Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Chrysaor schreef:Maurits schreef:Met coca krijg ik meer zelfvertrouwen waardoor ik minder drugs zal gebruiken
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
JongGeleerd schreef:Welke uitzondering? Dat ik niet verslaafd zal raken, sneller herstel etc.? DAT WAS NAÏEVE JG TOEN 'IE NET JOINDE.
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Ted Bundy schreef:JongGeleerd schreef:Welke uitzondering? Dat ik niet verslaafd zal raken, sneller herstel etc.? DAT WAS NAÏEVE JG TOEN 'IE NET JOINDE.
@aebi , de psychose has begun
Ted Bundy schreef:JongGeleerd schreef:Welke uitzondering? Dat ik niet verslaafd zal raken, sneller herstel etc.? DAT WAS NAÏEVE JG TOEN 'IE NET JOINDE.
JongGeleerd schreef:Ted Bundy schreef:JongGeleerd schreef:Welke uitzondering? Dat ik niet verslaafd zal raken, sneller herstel etc.? DAT WAS NAÏEVE JG TOEN 'IE NET JOINDE.
Helaas, recovery has begun... Sorry to disappoint, ik ben bezig met aan mezelf te werken. Eerst in het boeken van resultaat, dan pas in het boeken van psychische vooruitgang. Dit is in principe andersom dan logisch, maar ik kan mij niet de ruimte veroorloven van een grotere achterstand in 'resultaat.'
Miss E schreef:"Anders ben ik zo moe."
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Aebi schreef:JongGeleerd schreef:Ted Bundy schreef:@aebi , de psychose has begun
Helaas, recovery has begun... Sorry to disappoint, ik ben bezig met aan mezelf te werken. Eerst in het boeken van resultaat, dan pas in het boeken van psychische vooruitgang. Dit is in principe andersom dan logisch, maar ik kan mij niet de ruimte veroorloven van een grotere achterstand in 'resultaat.'
Heb je nu weer een pauze ofwat
straatmadelief schreef:Momenteel is mijn hoofdsmoes eigenlijk dat ik over een x-aantal jaar moeder wil worden en het er nu nog even flink van moet nemen. Zo voelt het wel maar het staat ook wel weer belachelijk als ik het opschrijf.
Aebi schreef:JongGeleerd schreef:Ted Bundy schreef:@aebi , de psychose has begun
Heb je nu weer een pauze ofwat
straatmadelief schreef:Momenteel is mijn hoofdsmoes eigenlijk dat ik over een x-aantal jaar moeder wil worden en het er nu nog even flink van moet nemen. Zo voelt het wel maar het staat ook wel weer belachelijk als ik het opschrijf.
Ano schreef:ik heb het weer verdiend
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast