van mij?Perry schreef:alcohol-is-t probleem
TESTOSTERONBOM schreef:JG flikker ff op met je woordgrapjes naar een ander topic.
OT dan ook maar als ik hier toch al post: ik zou mezelf totaal niet als alcoholist bestempelen maar heb mezelf het ziekenhuis gezopen toen ik zeventien was en kreeg toen automatisch allerlei jeugdpsychiatrie en een verslavingsarts aan mijn broek die beweerden van wel.
Yung Dagobert schreef:Allemaal welkom hoe ga jij jezelf de destructie in zuipen, Vinnie?
Yung Dagobert schreef:Na een puberteit vol plattelands-boeren-gezuip
Gearresteerd worden, vechten, ruzies. Ik beleefde allerlei avonturen, werd populair en berucht. De schaamtekaters en zwarte gaten namen toe.
Jij nu?verneukeratief schreef:Topicstarter trapt af.
Yung Dagobert schreef:Jij nu?verneukeratief schreef:Topicstarter trapt af.
Druks schreef:Ik drink eigenlijk gewoon dagelijks. Of het nou met vrienden is of niet . Ik ben er me wel bewust van dus hopelijk laat ik het niet te ver uit de hand lopen.
Pazkall FM schreef:But... not to get technical...but according to chemistry, alcohol is a solution...
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Accountz0r schreef:Sterkte iedereen.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Yung Dagobert schreef:Pazkall FM schreef:But... not to get technical...but according to chemistry, alcohol is a solution...
Even misschien, maar daarna denk je dat maar.
Niet om de moraalridder uit te hangen he x
Druks schreef:Perry schreef: Alcohol is echter gewoon een van de spelers binnen een roesverslaving. Ik wissel t zonder moeite in voor andere druks
Moet zeggen dat dit wel klopt. Sinds ik minder andere drugs gebruik ben ik meer gaan drinken :')
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten