door psychedelic23 » di dec 12, 2017 6:46 am
Ik ben ook benieuwd naar de gang van zaken, maar waarover gaat het hier verdomme, over speed of coke?
Want ja van coke ga je financieel vlugger de afgrond in en speed mss fysiek, je doet aan beloningsgedrag om de stomme 9 to 5 grijze dagen doorslepende martelgang met de altijd verafzijnde drie weekjes vakantie ... een beetje swung te geven.
Zijn we niet allemaal zo, schoppen tegen de sleur, keet schoppen, uren bellen op kosten van het werk met de boosaardigste grappen en stemimmitaties van oversten , apotheken opbellen in hun thuisstreek waar we geneerd vragen naar ncreme voor wratten op zijn balzak? Ja zo zijn we allemaal, proberen niet werken tijdens het werk is de truc, das pas een drug.
Ooit wou ik buitengegooid worden op men job, en ben ik letterlijk gestopt met werken op mijn werk
maaaaaanden geeft het geduurd en alsnog moest ik me dan voortdurend ziek melden vooraleer iemand iets merkte.
ik mag neergebliksemd worden als ik lieg, ik was beveiliger, en liet gewoon de slagbomen open staan en iedereen binnen en buiten gaan zonder een poot uit te steken.
Maar dat wekte argwaan bij alle betreders en verlaters van het terrein, ze zagen aan men snode ogen, die geniepige boosaardige glinsterende dingetjes, dat dit nlist moest wezen?
welnu , er zijn niks of nul verkeerde leveringen of uitgaande zendingen gebeurd.
De bazen keken door het raam en zien de dingen anders die dachten godverdomme met die portier gaat het goed, hij zag geldstromen, nooit stoppende geldstromen
collega's die wel de slagbomen toededen werden ernstig bekritiseerd en vernederd voor hun loomheid, de circulatie? waar i de circulatie
enfin, lang verhaal kort, op nieuwjaar kreeg ik zelfs ndoos marsepein en nfles champagne als beste werknemer, en ik deed niks,
waarom lul ik dit hier nu allemaal? welja beter zoek je zo'n absurde kick op je werk , dan die dopamine rush die geld kost en je later in depressies bekoopt, wordt high on life, bedonder de bazen en wordt alsnog nheld.