Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Afkickkliniek

Wil je iets kwijt over je verslaving, heb je een vriend die te veel neemt, of zoek je steun bij het stoppen?
Alles wat met verslavingen te maken heeft hoort hier, of het nu drugs-gerelateerd is of niet.

Afkickkliniek

Berichtdoor Halfay » ma aug 10, 2015 1:27 am

Hallo beste leden,

Ik wil me al een tijdje laten opnemen voor men opiaat verslaving maar ik durf de stap niet zetten omdat ik altijd hoor dat een afkickkliniek vrij duur is.

Maar wat ik me afvraag wat vrij duur is, hoeveel geld ben je kwijt om een idee te hebben of het financieel haalbaar is voor me.

Ik kom ook uit België, weet iemand of het ook vergoed wordt.

Groeten
Halfay
Newbie
Offline
 
Posts: 20
Geregistreerd: zo jul 19, 2015 8:37 pm

Re: Afkickkliniek

Berichtdoor Frog » ma aug 10, 2015 1:48 am

Halfay schreef:Hallo beste leden,

Ik wil me al een tijdje laten opnemen voor men opiaat verslaving maar ik durf de stap niet zetten omdat ik altijd hoor dat een afkickkliniek vrij duur is.

Maar wat ik me afvraag wat vrij duur is, hoeveel geld ben je kwijt om een idee te hebben of het financieel haalbaar is voor me.

Ik kom ook uit België, weet iemand of het ook vergoed wordt.

Groeten

Ik heb geen idee of het duur is,en of het vergoed word, een prive kliniek lijkt me iig niet goedkoop.
Je zou het kunnen uitzoeken via je zorgverzekeraar, prive klinieken worden nooit vergoed bij mijn weten, of heel misschien deels ,maar dat is dan weer afhankelijk van hoe je verzekerd bent etc etc.

Nogmaals ik heb geen idee, maar met googel en even je verzekeringspolis checken of bellen kan al hoop inzicht geven.
Veel sterkte en succes met je afbouw.
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Afkickkliniek

Berichtdoor LilNerd » di aug 11, 2015 5:12 pm

Detox word over het algemeen vergoed, prive kliniek zuid afrika etc moet je bij betalen.

Heb al 5x detox gehad, krijg ook afschrifte te zien hoef zelf niks te betalen maar lopen tot 55.000 euro.
Laatst bijgewerkt door LilNerd op vr aug 14, 2015 6:41 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
LilNerd
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 30
Geregistreerd: vr aug 07, 2015 9:38 pm

Re: Afkickkliniek

Berichtdoor Perry » wo aug 12, 2015 12:04 am

Daar gaat al ons verzekeringsgeld naartoe...
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Afkickkliniek

Berichtdoor Maus » wo aug 12, 2015 12:26 am

Halfay schreef:Hallo beste leden,

Ik wil me al een tijdje laten opnemen voor men opiaat verslaving maar ik durf de stap niet zetten omdat ik altijd hoor dat een afkickkliniek vrij duur is.

Maar wat ik me afvraag wat vrij duur is, hoeveel geld ben je kwijt om een idee te hebben of het financieel haalbaar is voor me.

Ik kom ook uit België, weet iemand of het ook vergoed wordt.

Groeten

Wat Frog zegt: overleg met je ziektekostenverzekeraar en vraag waar je recht op hebt.

Succes met je afkick!
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info


Keer terug naar Verslaving

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner