Petrovic schreef:Als je niet tevreden bent met de geleverde zorg, dan zou ik naar iets anders op zoek gaan.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
AD1984 schreef:. Tot dat ik achter kwam dat hij snuifte
Poseidon schreef:AD1984 schreef:. Tot dat ik achter kwam dat hij snuifte
Mevrouw Vinz. Goed lezen. Overigens hoop ik dat die mevrouw naast haar gokprobleem ook een cursus ABN gevolgd heeft.
pepfanaat schreef:Misschien is de iriszorg in Tiel wat voor je man.
Het kan ook zijn dat de iriszorg nu in Nijmegen zit want ze kwamen op een andere locatie te zitten heb ik gehoord.
Ik heb zelf wel een goeie ervaring met die kliniek, daar is het me ook gelukt om een tijd nuchter te blijven.
Ze doen ook aan nazorg.
Fool schreef:Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.
Wellis
arnie87 schreef:Clean worden is makkelijk.......... verwijder het nummer van je dealer en dreig met aangifte via meld misdaad anoniem als hij blijft bellen of smsen.. dan kappen ze wel hoor!
Gewoon er voor zorgen dat je NIET aan drugs kan komen op het moment van je craving..
Perry schreef:arnie87 schreef:Clean worden is makkelijk.......... verwijder het nummer van je dealer en dreig met aangifte via meld misdaad anoniem als hij blijft bellen of smsen.. dan kappen ze wel hoor!
Gewoon er voor zorgen dat je NIET aan drugs kan komen op het moment van je craving..
En je vriendenkring dan? Of je eigen drang? Als je maar graag genoeg wilt, kan vrijwel alles krijgen...
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Protoderator schreef:Perry schreef:arnie87 schreef:Clean worden is makkelijk.......... verwijder het nummer van je dealer en dreig met aangifte via meld misdaad anoniem als hij blijft bellen of smsen.. dan kappen ze wel hoor!
En je vriendenkring dan? Of je eigen drang? Als je maar graag genoeg wilt, kan vrijwel alles krijgen...
Waar is je meth dan?
Fool schreef:Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.
Wellis
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:Als ik hier 's avonds of 's nachts rondloop door de wijk komen de dealertjes vanzelf naar mij toe
Protoderator schreef:Amvitamientje schreef:Als ik hier 's avonds of 's nachts rondloop door de wijk komen de dealertjes vanzelf naar mij toe
CRACK KOPEN?
Poseidon schreef:Protoderator schreef:Amvitamientje schreef:Als ik hier 's avonds of 's nachts rondloop door de wijk komen de dealertjes vanzelf naar mij toe
CRACK KOPEN?
Als Perry nu geen ban had, zou hij je bij het team aangescheten hebben. O wacht...
Houston we've got a problem.
Perry schreef:Jup, kan gewoon!
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Keer terug naar Verslaving - Uppers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten