Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Detox ervaringen

Wil je iets kwijt over je verslaving, heb je een vriend die te veel neemt, of zoek je steun bij het stoppen?
Alles wat met verslavingen te maken heeft hoort hier, of het nu drugs-gerelateerd is of niet.

Detox ervaringen

Berichtdoor Flameon » zo feb 27, 2011 2:33 am

Detox is de moderne naam voor ontgiften van het lichaam. Dit wordt veelal gedaan na langdurig drank of drugsgebruik (maar kan ook gedaan worden zonder dat je alcohol/drugs hebt gebruikt).

Heb je vragen over detoxen? Heb je zelf een detoxfase doorlopen in een kliniek, of heb je het zelf gedaan met behulp van een kuurtje bv?
Deel het met je mede-forumleden, zodat we ons een beter beeld kunnen vormen over 't detoxen!
Of stel hier je vragen over alles wat te maken heeft met detox
Avatar gebruiker
Flameon
Donateur
Offline
 
Posts: 2319
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Bouwde dit forum mee op. Nu niet meer actief

Re: Detox ervaringen

Berichtdoor Frog » zo feb 27, 2011 10:28 pm

Ik heb er geen ervaringen mee als in de zin van serieuze Detox, wel afbouwen an slaapmedicatie enzo.
Vaak doe ik zelf na een periode van veel benzo en wiet gebruik, proberen zolamg mogelijk nik tenemen.
Extra groentes eten, meer water drinken, proberen meer te bewegen.
Dat is niet verglijkbaar met een Detox opname, maar ik noem het voor mezelf soort van Detox :)
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Detox ervaringen

Berichtdoor Flameon » ma feb 28, 2011 1:37 am

Is het ook wel Frog. Je ontgiftigd toch jezelf even. Goed van je!
Avatar gebruiker
Flameon
Donateur
Offline
 
Posts: 2319
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Bouwde dit forum mee op. Nu niet meer actief

Re: Detox ervaringen

Berichtdoor FuntCase » do jun 09, 2011 9:50 pm

Na een weekendje speed/mdma gebruik eet ik elke dag 2 stuks fruit(vaak bananen), 1 vitaminepil, 1 pil voor de botten(calcium, magnesium enz.) ontbijt ik elke dag en probeer ik veel te zweten en te poepen en plassen(veel eten en drinken dus)

Na mijn eerste keer speed kwam het overal uit, via mn huid na een flinke zweetbui, en de volgende dag had ik diarree met een aparte gele glans. Ik houd ook de kleur van mijn urine in de gaten.(als mn plas te geel wordt ga ik meer drinken)
Demons run when a good man goes to war
Night will fall and drown the sun
When a good man goes to war

Friendship dies and true love lies
Night will fall and the dark will rise
When a good man goes to war

Demons run, but count the cost
The battle's won, but the child is lost
Avatar gebruiker
FuntCase
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 229
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 6:33 pm

Re: Detox ervaringen

Berichtdoor Arizona » za jun 11, 2011 9:27 am

Eind 2009 op een detox afdeling gezeten voor 2 weken. ik kwam zwaar onder invloed binnen. Na enkele dagen begon de gekte in mijn hoofd. Ik wist niet meer wat er gebeurde om mij heen, de paranoide wanen waren echt afschuwelijk. Gelukkig na ruim een week werd alles wat rustiger om mij heen, hoewel nu terugkijkend had ik veel last van psychoses.

Inmiddels een jaar geleden weer een poging gedaan, wel met behulp van antipsychoticum en een opname in verslavingskliniek, dit was meer succesvol, want heb nimmer meer drugs of wat dan ook gebruikt, zelfs geen paracetamol en inmiddels ook van de antipsychoticum af. Nog steeds last van paranoide gedachten, stemmen, maar goed daar is mee te leven.
Walk away..
Avatar gebruiker
Arizona
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: zo maart 06, 2011 9:09 am

Re: Detox ervaringen

Berichtdoor Ivo » za jun 11, 2011 9:54 am

Arizona schreef:Eind 2009 op een detox afdeling gezeten voor 2 weken. ik kwam zwaar onder invloed binnen. Na enkele dagen begon de gekte in mijn hoofd. Ik wist niet meer wat er gebeurde om mij heen, de paranoide wanen waren echt afschuwelijk. Gelukkig na ruim een week werd alles wat rustiger om mij heen, hoewel nu terugkijkend had ik veel last van psychoses.

Inmiddels een jaar geleden weer een poging gedaan, wel met behulp van antipsychoticum en een opname in verslavingskliniek, dit was meer succesvol, want heb nimmer meer drugs of wat dan ook gebruikt, zelfs geen paracetamol en inmiddels ook van de antipsychoticum af. Nog steeds last van paranoide gedachten, stemmen, maar goed daar is mee te leven.

Van welke drug was dit?
En goed om te horen dat je er inmiddels vanaf bent :)
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Detox ervaringen

Berichtdoor Arizona » zo jun 12, 2011 5:58 pm

Ivo schreef:Van welke drug was dit?
En goed om te horen dat je er inmiddels vanaf bent :)

Ik gebruikte eigenlijk alles wat me maar in een roes kon brengen en dan vooral door elkaar (mijn prive cocktail zeg maar). mdma, amfetamine, coke, wiet, (chemische)tripmiddelen, morfine, benzo's en alcohol waren dan wel favoriet.

als ik het zo inklop is het belachelijk, maar vond het destijds heel normaal om dat allemaal naar binnen te werken.
Walk away..
Avatar gebruiker
Arizona
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: zo maart 06, 2011 9:09 am

Re: Detox ervaringen

Berichtdoor speedyspeed » di aug 23, 2011 8:10 am

ikzelf heb tweemaal de detox gedaan voor alcohol en voor drugs.
beide keren heb ik genoten van de rust maar verder vindt ik het een lachertje.
de eerste keer voor alcohol, stond ik na vijf dagen weer op straat zonder een arts of iemand anders te hebben gezien, dat duurde dus exact vijfhonderd meter, de eerste kroeg in zicht.
De tweede keer voor drugs, ook hier weer snel opstraat, verdere begeleiding bestond alleen uit lifestyle training. Laat ik die nu ook zelf geven, dus echt effectief was het niet.

op dit moment is miojn vriend aan het detoxen, ook hier weer één en al onduidelijkheid.
testen voor adhd en slapen gebeuren maar niet, de pschologische begeleiding komt niet van de grond, sociale reactivatie is schijnbaar bedoelt om je buiten de samenleving te zetten en het enige wat ik te horen krijg is dat hij niet aan de methadon wilt.
Dank je de koekkoek, hij wilt stoppen niet een middel verruilen.
speedyspeed
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: di aug 16, 2011 6:55 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Verslaving

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner