezelfde pillen.


het waren witte domino's toch? hoeveel hadden jullie op? want ik en redelijk veel mensen die ik ken hebben ze liggen en ook hier op het forum zijn mensen in het bezit van witte domino's...

gecondoleerd met je vriend, en ik ben blij dat dit je ogen heeft geopend en niet in een spiraal van meer drugsgebruik heeft gebracht.
Hassan
Offline
 

Re: Ecstacy

Berichtdoor Prototype » vr mei 09, 2014 5:17 pm

Je bent er nog goed vanaf gekomen man.
Als je net als je vriend 8 pillen hebt genomen dat vind ik het echt niet gek dat je er nu klachten aan over hebt gehouden.
Je snapt zelf toch ook wel dat 8 pillen een flinke overdosering is? :#:
En zet je er maar overheen dat je je huisarts niet vertrouwt, red wat er nog te redden valt.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Ecstacy

Berichtdoor Ifuckedup » vr mei 09, 2014 5:20 pm

Ano schreef:
Ifuckedup schreef:Wat ik niet begrijp we hadden dezelfde hoeveelheid, en dezelfde pillen.


het waren witte domino's toch? hoeveel hadden jullie op?


3 elk , de rest is speculatie en ja witte dominos
Ifuckedup
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: za mei 03, 2014 1:11 pm

Re: Ecstacy

Berichtdoor Prototype » vr mei 09, 2014 5:23 pm

Druks schreef:
prototype schreef:Je bent er nog goed vanaf gekomen man.
Als je net als je vriend 8 pillen hebt genomen dat vind ik het echt niet gek dat je er nu klachten aan over hebt gehouden.
Je snapt zelf toch ook wel dat 8 pillen een flinke overdosering is? :#:
En zet je er maar overheen dat je je huisarts niet vertrouwt, red wat er nog te redden valt.


Laten we een wat vriendelijkere toon aanhouden. Deze jongeman heeft echt wel door dat hij niet goed bezig is geweest en heeft al genoeg narigheid aan zijn hoofd.

Nu ik het teruglees komt het inderdaad wat bot over. :grin:
Ik wou alleen even duidelijk zijn :p
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Ecstacy

Berichtdoor Ifuckedup » vr mei 09, 2014 5:24 pm

prototype schreef:
Druks schreef:
prototype schreef:Je bent er nog goed vanaf gekomen man.
Als je net als je vriend 8 pillen hebt genomen dat vind ik het echt niet gek dat je er nu klachten aan over hebt gehouden.
Je snapt zelf toch ook wel dat 8 pillen een flinke overdosering is? :#:
En zet je er maar overheen dat je je huisarts niet vertrouwt, red wat er nog te redden valt.


Laten we een wat vriendelijkere toon aanhouden. Deze jongeman heeft echt wel door dat hij niet goed bezig is geweest en heeft al genoeg narigheid aan zijn hoofd.

Nu ik het teruglees komt het inderdaad wat bot over. :grin:
Ik wou alleen even duidelijk zijn :p

geen probleem, het is maar zo dat het er bij mij in gaat :)
Ifuckedup
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: za mei 03, 2014 1:11 pm

Re: Ecstacy

Berichtdoor Hassan » vr mei 09, 2014 5:51 pm

Ifuckedup schreef:
Ano schreef:
Ifuckedup schreef:Wat ik niet begrijp we hadden dezelfde hoeveelheid, en dezelfde pillen.


het waren witte domino's toch? hoeveel hadden jullie op?


3 elk , de rest is speculatie en ja witte dominos


Thanks voor deze info, dit is voor mij een moment om ook even achter mijn oren te krabben. Laten we zeggen dat het 600mg was dat jullie hebben gepakt, daar ben ik 1x overheen gegaan. Voorlopig geen MDMA meer voor mij iig.
Hassan
Offline
 

Re: Ecstacy

Berichtdoor Ifuckedup » vr mei 09, 2014 7:05 pm

Ja en de pillen waren niet getest, mits dit geen mogelijkheid is in Belgie...
Ifuckedup
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: za mei 03, 2014 1:11 pm

Re: Ecstacy

Berichtdoor Frissa » vr mei 09, 2014 7:07 pm

Ifuckedup schreef:Ja en de pillen waren niet getest, mits dit geen mogelijkheid is in Belgie...

Brussel is er 1
“One of the things you learn, after years of dealing with drug people, is that everything is serious. You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug."
― Hunter S. Thompson, Fear and Loathing in Las Vegas
Avatar gebruiker
Frissa
Legendary
Moderator
Offline
 
Posts: 2321
Geregistreerd: za maart 22, 2014 11:28 am
Woonplaats: Belgie

Re: Ecstacy

Berichtdoor Ifuckedup » vr mei 09, 2014 7:48 pm

Fresh_Life schreef:
Ifuckedup schreef:Ja en de pillen waren niet getest, mits dit geen mogelijkheid is in Belgie...

Brussel is er 1

Ik woon in west-vlaanderen. Bovedien ben ik ook nog maar 16
Ifuckedup
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: za mei 03, 2014 1:11 pm

Re: Ecstacy

Berichtdoor Frissa » vr mei 09, 2014 7:53 pm

ja dat 16 is geen probleem maarja west vlaanderen is wel ver, ik woon op een half u en dat is voor ook de limiet
“One of the things you learn, after years of dealing with drug people, is that everything is serious. You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug."
― Hunter S. Thompson, Fear and Loathing in Las Vegas
Avatar gebruiker
Frissa
Legendary
Moderator
Offline
 
Posts: 2321
Geregistreerd: za maart 22, 2014 11:28 am
Woonplaats: Belgie

Re: Ecstacy

Berichtdoor Ifuckedup » vr mei 09, 2014 8:51 pm

Fresh_Life schreef:ja dat 16 is geen probleem maarja west vlaanderen is wel ver, ik woon op een half u en dat is voor ook de limiet

Belgie en drugs is geen goeie combinatie, dat heb ik al lang gemerkt
Ifuckedup
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: za mei 03, 2014 1:11 pm

Re: Ecstacy

Berichtdoor Frissa » vr mei 09, 2014 10:54 pm

idd :|
“One of the things you learn, after years of dealing with drug people, is that everything is serious. You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug."
― Hunter S. Thompson, Fear and Loathing in Las Vegas
Avatar gebruiker
Frissa
Legendary
Moderator
Offline
 
Posts: 2321
Geregistreerd: za maart 22, 2014 11:28 am
Woonplaats: Belgie

Re: Ecstacy

Berichtdoor Einstein » za mei 10, 2014 10:38 pm

Zijn veelal symptomen van MDMA-misbruik ja. Kan nog wel even duren voor het minder wordt, maar mogelijk heb je geluk.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Ecstacy

Berichtdoor Ifuckedup » zo mei 11, 2014 12:49 pm

Einstein schreef:Zijn veelal symptomen van MDMA-misbruik ja. Kan nog wel even duren voor het minder wordt, maar mogelijk heb je geluk.


Het trillen met mijn hoofd is ondertussen gestopt, spanning op kaken en haperen tussen woorden is er nog steeds..
Ifuckedup
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: za mei 03, 2014 1:11 pm

Re: Ecstacy

Berichtdoor Einstein » zo mei 11, 2014 2:46 pm

Met name dat laatste kan nog langdurig aanhouden, denk ik. Uiteindelijk zal dat ook wel beter worden.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Ecstacy

Berichtdoor Perry » zo mei 11, 2014 3:33 pm

Ik heb dat laatste ook ernstig gehad, ook gewoon totaal niet meer uit m'n woorden komen en struikelen over m'n tong.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Ecstacy

Berichtdoor Piotr » ma mei 12, 2014 6:18 pm

Maak je maar niet zo druk, hoogstwaarschijnlijk gaan deze bijwerkingen vanzelf over. Het is pas één week geleden dus het is niet gek dat je er nog iets van merkt, zeker als je vaker zoveel pakt heeft je lichaam niet genoeg tijd alles te verwerken.

Zat je vriend toevallig aan bepaalde medicatie of had hij misschien veel gedronken? Het kan ook gewoon pech zijn... Want zelf geloof ik in de zuiverheid van de witte domino's, al kan het natuurlijk namaak zijn. Heb laatst ook al neppe supermans voorbij zien komen, maar daar zat volgens mij helemaal geen actieve stof in.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Ecstacy

Berichtdoor Ifuckedup » ma mei 12, 2014 9:19 pm

Piotr schreef:Maak je maar niet zo druk, hoogstwaarschijnlijk gaan deze bijwerkingen vanzelf over. Het is pas één week geleden dus het is niet gek dat je er nog iets van merkt, zeker als je vaker zoveel pakt heeft je lichaam niet genoeg tijd alles te verwerken.

Zat je vriend toevallig aan bepaalde medicatie of had hij misschien veel gedronken? Het kan ook gewoon pech zijn... Want zelf geloof ik in de zuiverheid van de witte domino's, al kan het natuurlijk namaak zijn. Heb laatst ook al neppe supermans voorbij zien komen, maar daar zat volgens mij helemaal geen actieve stof in.

We hadden 2 biertjes op en medicatie nam hij niet denk ik.
Ifuckedup
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: za mei 03, 2014 1:11 pm

Re: Ecstacy

Berichtdoor Piotr » ma mei 12, 2014 9:28 pm

Pff, heftig man. Sterke! Jammer dat het zo heeft moeten lopen, want dit is nou geen typisch geval van nalatigheid. Al is het natuurlijk niet verstandig om zo vaak mdma te misbruiken, maar dit soort gevolgen verwacht je niet aangezien je altijd wel mensen kent die het nog bonter maken.

Maar wat bedoel je met speculatie (over de hoeveelheid pillen)? Je denkt dat hij er minimaal 3 op heeft, dus het zouden er meer kunnen zijn? Heb je hem voor zijn kritieke toestand nog gesproken? Het zou natuurlijk altijd kunnen dat hij daar bovenop nog iets heeft gepakt, wat geen mdma blijkt te zijn.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Volgende

Keer terug naar Verslaving - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner