Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Genees van verslaving & de oorzaak van verslaving

Wil je iets kwijt over je verslaving, heb je een vriend die te veel neemt, of zoek je steun bij het stoppen?
Alles wat met verslavingen te maken heeft hoort hier, of het nu drugs-gerelateerd is of niet.

Genees van verslaving & de oorzaak van verslaving

Berichtdoor Maus » di sep 25, 2018 2:18 pm

Cure addiction (food, gaming, work, drugs, thinking...)

http://www.actualizedfiles.com/audio/ma ... iction.mp3

Succes! 8-)
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Genees van verslaving & de oorzaak van verslaving

Berichtdoor Perry » di sep 25, 2018 3:43 pm

Wat is dit? Ik download niet zomaar een random .mp3 bestand van een onbekende locatie, vriend.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Genees van verslaving & de oorzaak van verslaving

Berichtdoor Maus » zo sep 30, 2018 1:54 pm

Perry schreef:Wat is dit? Ik download niet zomaar een random .mp3 bestand van een onbekende locatie, vriend.

Snap je punt 8-)

https://youtu.be/G5ZYV-IMIUU

Zo de moeite waard, dit... :hulde:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Genees van verslaving & de oorzaak van verslaving

Berichtdoor Perry » ma okt 01, 2018 2:12 pm

Zeau, die @Partypipo ziet er anders uit in die video :kleuter:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Genees van verslaving & de oorzaak van verslaving

Berichtdoor Kikkerr » ma okt 01, 2018 3:57 pm

O das die engnek ik weet niet zal wel heel kleingeestig van mij zijn, maar ik die man echt zon serie verkrachter annex sekte leider kop en vibe hebben.
Maar dat mag ik zeker niet zeggen :P

Ik heb in het verleden wel eens filmpjes van hem gezien,deze ga ik niet kijken, maar wie weet voor anderen hebben ze er wat aan.
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am

Re: Genees van verslaving & de oorzaak van verslaving

Berichtdoor Perry » ma okt 01, 2018 11:53 pm

Ik vond 'm wat... ik weet 't woord er even niet voor... maar iig, hij vind zichzelf enorm open-minded, omdat hij de dingen zo ziet en dat dat anders is dan de doorsnee mens, maar hij is net zo kortzichtig omdat hij geen ruimte laat voor de andere waarheid.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Genees van verslaving & de oorzaak van verslaving

Berichtdoor Perry » di okt 02, 2018 12:35 pm

@Maus
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Genees van verslaving & de oorzaak van verslaving

Berichtdoor Vinnie » di okt 02, 2018 1:41 pm

Lul nou niet zo dom Perry, jij thrived niet bij dagelijks gebruik. Denk eens terug aan al je stoptoppics.

Tuurlijk dat kan die vent niet weten dus je punt blijft geldig. Maar toch lijkt zijn reactie perfect op maat voor jou gemaakt :lol:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Genees van verslaving & de oorzaak van verslaving

Berichtdoor Perry » di okt 02, 2018 5:09 pm

Dat was toen, dit is nu. Ik wilde hoofdzakelijk stoppen, omdat dat van me verwacht werd, dat werkt niet. Tegenwoordig probeer ik dat niet en ben ik gewoon eerlijk & open over mn gebruik. Dat maakt dat het, voor mij, geen merkbare problemen meer geeft.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Genees van verslaving & de oorzaak van verslaving

Berichtdoor Kikkerr » di okt 02, 2018 8:32 pm

Perry schreef:Dat was toen, dit is nu. Ik wilde hoofdzakelijk stoppen, omdat dat van me verwacht werd, dat werkt niet. Tegenwoordig probeer ik dat niet en ben ik gewoon eerlijk & open over mn gebruik. Dat maakt dat het, voor mij, geen merkbare problemen meer geeft.

:hulde:
Die laatste zin idd dat is het hem, hij wil mensen te veel overtuigen denk ik, en dat komt verre van verlicht over.

Eerst zegt die dat je een slave bent en dat dat verkeed is hoe je leeft, en later zegt die niks is verkeerd beetje, spreek hij zichzelf wel erg tegen maar goed, zo als je al zei fijn dat die kerel mensen helpt.

Toch blijf ik hem eng vinden en na dit gelezen te hebben nog meer.
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am

Re: Genees van verslaving & de oorzaak van verslaving

Berichtdoor Mr Dexo » vr maart 15, 2019 7:00 am

Hallo.

Ik heb helemaal geen zin om het te gaan bekijken en excuseer me daarvoor maar een topic met verslaving + genezing erin moet ik even op inhaken. Ik ben waanzinnig verslaafd en dat wil ik niet, al 12 jaar wil ik dat niet en heb de meest creatieve en methodische tactieken gebruikt om te stoppen met mijn polydrugsgebruik. Zoals bijvoorbeeld overstappen op nicotinevrije tabak en de slechtste hasj soorten van de slechtste shops roken in het hetzelfde ritueel als ik deed met me wiet jointjes. Of ik stapte over van ghb op benzos om van de ghb af te komen. Verder hebk mezelf maanden opgesloten met een extreem verslavende rpg videogame online. Maar altijd kwam ik weer terecht in precies hetzelfde gedrag: dagelijkse doseringen van Uppers + downers en wiet+tabak.

Maar uiteindelijk kwam er duidijke remissie of genezing vanaf 2015. Dat is gekomen na flinke verdieping in gedrag en gedragsverandering zoals bijvoorbeeld het integrated change model.. . MAAR vooral na het ontdekken van Psychedelica gaat het met mij zo veel beter, alleen maar bergopwaarts. IK kan weer functioneren in de maatschappij, heb weer een sociaal leven terug. Verder heb ik een niet verslaafde partner.. Te mooi om waar te zijn eigenlijk maar ik besef dat ik sinds mijn psychedelica behandeling mezelf echt kan beheersen. En dus raad ik iedereen aan die zelf wilt minderen met zijn verslaving om over te stappen op psychedelica als medicatie. Want wie wordt er nou echt beter van het 12 stappenplan? (onthouding van alles inclusief psychedelica)

Mijn eerste lsd trip was echt een moment dat ik bij zinnen kwam en tegen mezelf zei: waar ben je toch weer helemaal destructief bezig, en wat ben ik toch ernstig verslaafd zeg.. Tegeswoordig wordt mijn verslavingskoers weer ingetoomt en ga ik met minimaal middelengebruik door het leven. Maar als ik lang niet goed trip dan is de kans groot dat ik weer echt verkeerde dingen aan het doen ben wat betreft droogsnuiven van pep en de negatieve bijwerkingen counteren met de downers, je kent het vast wel...

Maar kenje ook de verslavingremmende eigenschappen van psychedelica?
Run-DMT
Avatar gebruiker
Mr Dexo
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 66
Geregistreerd: di mei 01, 2018 10:50 pm

Re: Genees van verslaving & de oorzaak van verslaving

Berichtdoor Perry » vr maart 15, 2019 4:01 pm

Eens, LSD en DMT hebben mij ooit super goed geholpen met stoppen. Is ook het enige wat ik mensen aanraadt met depressie problemen of verslaving problemen.

Wat ik me wel een beetje afvraag is waarom jij kunt zeggen dat je al jaren ECHT wilde stoppen, maar je aanpak eigenlijk steeds met compromissen was? Als je iets echt wilt, dan doe je het toch gewoon? Beetje ruggengraat man...
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Genees van verslaving & de oorzaak van verslaving

Berichtdoor Kip » vr maart 15, 2019 7:01 pm

Perry schreef:Eens, LSD en DMT hebben mij ooit super goed geholpen met stoppen. Is ook het enige wat ik mensen aanraadt met depressie problemen of verslaving problemen.

Wat ik me wel een beetje afvraag is waarom jij kunt zeggen dat je al jaren ECHT wilde stoppen, maar je aanpak eigenlijk steeds met compromissen was? Als je iets echt wilt, dan doe je het toch gewoon? Beetje ruggengraat man...

En dat zeg jij? :#:
Hypnotized.
Avatar gebruiker
Kip
Pro mod
Moderator
Offline
 
Posts: 2074
Geregistreerd: di maart 29, 2016 8:24 pm
Woonplaats: The Happy World Of Haribo

Re: Genees van verslaving & de oorzaak van verslaving

Berichtdoor Perry » za maart 16, 2019 12:22 pm

Ja, dat zeg ik
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Genees van verslaving & de oorzaak van verslaving

Berichtdoor Mr Dexo » za maart 16, 2019 12:24 pm

Nou het bleek gewoon niet te werken op de lange termijn om gewoon zomaar f te stoppen want ik verviel altijd binnen een week ofzo terug in het oude gedrag. Ik gebruikte ook zelfs een uitgeprint A4tje met alleen maar nadelen van een specifieke drug. Die had ik in me portomonee en telkens als ik wilde pakken dan las ik dat briefje, met blowen hadk echt een lijst van 25 nadelen ofzo... Maar perry, het valt niet mee hoor, heel veel mensen om me heen zitten In ontkenning wat betreft sos en blowen/nicotine.. In die fase van gedragsverandering lijk ik niet meer naar terug te kunnen vallen en dat blijkt door de psychedelica, neem ik aan. IK heb het ook niet over tijdelijk stoppen maar echt gestopt blijven voor meer dan 2 jaar. Dat je op een punt komt dat er geen stemmetje in je hoofd zegt van G! Of Pep In de ochtend. Het gebeurt nog weleens maar dan hap ik niet toe, dan hebk al mijn argumenten om het niet te doen zo opgerakeld en doe ik het niet. Heb dus meer controle. Wat betreft g was het bij mij zelfs zo dat ik absoluut niet kon genieten van een feest zonder die meuk. Maar tegeswoordig als ik op een feest sta dan vermaak ik mezelf echt goed. (niet zo spectaculair als met g) Met wat 2cb en mdma of soms keta.
Run-DMT
Avatar gebruiker
Mr Dexo
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 66
Geregistreerd: di mei 01, 2018 10:50 pm

Re: Genees van verslaving & de oorzaak van verslaving

Berichtdoor Jmths » ma maart 18, 2019 1:14 pm

Maus schreef:https://youtu.be/G5ZYV-IMIUU

Zo de moeite waard, dit... :hulde:

Goeie shit!
Veel van de dingen die hij benoemd zijn mijn gedachtegang wel eens voorbij gekomen, dat verslaving zich generaliseert naar het algemeen leven is iets dat ik wel eens benoemd heb. Hij wist echter voorbeelden te concretiseren en te verbinden die bij mij nog niet eerder voorbij waren gekomen ondanks dat ik deze als vrij vanzelfsprekend beschouw.

Kikkerr schreef:O das die engnek ik weet niet zal wel heel kleingeestig van mij zijn, maar ik die man echt zon serie verkrachter annex sekte leider kop en vibe hebben.
Maar dat mag ik zeker niet zeggen :P

De Triarchische Theorie stelt dat 'heldhaftigheid' en psychopathie onderdeel zijn van dezelfde vertakking, dit werd benoemd tijdens een hoorcollege (toegepaste psychologie). Er zijn ook wetenschappelijke artikelen over te vinden die niet direct verbonden zijn aan deze theorie.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/29120196

Perry schreef:@Maushttps://i.imgur.com/gp7NRly.jpg

:'D
Ik vind het wel een terecht punt en ik denk zeker dat het niet zo zwart wit is als in zijn filmpje(s) weerspiegeld. Zelf heb ik bijvoorbeeld 6 jaar lang op zeer frequente basis stimulanten gebruikt ter ondersteuning van mijn studies en honger naar kennis. Dit stimulant gebruik heeft mij aanzienlijk geholpen bij het vergaren van zelfvertrouwen wat o.a. een aanzienlijke bijdrage heeft geleverd aan mijn studies.

Ik voegde daar al eens aan toe dat stimulant gebruik hiervoor niet noodzakelijk was geweest was het onderwijsklimaat anders geweest maar ik denk niet dat dat realistisch erg haalbaar in de afgelopen tijdsperiode. Stimulant gebruik kwam na enige jaren ook zeker met de nodige nadelen zoals uitputting en het nog slechter kunnen motiveren voor externe stimuli.

Ik denk echter dat in het grote plaatje de nadelen even zwaar opwegen als de voordelen en dit disbalans ook cumulatief in beide richtingen kan werken. Uiteindelijk is het leven een relatief gegeven en zal dit plat uitgedrukt altijd in een subjectief gemiddelde resulteren. Op momenten dat ik veel sportte en geen suiker consumeerde ervoer ik het leven wel veel positiever, maar ook dat is verre van vanzelfsprekend.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Genees van verslaving & de oorzaak van verslaving

Berichtdoor Marcel » vr maart 29, 2019 2:44 am

Ik zou graag een Ayahuasca-sessie willen doen. Is er iemand die mee wil want ik wil niet alleen gaan.

https://www.degewijdereis.nl/HOME/
Met deze mensen heb ik contact gehad, ik had er een erg goed gevoel bij.

Dus wie heeft interesse om mee te gaan?
Degene die raad wat mijn oude gebruikersnaam is, wint een prijs naar keuze!
Avatar gebruiker
Marcel
Newbie
Offline
 
Posts: 21
Geregistreerd: do jun 07, 2018 2:04 am

Re: Genees van verslaving & de oorzaak van verslaving

Berichtdoor Maus » vr apr 05, 2019 1:15 pm

Marcel schreef:Ik zou graag een Ayahuasca-sessie willen doen. Is er iemand die mee wil want ik wil niet alleen gaan.

https://www.degewijdereis.nl/HOME/
Met deze mensen heb ik contact gehad, ik had er een erg goed gevoel bij.

Dus wie heeft interesse om mee te gaan?

Wel interesse, durf alleen niet. Psychedelica maken mij helaas wat para...

Leo van www.acutalized.org is overigens ook een groot voorstander van psychedelica om inzichten te krijgen in het leven, voor persoonlijke groei. Hij gebruikt hiervoor 5-MEO-DMT.

Kijk bijvoorbeeld eens naar dit overzicht en kijk naar wat je interesse heeft: https://actualized.org/categories/psychedelics
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Genees van verslaving & de oorzaak van verslaving

Berichtdoor xastur » za jul 20, 2019 11:40 am

Zelfde hier maus ik wordt ook para van xtc paddo's weed LSD.
Andere drugs geen moeite mee.
xastur
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 807
Geregistreerd: do jul 03, 2014 8:30 pm

Re: Genees van verslaving & de oorzaak van verslaving

Berichtdoor Maus » wo jul 31, 2019 7:03 pm

Jmths schreef:
Maus schreef:https://youtu.be/G5ZYV-IMIUU

Zo de moeite waard, dit... :hulde:

Goeie shit!
Veel van de dingen die hij benoemd zijn mijn gedachtegang wel eens voorbij gekomen, dat verslaving zich generaliseert naar het algemeen leven is iets dat ik wel eens benoemd heb. Hij wist echter voorbeelden te concretiseren en te verbinden die bij mij nog niet eerder voorbij waren gekomen ondanks dat ik deze als vrij vanzelfsprekend beschouw.

Kikkerr schreef:O das die engnek ik weet niet zal wel heel kleingeestig van mij zijn, maar ik die man echt zon serie verkrachter annex sekte leider kop en vibe hebben.
Maar dat mag ik zeker niet zeggen :P

De Triarchische Theorie stelt dat 'heldhaftigheid' en psychopathie onderdeel zijn van dezelfde vertakking, dit werd benoemd tijdens een hoorcollege (toegepaste psychologie). Er zijn ook wetenschappelijke artikelen over te vinden die niet direct verbonden zijn aan deze theorie.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/29120196

Perry schreef:@Maushttps://i.imgur.com/gp7NRly.jpg

:'D
Ik vind het wel een terecht punt en ik denk zeker dat het niet zo zwart wit is als in zijn filmpje(s) weerspiegeld. Zelf heb ik bijvoorbeeld 6 jaar lang op zeer frequente basis stimulanten gebruikt ter ondersteuning van mijn studies en honger naar kennis. Dit stimulant gebruik heeft mij aanzienlijk geholpen bij het vergaren van zelfvertrouwen wat o.a. een aanzienlijke bijdrage heeft geleverd aan mijn studies.

Ik voegde daar al eens aan toe dat stimulant gebruik hiervoor niet noodzakelijk was geweest was het onderwijsklimaat anders geweest maar ik denk niet dat dat realistisch erg haalbaar in de afgelopen tijdsperiode. Stimulant gebruik kwam na enige jaren ook zeker met de nodige nadelen zoals uitputting en het nog slechter kunnen motiveren voor externe stimuli.

Ik denk echter dat in het grote plaatje de nadelen even zwaar opwegen als de voordelen en dit disbalans ook cumulatief in beide richtingen kan werken. Uiteindelijk is het leven een relatief gegeven en zal dit plat uitgedrukt altijd in een subjectief gemiddelde resulteren. Op momenten dat ik veel sportte en geen suiker consumeerde ervoer ik het leven wel veel positiever, maar ook dat is verre van vanzelfsprekend.

Thx Jmths 8-)

Balen idd, xastur. Ook mijn hersenen zijn helaas zo gewired. Met name u-pers als Ritalin/Dex/Coke doen hun werk goed. Haat opiaten, word er knetter depressief door.

Spiritualiteit is nog beter dan alle drugs die ik ooit heb gebruikt...

Thx Leo van www.actualized.org :hulde:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Verslaving

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 1 gast

Royal Queen Seeds banner