Druks schreef:HieronymusIV schreef:Nou echt heel goed is het niet afgelopen. Maargoed, niet bij de pakken neer zitten en de draad weer op pakken. Er was een stijgende lijn. Die lijn blijft nu een beetje gelijk. Maar dat geeft niet. Zorgen dat die lijn weer gaat stijgen . Er is wederom weer veel fout gegaan door mijn terug val.
Je moet je natuurlijk wel inzetten om van je verslaving af te komen. Ik heb je niet echt moeite zien steken in het voorkomen van je GHB aankoop. Je had genoeg opties. Überhaupt dat je nog telefoonnummers hebt van dealers
Fool schreef:Druks schreef:HieronymusIV schreef:Nou echt heel goed is het niet afgelopen. Maargoed, niet bij de pakken neer zitten en de draad weer op pakken. Er was een stijgende lijn. Die lijn blijft nu een beetje gelijk. Maar dat geeft niet. Zorgen dat die lijn weer gaat stijgen . Er is wederom weer veel fout gegaan door mijn terug val.
Je moet je natuurlijk wel inzetten om van je verslaving af te komen. Ik heb je niet echt moeite zien steken in het voorkomen van je GHB aankoop. Je had genoeg opties. Überhaupt dat je nog telefoonnummers hebt van dealers
Ja, maar die nummers raak je niet zomaar meer kwijt, zonder ook je huidige telefoonabonnement gelijk op te zeggen. (en tegenwoordig ook je fb, twitter en e-mail op te zeggen?)
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Maurits schreef:Je bent denk ik heel goed bezig, respect
Sport of beweeg je veel? Bij mij helpt dat ook erg goed tegen de stemmingswisselingen waar ik soms last van heb.
Succes!
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Maurits schreef:8-)
Misschien heb ik nog een tip voor je: uit onderstaande lezing van Bram Bakker heb ik veel voor mij nuttige informatie kunnen halen. Het gaat over thema's als
Wilskracht
Gezond leven, zowel fysiek als mentaal
Sporten
Balans activiteiten en rust
Enz.
Zou het zeker kijken, de maximale schade is een uur van je tijd
Succes en sterkte!
http://youtu.be/U_3Y0sgxeTI
Full Moon schreef:Dat heb je met alcohol. Vaak geeft het niet wat je wil, buiten een opgewekte begeerte naar een 'deftige' roes. Ik moet niet veel zeggen. Als ik gedronken heb ga ik ook vaak een grammetje halen. Overigens ook een week clean en heb er geen moeite mee. Dat maakt het net zo verraderlijk. De week is traag gegaan vind ik. Maar ik blijf nuchter! Naar de kapper, nieuwe kleren gaan kopen, nieuwe Nikies (Zoom als ik ze vind) en een nieuwe game. Straks gaan sporten. Me inbeelden dat Maurits naast me jogt. Ben wel tevreden over dat gewicht dat ik kwijt ben. Dat komt er niet meer bij!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten