Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Gestopt met alle soorten drugs

Wil je iets kwijt over je verslaving, heb je een vriend die te veel neemt, of zoek je steun bij het stoppen?
Alles wat met verslavingen te maken heeft hoort hier, of het nu drugs-gerelateerd is of niet.

Gestopt met alle soorten drugs

Berichtdoor tonic1 » ma jan 09, 2017 11:46 pm

Sinds het begin van dit jaar had ik het idee om met allen soorten drugs te stoppen , dus geen drank meer geen ghb en ook geen cafeine meer. Ik moet zeggen dit is dag 9 en ik voel me echt alweer een stuk beter en slaap ook al wat beter. het is mijn plan om dit minimaal een jaar vol te houden , maar zoals ik me nu voel zou ik het meer mensen aanraden.
tonic1
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 99
Geregistreerd: wo sep 04, 2013 12:51 am

Re: Gestopt met alle soorten drugs

Berichtdoor Maus » di jan 10, 2017 12:31 am

tonic1 schreef:Sinds het begin van dit jaar had ik het idee om met allen soorten drugs te stoppen , dus geen drank meer geen ghb en ook geen cafeine meer. Ik moet zeggen dit is dag 9 en ik voel me echt alweer een stuk beter en slaap ook al wat beter. het is mijn plan om dit minimaal een jaar vol te houden , maar zoals ik me nu voel zou ik het meer mensen aanraden.

Saaaaaaaiiiii :#:

Spoiler! :
Top om te horen! :hulde:

Je hebt het denk ik beter voor elkaar dan 95% van alle mensen hier, incl. moi :roll:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Gestopt met alle soorten drugs

Berichtdoor PiraatPanda » di jan 10, 2017 1:03 am

Goed bezig! De laatste x dat ik probeerde met alles te stoppen werd ik op dag 9 juist super depri en para. Fijn dat jij je wel top voelt zonder. Nog een fijn nuchter leven! Dan zullen we je hier op t forum wel niet meer zien, of hou je updates bij over hoe t stoppen je vergaat?

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: Gestopt met alle soorten drugs

Berichtdoor Poseidon » di jan 10, 2017 1:13 am

Hoop dat je dit positieve gevoel vast weet te houden en wie weet treed ik eerdaags in je voetsporen. :wink: Sober zijn is best fijn :)
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Gestopt met alle soorten drugs

Berichtdoor tonic1 » di jan 10, 2017 3:21 pm

Jcutter schreef:Ik ben sinds april gestopt met alle soorten drugs, en het voelt indd goed.


Goed bezig man chapeau , nu ik nog.

missPanda schreef:Goed bezig! De laatste x dat ik probeerde met alles te stoppen werd ik op dag 9 juist super depri en para. Fijn dat jij je wel top voelt zonder. Nog een fijn nuchter leven! Dan zullen we je hier op t forum wel niet meer zien, of hou je updates bij over hoe t stoppen je vergaat?


Ja ik ben al weer bij dag 10 en ik slaap al een stuk beter , heb nog wel wat last van enge dromen enzo maar dit schijnt vaker voor te komen bij alcohol. En ja ik ben van plan om jullie op de hoogte te houden en zal dus zo nu en dan een bericht plaatsen.
tonic1
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 99
Geregistreerd: wo sep 04, 2013 12:51 am

Re: Gestopt met alle soorten drugs

Berichtdoor Maus » di jan 10, 2017 3:26 pm

tonic1 schreef:
missPanda schreef:Goed bezig! De laatste x dat ik probeerde met alles te stoppen werd ik op dag 9 juist super depri en para. Fijn dat jij je wel top voelt zonder. Nog een fijn nuchter leven! Dan zullen we je hier op t forum wel niet meer zien, of hou je updates bij over hoe t stoppen je vergaat?


Ja ik ben al weer bij dag 10 en ik slaap al een stuk beter , heb nog wel wat last van enge dromen enzo maar dit schijnt vaker voor te komen bij alcohol. En ja ik ben van plan om jullie op de hoogte te houden en zal dus zo nu en dan een bericht plaatsen.

:hulde:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Gestopt met alle soorten drugs

Berichtdoor Vinnie » do jan 12, 2017 6:45 pm

jezus is trots op je

Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Verslaving

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner