Gele Banaan schreef:dit is geen rap maar een lap
MissIng schreef:
Ik ben 19 , ik houdt heel veel van hardcorefeesten en de lifestyle eromheen.
Eigenlijk mijn hele jeugd heb ik mezelf heel strak gehouden met dingen, onzekerheid eigenlijk. Ik moest van mezelf me eigenlijk altijd op de vingers tikken omdat ik heel wat situaties achter de rug heb.
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
blaatschaap404 schreef:Vanaf het moment dat je het elk weekend bent gaan gebruiken ben je al te ver gegaan naar mijn mening. Je bent jezelf inderdaad voor de gek aan het houden met gedachtes als "ik ben de eerste die naar bed gaat" want op dat moment heb je de drugs al in je lichaam zitten die paar uurtjes dat jij eerder naar bed gaat dan de rest gaat er echt niet voor zorgen dat je je lichaam geen schade aandoet met drugs
Je zal de nadelige effecten misschien nu nog niet merken maar die komen vanzelf, niemand is immuun daartegen. Ik snap wel hoe je je voelt, nu doe ik zelf niet elk weekend drugs maar ik heb zelf wel gemerkt dat ik nooit meer naar een drum&bass feestje ga zonder drugs. Ik ben namelijk bang dat ik het dan niet naar me zin ga hebben of zo. Onzin natuurlijk maar die gedachte speelt wel door mijn hoofd. Mijn oplossing: minder feestjes pakken Nu is dat in jouw situatie natuurlijk wat lastiger.
Ik snap heel goed dat het moeilijk is om nee te zeggen, vooral als iemand het je voor je neus houdt met de vraag of je ook even gezellig mee wilt doen. Als je graag wilt minderen maar je hebt er erg veel moeite mee zou ik dit gewoon bespreekbaar maken met je vrienden, zo kunnen zij je ook helpen met minderen door het je niet meer aan te bieden.
Ik zou in ieder geval proberen zo snel mogelijk van het wekelijks gebruik af te stappen voordat de negatieve effecten opduiken en je er echt last van gaat krijgen
Ted Bundy schreef:MissIng schreef:
Ik ben 19 , ik houdt heel veel van hardcorefeesten en de lifestyle eromheen.
Eigenlijk mijn hele jeugd heb ik mezelf heel strak gehouden met dingen, onzekerheid eigenlijk. Ik moest van mezelf me eigenlijk altijd op de vingers tikken omdat ik heel wat situaties achter de rug heb.
Hihihi
heb niets tie te voegen. Sorry, sterkte xx
MissIng schreef:Het lijkt me echt super fijn als iemand even met me wil kletsen.
MissIng schreef:
Ja ik vind het moeilijk om dan niet mee te doen, vaak denk ik ook omdat ik me dan snel buiten gesloten voel. Ik kan helaas niet echt goed uitleggen op zo'n forum wat er speelt, beetje te openbaar denk ik maar het zit vrij lastig in mekaar.
Maar bedankt voor je reactie, ik moest het even horen van iemand anders dan mijn eigen gedachtes denk ik haha
blaatschaap404 schreef:MissIng schreef:
Ja ik vind het moeilijk om dan niet mee te doen, vaak denk ik ook omdat ik me dan snel buiten gesloten voel. Ik kan helaas niet echt goed uitleggen op zo'n forum wat er speelt, beetje te openbaar denk ik maar het zit vrij lastig in mekaar.
Maar bedankt voor je reactie, ik moest het even horen van iemand anders dan mijn eigen gedachtes denk ik haha
Dat moet je niet doen makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.. Ik zou je problemen gewoon voorleggen bij je vrienden, als het echte vrienden zijn dan snappen ze wel waar je vandaan komt
Voel je nooit verplicht om iets te moeten nemen omdat je er anders "niet bij hoort". Je vrienden zullen je echt niet meteen buitensluiten als jij de drugs die ze aanbieden afslaat of zo. Doen ze dat wel , dan is het hoog tijd voor nieuwe vrienden
Het nemen van drugs is altijd je eigen keus, laat je nooit dwingen
JongGeleerd schreef:Klinkt wel een beetje als mijn verhaal, maar de enige tip is: Leer nee zeggen. Dat deed ik ook. Deed...
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
das falko schreef:Iedereen zijn situatie is natuurlijk anders en ik weet de details van de jouwe niet maar van wat ik hier lees denk ik dat je beter met al die "vrienden" het contact zou verbreken.toegegeven dat wordt moeilijk in het begin maar je zult vele gelukkiger zijn aan het einde van de rit dan dat je nu ooit zal zijn.geloof me,ik heb het ook gedaan.
Keer terug naar Verslaving - Uppers
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 11 gasten