Nancy schreef: omdat er gevaar is dan moet ik de huisartsenpost wel bellen.
Nancy schreef:Weet iemand welk risico er lichamelijk zijn bij in 1x stoppen?
Nancy schreef:Ik hoop dat het lukt. Maar ben bang van niet.
Nancy schreef:Ik zit er nog in. Het is niet niks. Was sinds dinsdag van de oxy af en gister in de ochtend en trg val na 2 dagen ff 40 ingenomen. Ik baal daar zo van, qua gevoel begin ik nu weer opnieuw met detox. Een jointje tussendoor is ook niks voor mij, was er helemaal high van en raakte in paniek omdat ik dat gevoel niet ken. Trouwens oxzazepam geprobeerd maar het werkt niet echt. Dus dat heeft geen zin. Ik kan helemaal toegeven aan het rot gevoel en trillen. Kids zijn weekje logeren bij fam. En moeder is bij mij in huis om vr mij te zorgen en me er Door heen te duwen. Ik heb zo een slecht zelfbeeld, geloof niet dat ik dit kan. Ik moet wat er is geen oxy meer en ik krijg het ook echt niet. Daarbij was ik gelukkig in me laatste weken toch wel op me max om het zelfde energie gevoel te krijgen...Dit zijn de momenten dat je of stopt om beter te worden of je gaat over naar een ander middel...Dit laatste weiger ik. Ik moet hier doorheen. Alleen de geestelijke afhankelijkheid zal niet binnen paar dagen weg zijn...blijf ik sterk. Ik moet vr mezelf en me kids
PiraatPanda schreef: @Jmths er zijn zóveel discussies of opiaat of benzo afkick erger is. Alsof mensen tegen elkaar willen opbieden met hun ellende ofzo.Mja, beide is ellendig,maar uiteindelijk gewoon te doen. Alleen bij cold tukey benzo afkick heb je kans op een epileptische aanval als je daar gevoelig voor bent (zelf nooit aanval gekregen gelukkig, terwijl ik paar keer cold turkey ben afgekickt), bij opiaten heb je dat gevaar niet.
Nancy schreef:ik heb dus geblokt.
Nancy schreef:Ik wil dit nooit meer meemaken.
Tony Montana schreef:Bij mij was de euforie van Oxynorm gauw over, en al snel moest ik 280 mg.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast