Koekert schreef:niet zo aanstellen
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
lolnoob schreef:Doe het 2-3 maanden niet.
Is dit een te moeilijke opgave dan gaat het idd de verkeerde kant op.
DrMed schreef:Ik twijfel er niet aan dat je er makkelijk mee KAN stoppen, maar de kans dat je WILT stoppen is vrij klein.
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=41&t=9460
Scooby schreef:Misschien vind je dit topic van df.nl interessant, gaat over speed verslaving.
- Code: Selecteer alles
Koekert schreef:Scooby schreef:Misschien vind je dit topic van df.nl interessant, gaat over speed verslaving.
Idd nuttige info en had het ooit al eens helemaal doorgelezen. Vandaar dat ik heb besloten niet voor en na het uitgaan te gebruiken. Maar eigenlijk zou ik het natuurlijk best willen.
DrMed schreef:Ik twijfel er niet aan dat je er makkelijk mee KAN stoppen, maar de kans dat je WILT stoppen is vrij klein.
Plimu schreef:Koekert schreef:Scooby schreef:Misschien vind je dit topic van df.nl interessant, gaat over speed verslaving.
Idd nuttige info en had het ooit al eens helemaal doorgelezen. Vandaar dat ik heb besloten niet voor en na het uitgaan te gebruiken. Maar eigenlijk zou ik het natuurlijk best willen.
junk, hier begint het mee
ik zeg nog een keer iets verstandigs, je komt hier om je gebruik goed te praten, je wilt horen dat je gebruik prima is, maar merkt zelf al de verlangens naar het vaker te gebruiken.
een van de eerste effecten van een verslaving is het niet willen inzien van die tekens.
suc6 je zal het nog nodig hebben
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Mijn gouden regel is "als je je afvraagt of het te veel is, is het waarschijnlijk zo".
Als je denkt dat het te veel begint te worden, wordt het te veel voor jou. Dan maakt het niks uit dat er tig vreemden op een of ander forum zitten die nog meer dan jou gebruiken. Er zal altijd wel iemand zeggen dat het meevalt, hoeveel je ook gebruikt.
Hoe vroeger je denkt dat het te veel wordt, hoe beter natuurlijk, wat voorzichtigheid kan nooit kwaad
Koekert schreef:Dit zou al een stuk beter zijn toch?
Dreuge schreef:Koekert schreef:Dit zou al een stuk beter zijn toch?
Volgens mij wel, toch? Denk ik tenminste, geloof ik.
Enjoy schreef:Dreuge schreef:Koekert schreef:Dit zou al een stuk beter zijn toch?
Volgens mij wel, toch? Denk ik tenminste, geloof ik.
Zoals eerder gezegd, je weet het allemaal best wel.. Zo moeilijk is het niet om te begrijpen dat minderen in gebruik beter is toch?
Koekert schreef:Maar goed, Ik had nu in gedachten om ongeveer 1 keer per maand te gebruiken en te kijken hoe dit gaat. Dit zou al een stuk beter zijn toch?
Plimu schreef:ik zeg nog een keer iets verstandigs, je komt hier om je gebruik goed te praten, je wilt horen dat je gebruik prima is, maar merkt zelf al de verlangens naar het vaker te gebruiken.
een van de eerste effecten van een verslaving is het niet willen inzien van die tekens.
Winehouse schreef:Als je het jezelf alleen al afvraagt is het foute boel. Je moet er nieteens over na hoeven denken
In het begin was wekelijks gebruik goed te doen. Maar later ging ik me steeds slechter voelen. Want als ik net een beetje begon te herstellen was het alweer weekend. En dan was de verleiding toch groot om weer te gebruiken. Want ik had dan toch weer een brakke kut week school/stage gehad. En dan vond ik het weer tijd voor iets leuks . Het zal verschillen per persoon maar voor mij was het te veel. (Of ik gebruikte te veel dat kan ook)Jack Daniels schreef:elk weekend is niet TE veel in mijn ogen, natuurlijk wel veel.. als je er maar vanaf kan blijven als dat moet
FlashKip schreef:je bent gewoon een kankerjunk
Keer terug naar Verslaving - Uppers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten