Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

hulpmiddelen om van amfetamineverslaving af te geraken

Ben je verslaafd aan speed, coke, mdma of een andere stimulant? Wil je info over dit type verslavingen? Hier moet je zijn.

hulpmiddelen om van amfetamineverslaving af te geraken

Berichtdoor wesley » ma jun 25, 2018 4:03 am

hey, mijn naam is wesley, en ben het compleet beu (speedgebruik)

heeft er iemand hulpmiddeltjes om van ...
ik kan het juist 3a4 dagen volhouden

EN IK WIL ECHT STOPPEN


maar die derde of vierde dag, compleet rusteloos, geen motivatie
living hell

het begon allemaal met paddo's!! badtrip gehad op mijn 19de, ik ben er nu 41!

ik heb 22 jaren speed genomen, mijn verslaving was dat amfetamines, mijn bad-trip (laat ik het zo zeggen :doordat ik constant aan het flashen/trippen was : na een paar lijntjes, kon ik mijn gedachten de baas) stopte


afkick (en in bed liggen)
soms maanden, jaren

heeft er iemand enige hulp/raad voor mij?


alle hulpmiddelen zijn welkom,

alvast bedankt
en hopend op een reaktie, wesley
wesley
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: ma jun 25, 2018 3:41 am

Re: hulpmiddelen om van amfetamineverslaving af te geraken

Berichtdoor PiraatPanda » ma jun 25, 2018 6:35 am

Heb je de verslavingszorg al geprobeerd?

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: hulpmiddelen om van amfetamineverslaving af te geraken

Berichtdoor Drientje » ma jun 25, 2018 10:17 am

Uit eigen ervaring weet ik dat je soms weken verder bent voor je weer een klein beetje zin hebt om überhaupt je bed uit te komen. Dit soort verslavingen vragen enorm veel van je lichaam. Je energie is 0, je lichaam is absoluut uitgeput en waarschijnlijk je geest nog meer.

Ik denk dat jij er goed aan doet om hulp te vragen bij je verslaving. Naast dat ik het vermoeden heb dat jij, net als ik, iemand nodig hebt die je uit je bed sleurt en je mee neemt, is het fijn om gewoon over je problemen te kunnen praten met mensen die er verstand van hebben.

Succes!
Avatar gebruiker
Drientje
Is zo slecht nog niet.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1814
Geregistreerd: di feb 22, 2011 9:36 am

Re: hulpmiddelen om van amfetamineverslaving af te geraken

Berichtdoor wesley » ma jun 25, 2018 2:10 pm

bedankt allebei ;-)

ik heb misschien de beste gedachten in mijn hoofd gestoken

EEN POSITIEF TOEKOMST/VISIE!

als ik me wat dipjes voel, direct naar die richting kijken, RECHTDOORGAAN ;-)

en heb zeer goede vriendin en enkele goeie vrienden

EN JA, ben ooit eens afgekickt op 2maanden, maar toen gebruikte ik al langer

en ja, ik ga me laten begeleiden ;-)

en DAPPER zijn, beseffen dat het enkel maar een periode van afkick zal zijn: EN BLIJVEN NAAR DE TOEKOMST KIJKEN
misschien naar universiteit gaan, sterkt mij wel: de gedachte dat i na alles wat ik heb meegemaakt, op mijn 41ste, nog mijn verstand heb ;-)

Ga morgen met psychiater om te proberen 3 weken voorgeschreven dextro amfetamine te krijgen

en begleid gebruik daarvan

Ik denk dan 3weken max en ik ben er vanaf


alvast bedankt voor jullie reaktie, meen ik !!!!

wesley
wesley
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: ma jun 25, 2018 3:41 am

Re: hulpmiddelen om van amfetamineverslaving af te geraken

Berichtdoor Drientje » ma jun 25, 2018 2:34 pm

wesley schreef:bedankt allebei ;-)

ik heb misschien de beste gedachten in mijn hoofd gestoken

EEN POSITIEF TOEKOMST/VISIE!

als ik me wat dipjes voel, direct naar die richting kijken, RECHTDOORGAAN ;-)

en heb zeer goede vriendin en enkele goeie vrienden

EN JA, ben ooit eens afgekickt op 2maanden, maar toen gebruikte ik al langer

en ja, ik ga me laten begeleiden ;-)

en DAPPER zijn, beseffen dat het enkel maar een periode van afkick zal zijn: EN BLIJVEN NAAR DE TOEKOMST KIJKEN
misschien naar universiteit gaan, sterkt mij wel: de gedachte dat i na alles wat ik heb meegemaakt, op mijn 41ste, nog mijn verstand heb ;-)

Ga morgen met psychiater om te proberen 3 weken voorgeschreven dextro amfetamine te krijgen

en begleid gebruik daarvan

Ik denk dan 3weken max en ik ben er vanaf


alvast bedankt voor jullie reaktie, meen ik !!!!

wesley


Ik weet niet of je er na 3 weken vanaf bent. Amfetamine verslaving nestelde zich bij mij voornamelijk geestelijk en dat ik verlangde naar vroegere tijden dat alles anders en beter was. Dat verlangen heb ik aan moeten pakken door de huidige situatie te veranderen. Ik ben terug naar school gegaan en heb nu een baan vol verantwoordelijkheden die mij in het hier en nu houden. Ik kan en wil niet meer terug naar de tijd van vroeger. Sterker nog, het continue denken aan vroeger hield me tegen vooruit te dromen en vooruit te komen.

Als je een leuke studie vinden kunt, ga ervoor. Ik weet niet wat je kunt of waar je passie ligt maar laat je niet tegenhouden door leeftijd. Als je iets wilt en je bent bereid om ervoor te knokken, dan geeft de wereld echt wel mee.
Avatar gebruiker
Drientje
Is zo slecht nog niet.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1814
Geregistreerd: di feb 22, 2011 9:36 am

Re: hulpmiddelen om van amfetamineverslaving af te geraken

Berichtdoor Perry » ma jun 25, 2018 9:45 pm

LSD
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: hulpmiddelen om van amfetamineverslaving af te geraken

Berichtdoor Knabbel » di jun 26, 2018 12:55 am

Perry schreef:LSD




OOOOH LEEEE OHHHHH LEEEEEE
''hou je bek ik moet ook herstellen van je kanker knabbelkut stinkhoer'' ~ Frissa

Avatar gebruiker
Knabbel
Aspergeplukker
Donateur
Offline
 
Posts: 582
Geregistreerd: vr feb 28, 2014 4:28 pm

Re: hulpmiddelen om van amfetamineverslaving af te geraken

Berichtdoor Drientje » di jun 26, 2018 9:31 am

Perry schreef:LSD


Hell, dat heeft ook echt geholpen van de pep af te blijven. :kleuter:
Avatar gebruiker
Drientje
Is zo slecht nog niet.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1814
Geregistreerd: di feb 22, 2011 9:36 am

Re: hulpmiddelen om van amfetamineverslaving af te geraken

Berichtdoor Frissa » di jun 26, 2018 11:41 pm

Denk dat je bij een amfetamine verslaving gewoon wat tandjes moet bijten. Ikzelf ben van de ene op andere dag gestopt en ik denk toch dat ik een redelijke zware verslaving had. Tuurlijk ben je de eerste paar weken noet jezelf maar dat gaat over. Beetje karakter tonen en het komt wel goed :) succes
“One of the things you learn, after years of dealing with drug people, is that everything is serious. You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug."
― Hunter S. Thompson, Fear and Loathing in Las Vegas
Avatar gebruiker
Frissa
Legendary
Moderator
Offline
 
Posts: 2321
Geregistreerd: za maart 22, 2014 11:28 am
Woonplaats: Belgie

Re: hulpmiddelen om van amfetamineverslaving af te geraken

Berichtdoor MrMDMA » ma jan 14, 2019 12:25 am

Bumpje, maar ik vind het het waard.

Je moet zorgen dat je je nuchtere leven op zo'n manier inricht dat het je ook blijft uitdagen. Bovendien raad ik je aan geestelijke ondersteuning te zoeken. Je zal ervan versteld staan hoe je mindset/bewustzijn je gedrag en emoties kunnen beinvloeden. Die vierde dag, ik weet het, het is ook niet makkelijk, want je aangeleerde reactie is om dan in paniek/onzekerheid te vervallen. Maar probeer dan juist te bedenken wat je voelt, waarom je het voelt, wat je eraan kan doen, wat in nuchtere tijden je hersenen nog wel op gang kan brengen. Zodra je dit beter gaat beheersen zal je merken dat je in een opwaartse spiraal geraakt, want vooruitgang en prestaties stimuleren op zijn beurt ook weer het vrijkomen van neurotransmitters.
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."

Avatar gebruiker
MrMDMA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: za jun 25, 2011 7:13 pm

Re: hulpmiddelen om van amfetamineverslaving af te geraken

Berichtdoor Perry » vr jan 18, 2019 6:04 pm

Jcutter schreef:Wat het probleem vaak is met stoppen met amfetamine, is dat het leven zonder drugs bijzonder saai kan zijn. Daarom is het verstandig om intensief te gaan sporten of om uit vliegtuigen te springen met zo'n parachute op je rug. Of ga op een schietclub. Beetje met ak's op van die platen schieten :twisted:

Ja, dit zijn natuurlijk hele goede voorstellen, zeker, maar als je je verveelt...zou je ook kunnen gaan werken :roll2:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: hulpmiddelen om van amfetamineverslaving af te geraken

Berichtdoor Perry » vr jan 18, 2019 6:14 pm

Jcutter schreef:perry, hou je fucking bek dicht. ga lekker het centrum in en je piemel laten zien aan winkelbeveiligers.

:lol:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: hulpmiddelen om van amfetamineverslaving af te geraken

Berichtdoor Jmths » vr jan 18, 2019 8:07 pm

Doet mij een beetje denken aan John Mcafee in die scene dat hij rondvaart in zijn speedboot en verteld dat hij zich verveelde en zijn leven wilde om gooien. Dat hij vervolgens zijn kleine imperium begint vol moet hoeren, wapens drugs en wat niet nadat hij daarvoor nog 20 jaar yoga instructeur was geweest op zijn eigen landgoedje van 100 hectare in de beboste bergen met minstens tientallen miljoenen op zijn bankrekening. Ik zal het einde nog niet verklappen maar wellicht kan men het raden. :')
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm


Keer terug naar Verslaving - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron