Ik ben nu 3,5 maand verder en dingen zijn toch wel verandert. Vroeger had ik aan 3 puntjes genoeg voor een avond ofso. Tegenwoordig gaat er meestal tussen een halve en 3 kwart gram doorheen. En na het uitgaan eet ik dan met tegenzin wat maar slapen is er niet meer bij die nacht. En meestal begin ik dan ook wat te hallucineren tot ik de volgende avond weer ga slapen. De dagen erna voel ik me dan brak en heb ik nergens zin in. (Duh) Dan denk ik vaak aan minderen en soms aan stoppen. Maar richting het weekend trekt het weg en heb ik wel weer zin om uit te gaan en te gebruiken. Zo gaat het nu al een maand. En ik weet ook eigenlijk niet meer wat ik nu echt wil. Dan wil ik gebruiken en dan wil ik weer minderen of stoppen.
Verder kan ik me er nog steeds aan houden om niet doordeweeks te gebruiken. En gebruik ook niet voor of na het uitgaan. En heb laatst nog een weekend overgeslagen zelfs. Maar die wisselende gedachten elke keer weer daar maak ik me toch wel zorgen om.
Gaat dit te ver of herkennen jullie een beginnende verslaving? Of moet ik me gewoon niet zo aanstellen?