Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Vode schreef:Alle info is in overleg met Trimbos gebruikt + bronvermelding.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Elfquest schreef:Neuh, kan best een goed idee zijn. Zeker als je bijvoorbeeld een overzicht maakt van alle internetbehandelingen die er zijn op dit moment voor verslaving. Zoals alcohol de baas internetbehandeling. Een soort portal waar mensen alle info kunnen vinden over verslavingsklinieken, internetbehandelingen, enzovoort en dan daar hun ervaringen erover kunnen komen delen.
Exceptional Insight schreef:Chris Pontius schreef:Is jullie 'w' ook zo vreemd, of ligt het aan mijn laptop?
Je bedoelt dat hij eruit ziet als een 8 bit computerspel?
Verder: Ik zie er niks in. Een soort DF voor kinderen.
Edit: Na nog een minuutje er te hebben rondgedwaald, bevestigt het alleen maar meer mijn eerste indruk. Het lijkt wel een spreekbeurt.
Vode schreef:Ok, nog een keer. Ik volg je zinsconstructie niet.
Vode schreef:dit is zijn kindje. Dat zal ie niet snel loslaten of willen mergen.
Overigens hebben we de numbers niet nodig die via DF op de site komen, volgens mij staan we op nr 3 in google ranking en gaat het bezoekersaantal redelijk goed met een ontzettend lage bounce-rate. Komt wel goed dus.
Vode schreef:*bump* geen sticky?
Vode schreef:*bump* geen sticky?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten