Hi allemaal,
Ik heb echt twee minuten geleden ook al een ander topic geopend maar dit schoot me te binnen en ik wilde heel graag advies vragen.
Ik ben erg jong maar ik heb al veel geprobeerd (XTC, MDMA, 2C-B, poppers, lachgas, ketamine, coke, pep, en wiet). Ik ben hier altijd heel erg open over geweest naar mijn moeder toe.
Nou zitten wij niet in een hele fijne toestand thuis. Ik woon in een crisisopvang en ik ben depressief en mijn moeder maakt zich ernstige zorgen. Ze drinkt in het weekend (veel en veel en veel en veel en veeeeeel teveel), en vaak heb ik ook het idee dat ze haar verdriet wegdrinkt.
Met oud en nieuw heeft ze toegegeven dat ze een half jaar geleden coke heeft gebruikt. Ik vond het toen nog terror en grappig en leuk.
Maar een paar dagen geleden kwam ze stomdronken thuis met het verhaal dat ze weer eens coke had gesnoven. Misschien nu er zo open over gepraat wordt thuis, dat ze het vaker gaat doen?
Kan iemand mij hier advies in geven? (Ze is toen trouwens volledig over mijn grenzen heen gegaan met dingen die er zijn gebeurd! Ze heeft echt dingen gedaan die niet kunnen en die onvolwassen en onacceptabel zijn!)